1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor het afspelen van HD-DVD films heb je de HD-DVD add-on nodig. De reden waarom Msoft niet gaat overstappen op HD-DVD voor games is omdat in elke 360 een normale DVD speler zit. Men zou je dan verplichten om een HD-DVD add-on te kopen om games te kunnen spelen en dat wil Msoft niet. Daarnaast weet het merendeel van developers de games gewoon nog op een DVD9 te proppen, dus echt nodig vind Msoft het ook niet.

2. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zo'n snelle reactie heb ik nog nooit gehad ^^.
    Maar bon, het is duidelijk nu. Ik denk/hoop dat we nog wel even verder kunnen met onze dvd's. En als we MOETEN overschakkelen, dan zou ik niet verschieten als MS gratis wissels voorstelt, ze moeten toch iets doen met die winst van hun software eh ^^.

Trouwens, Kameo, Blue dragon... goed spel? Ik hou wel van games met zo'n "kiddie" tekenstijl gelijk naruto, ratchet. Maar rpg... de enigste echte rpg (niet mmo's) die ik leuk vond was golden sun op de gba :x, vergelijkbaar?

Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Aangezien ik vind dat de pc hier toch ook wel een beetje thuis hoort:

[gt]24070[/gt]
    vette trailer :D

Dit gaat echt een van de coolste games van het jaar worden.

Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt geen HD DVD speler nodig om games in HD te spelen :) Op de PS 2 en vorige Xbox had je al spellen die HD resoluties ondersteunden (zoals men ook al jaren op de pc in HD aan het gamen is :) ).

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Blue Dragon echt een topgame (ben een RPG liefhebber). Het steekt allemaal zo goed in elkaar en het is een hele fantasievolle game. Blue Dragon gebruikt het turnbased vechtsysteem en ik vind het echt prima en strategisch werken. Lees anders even wat reviews over de game en bekijk vooral wat filmpjes of kijk even in de Blue Dragon thread op het forum.
    Vind Blue Dragon samen met BioShock de beste 360 games tot nu toe. :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is toch wel even de moeite waard om hier te posten,ingamebeelden van GT5 Prologue (5 filmpjes van gametrailers):

[gt]24075[/gt]
    [gt]24080[/gt]
    [gt]24082[/gt]
    [gt]24096[/gt]
    [gt]24100[/gt]

Ziet er echt super uit! _O_

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ziet er echt zeer indrukwekkend uit! Beetje erg overdreven hoe die in filmpje twee de 360 afkraakt, maar desalnietteming zeer mooi :)

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ach tja, dat zijn zaken die Sony ze laat zeggen... Beetje jammer inderdaad.

Maar goed VISUEEL ziet het er schitterend uit maar ik vond wel dat die presentatie alleen ging over hoe de game eruit zou gaan zien, er werd weinig over echte gameplay gepraat (niet alle filmpjes gezien dus misschien praat ik voor mn beurt, filmpje 1 en 2 gingen alleen over de visuele eigenschappen en dat er 16 wagens op de track te vinden zijn).

Is er al iets bekend over schade? Ik dacht er vorige week een kop over gelezen te hebben maar in het filmpje was er niets van te zien (aantal keer tegen tegenstanders gebots maar je hoorde en zag er niets bij gebeuren... Ook toen ie uit de bocht vloog merkte je er niets van in filmpje 2).

9. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze hebben zelf bevestigd dat er geen schademodel komt.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Metroid Prime 3: Corruption
    IGN
    9.5/10
    1UP
    9/10
    GameTrailers
    9.6/10
    Nintendo Power
    10/10

_O_

IGN:
    Gametrailers:
    Video review:
    [gt]24117[/gt]

Zowel IGN en gametrailers vinden de game beter dan deel 1. Het cijfer is alleen lager, omdat dit niet het eerste deel in de trilogie is.

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    En zo komen er ook op de Wii steeds meer topspellen. wat dat betreft vraag ik me echt af wanneer de eerste (exclusieve) PS3 topper gaat komen.

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zo gaat denken dan zit er ergens een schroefje los. Ik hoop dat jij het gewoon niet goed verwoord...

Lijkt me erg goed spel iig, maar ik ga er geen Wii voor kopen.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Kijk... ze vinden de game beter, alleen is het eerste deel natuurlijk een stuk origineler en dit deel meer van hetzelfde. Dit heeft toch wel enig invloed op het cijfer.

lees dit maar:

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    ja oké, maar om nou te zeggen dat Corruption beter is dan het eerste deel is een beetje raar... :)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Moet je de hele review maar lezen ;) De toon van de review zegt het helemaal. En gametrailers zegt het zelfs letterlijk:

Er is iig 1 ding met zekerheid te zeggen: Het is een topper! \o/

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je gelijk in... Het komt er dus eigenlijk gewoon op neer dat jij het niet goed verwoorde, want jij zei dat IGN en Gametrailers de game beter vinden dan deel 1. Ja ik weet het ik moet de review eerst lezen, maar ik heb zin om wat te zeiken. :+ Jij kan beter gewoon rekening houden met de mensen die de recensie niet gelezen hebben, dan hoef ik ook niet te zeiken. Nu begin ik ook moe van mezelf te worden... :+

Edit: nou ik ga maar mooi naar None Shall Pass luisteren, als Aesop Rock zijn stem en flow en lyrics (alles dus) wat begint te wennen dan voorzie ik een erg goed album. Luistert iig best lekker weg.

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]WdqTvhsybzI&autoplay=1[/yt]

de échte fanboys 8):+

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij is alleen echt niet grappig....

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is triest, en neemt het veels te serieus, maar daarom is het wel leuk om hem uit te lachen?:+

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe, laat ie ook z'n reputatie zien, 48% ontloopt 'm liever 8) gek hoor :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina