1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo'n top game en we zien er niets van in de (online) media......???
    Jammer dat Nintendo dit soort games niet nog bekender maakt....

Dit is een game die ik ZEKER ga checken bij een vriend van me en de enige game die me een Wii zou kunnen laten kopen.... :b:

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Idd, language is trouwens ook de enige die ik nog moet :+. Ik heb ook 42 negatief, gaat nergens over. Soms krijg je negatief als je te veel kills hebt omdat mannetjes niet tegen hun verlies kunnen. Ik heb zelfs een aantal keer negatief gekregen omdat ik mijn gamercard alleen voor friends had staan.... Die hele reputatiezooi moeten ze gewoon afschaffen voor de 360 :mad: (kheb zelf iets van 12% agressive...egt wtf XD)

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Meer Metroid Prime 3 scores:

GAMESPY 4.5/5
    Gamedaily 9/10
    Gamespot 8.5/10 (onthoud wel dat Bioshock ook maar een 9.0 kreeg ;))

4. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin er steeds meer voor te voelen om een PS3 aan te schaffen, het is een prachtmachine en de vettere games moeten nog komen! Ik hoop op een mooie kerstbundel. :9

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    49 % :+

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ik hoop niet dat je Orange Box voor de kerst wil spelen want die komt (net zoals velen andere multiplatform games) later op de PS 3 dan op de Xbox 360 en PC...

Orange Box uitgesteld voor PS 3

7. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    BTW Heavenly Sword een system seller voor de ps3 scoort bij de critisi niet erg hoog gemid 7. Valt me tegen... Hopelijk wordt Killzone wel de moeite waard.

Grappig de game die de ps3 console moet slijten wordt een FPS. Terwijl de 360 verweten wordt alleen maar goede fps uit te brengen. Sony heeft ons nog een hoop te laten zien op game gebied. Ze hebben me nog niet overtuigd mijn geld er nu aan uit te geven. Is die controller al vervangen van de ps3?

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shooters zijn erg populair. Ik denk dat dát de reden is dat er zoveel fps uit komen. Misschien is heavenly sword wel niet zo goe, alhoewel de PU er wel lovend over was. Zit ook wel een beetje te wachten op een soortgelijk spel op de 360.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik denk toch dat MGS 4 een grotere systemseller is dan Killzone 2

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    "Onze visie op de lange termijn is dat mensen die oorspronkelijk op de PC spelen langzamerhand overschakelen op de PlayStation 3. Eens ze doorhebben wat de PlayStation 3 doet, denk ik dat de overstap steeds groter en groter wordt", aldus Heath.

De MMO ontwikkelaar en uitgever heeft onlangs een overeenkomst gesloten met Sony om ook games te ontwikkelen voor de PlayStation 3. Het grootste probleem voor NCSoft, en ook meteen een leuk probleem volgens Heath, is dat ze momenteel negen betaalde MMO's in ontwikkeling hebben en twintig gratis MMO's. Ze kunnen die niet allemaal voor de PlayStation 3 ontwikkelen. "Dus eigenlijk is ons leuk probleem dat we daaruit uiteindelijk drie tot vier titels moeten filteren die voor de PlayStation 3 uitkomen. We zijn nu met Sony in bespreking over welke titels dat nu worden."

http://www.gamez.nl/web/Publiekelij...ft-PC-gamers-zullen-overschakelen-op-PS3.htm?

HI-LA-RI-SCH deze kerelt, heeft ie zeker weer een behoorlijke zak met knikkers voor gekregen. PS3 is geen concurrent voor de pc, en zal het nooit worden ook.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    die idioot denkt zeker dat een pc alleen om mee te gamen is...

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dave Karrakter, Sony:

IGN review Lair :

Mijn voorspelling in mei: 'Een flop als deze game volgens de planning binnen enkele maanden gaat verschijnen'

14. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    een slechte review zegt niet heel veel, hoewel het wel van IGN is.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het een tijdje terug al gezegd:

16. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Niet dat ons dat echt veel boeit aangezien het een statische shooter is, en dat kan echt niet meer in een tijd waar Warhound, Far Cry 2 en Crysis uit gaan komen.

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Geen plannen en een statement als :
    "The official statement on PC and Xbox 360 is that these platforms are not confirmed."

Is nogal een verschil.... Niet bevestigd of geen plannen......

Ik voel een Assasins Creed scenario aankomen :)

Wedje leggen? :D

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  18. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Zoals gewoonlijk weer eens telegraaf achtige berichtgeving van ps3only.

"Haze exclusief naar de PlayStation 3" <> "The official statement on PC and Xbox 360 is that these platforms are not confirmed."

Ik denk dat het voornamelijk een zakelijke beslissing zal zijn om Haze wel of niet naar de PC/360 te brengen. Kijk, eind dit jaar barst het al van de AAA shooters zoals Halo3, COD4, The Orange Box, UT3, etc. Een titel als Haze krijgt dan gewoon geen eerlijke kans (als hij dat al verdient).

En misschien is men (nog) niet tevreden over het resultaat tot op heden. Ik bedoel, dit lijkt weer in een dertien-in-een-dozijn shooter te worden. Ik zie niet wat deze titel nou zo bijzonder maakt. Ja Nectar .. uhhh hallo ... Far Cry anyone?

Voor een uitgever/developer moet het wel enigzins de moeite zijn om de game te porten en uit te brengen. Het is misschien commercieel gezien momenteel nog geen handige zet om de vingers te branden aan een PC/360 versie. Daarnaast is het nog maar de vraag of Free Radical momenteel de resources (tijd, geld, mankracht) heeft om zich te storten op een PC/360 versie.

19. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Haze gespeeld in Leipzig maar ik vond hem niet zo denderend.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Nintendo, doe niet zo dom en breng gewoon de Banjo games en Goldeneye/Perfect Dark uit op de virtual console!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina