1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook mijn verlanglijstje dan maar posten, zal vast nog wel het nodige vergeten zijn, maar het staat vas dat het dure maanden worden. :) Voor de 360 moet ik nog even op een rijtje zetten wat ik wil hebben.

# Jeanne d'Arc - 14 augustus ( PSP )
    # Warhawk - 29 augustus ( PS3 )
    # Heavenly Sword - 12 september ( PS3 )
    # Stranglehold - september ( PS3 )
    # Slimline PSP - september
    # PGR4 - september ( X360 )
    # Lair - 10 oktober ( PS3 )
    # GTA 4 - 19 oktober ( PS3 )
    # Metroid Prime 3: Corruption - 26 oktober ( Wii )
    # Eye of Judgement - oktober ( PS3 )
    # Folklore - oktober ( PS3 )
    # Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - 7 november ( PS3 )
    # Gran Turismo 5 Prologue - 21 november ( PS3 )
    # Uncharted: Drake's Fortune - 28 november ( PS3 )
    # Assasins Creed - november ( PS3 )
    # Unreal Tournament 3 - november ( PS3 )
    # Haze - november ( PS3 )
    # Brothers in Arms Hells Highway - november ( PS3 )
    # Eternal Sonata - november ( X360 )
    # MarioKart - november/december ( Wii )
    # Super Mario Galaxy - december ( Wii )

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    geen super paper mario?

3. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie echt van plan al die spellen te kopen? Dat is een enorme waslijst.

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarom niet, het grootste probleem is tijd om alles te spelen, geld niet echt.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Voor mij zou het zijn.

- Rallisport Challenge 3
    - Fable 2
    - Project Offset
    - Alan Wake
    - Golden Axe (next gen)
    - Far Cry 2

...tja allemaal nog in de verste verte niet te bekenen...waarom heb ik zo'n gamesmaak waar ik altijd lang op moet wachten. :'-(

6. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    jahaha je lijstje lijkt erg veel op mijn favorieten alleen ruil ik farcry 2 in voor HUXLEY en Golden axe ken ik niet.

Rallisport Challenge 3 ..... Zou het er ooit van komen? :'-(

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  7. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha damn ik zal waarschijnlijk ook maar 4 of 5 games daarvan kunnen halen terwijl ik echt meer wil.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja ik heb nog steeds hoop dat RSC3 gaat komen, Microsoft (die de licentie in handen heeft) zou gek zijn als ze geen nieuw deel zouden maken. Ik speel RSC2 nog echt vaak, in mijn ogen de beste rally game ever! Maar de verkopen van RSC2 vielen behoorlijk tegen, wat ik persoonlijk wel raar vind want als je kijkt naar Colin die blijft maar door gaan, terwijl hij geen eens meer rijd. En zijn games hadden niet de sfeer en uitstraling die RSC wel had, let's hope so dat er ooit nog een nieuw deel komt.

En Golden Axe is een echte klassieker van Sega, in deze topic kan je er meer over lezen. :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nope, de Paper Mario reeks heeft mij nog nooit echt kunnen boeien. Geef mij Mario Galaxy maar.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als we toch verlanglijstjes aan het posten zijn :+

Augustus :

-BioShock (PC)

September :

- Crysis (PC)
    - Halo 3 (360)

Oktober :

- Grand Theft Auto IV (360)
    - Guitar Hero III (360)

November :

- Assassin's Creed (360)
    - Eternal Sonata ? (360)

Zou me wel efkes zoet moeten houden de rest van het jaar + de maanden erna :) Er moet ook echt niet veel meer bijkomen.... :x

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Bioshock en Halo net in pre order gezet.
    Eens kijken of een game als Bioshock mij bezig kan houden tot Halo 3 uitkomt...

Als Halo uit is voorlopig even geen nieuwe games als COD4 en PGR 4, eerst off én online die game grijs spelen ! :D

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Halo nu pas gereserveerd ? :eek: Dude, dat heb ik 3 maanden geleden al gedaan....en dat nog wel als vrij 'nuchtere' Halo liefhebber :+

Oh en met BioShock kun je haast geen miskoop begaan, dat wordt een prachtspel !

13. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe echt niet meer aan pre-orders, dit soort spellen zijn altijd eerder te kopen in winkels (dixons I luf ya \o/)

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals mr.elk ook aangeeft, eigenlijk doe ik niet aan pre-orders (Forza 2 dankzij Dixons op dinsdag ;) ).
    Maar mn vaste gameshop in Tilburg zet ze ook meteen in de verkoop als hij ze binnen heeft dus tja.

Pre order op websites doe ik ook al laaaaaaaang niet meer ;)
    Ik kan met nog dat gezeik van GCshop voor de geest halen dat de landelijke media haalde dacht ik..... :+

Maar mn trouwe shoppie krijgt voor toptitels nog wel de kans om wat omzet van met te krijgen.
    Titels die niet op mn "first day buy" lijstje staan bestel ik vaak via Play-Asia als er geen haast bij is ;)

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    The Tru7h About Co-Op in Halo 3

The Tru7h About Co-Op in Halo 3

Halo 3 dus co-op over live met 4 personen!!
    Dit gaat zwaar indruk maken wereldwijd!!

\o/\o/\o/_O__O__O_

En oja,
    :lol::lol::lol::lol::lol:

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit snap ik niet ? :eek: Maar verder is het idd geweldig nieuws ! :)

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik gewoon in een deuk lig van hetgeen ze voor elkaar hebben gekregen ;)

Na de update met het nieuws dat ze "hoopte het voor elkaar te krijgen" (2 player co-op) waren er zelfs websites die aangaven dat Halo GEEN CO-OP zal hebben. Dit werd natuurlijk door veel Halo (XBox) bashers aangegrepen om de game nog eens omlaag te praten :)

Ik vind het dus grappig dat al die mensen en "journalisten" nu even goed te kakken worden gezet :)

Dit nieuws is denk het echte begin van de Halo 3 hype die nu wel los gaat komen en dat vind ik totaal niet erg ;) \o/

Halo 2 was de meeste gespeelde game op live (meerdere jaren) en er is maar één game die dit gaat evenaren of overtreffen voor zo'n lange periode :cool:

18. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker mooi ja, ben blij dat ze het voor elkaar hebben gekregen. Nu nog even 3 mensen bij elkaar sprokkelen :)

Maar zo revolutionair is dit toch niet? Rainbow six vegas was toch ook al 4 player online coop, en Haze krijgt het toch ook?

Maar blijft vet uiteraard, ik vind coop online veel leuker dan deathmatch en dergelijken.

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik zo kijk naar wat een Halo 1 én 2 gelijktijdig op het scherm toverden.... Daar kan op dit moment nog geen game aan tippen (qua actie en verschillende soorten AI "gebeurtenissen"....).
    RBS Vegas is in mijn ogen dan toch wat simpeler en makkelijker te "voorspellen".
    Haze heb ik nog geen beeld van.

Maar als je nu kijkt waar Halo 1 en 2 al voor actie hadden en wat ik zie van Halo 3 (E3 2007) trailer en dan indenk hoe het er aan toe zal gaan met vier van je maatjes.... :thumbs: :9 :lol: \o/ :D _O_

En oja,
    :lol::lol::lol::lol:

FUN!!
    ;)

20. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    effies iets heel anders sinds gister heeft mijn wii het begeven, dus de 360 is niet de enige die het niet volhoudt. Ik hoop alleen voor hun dat dit niet zo vaak gaat voorkomen.
    Straks maar eens bellen en kijken hoe goed de service van nintendo is.

Laatst bewerkt: 1 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina