1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De games zoals Mario en Metroid komer er toch gewoon aan en Zelda was er al bij de release van de nintendo. En dan niet Mario Kart en Super Smash Brothers te vergeten. Dat er zoveel andere accesoires uitkomen met bijbehorende games kan alleen maar leuke ervaringen opdoen. En als het crap is, dan koop je het toch niet :) Ik zie de accesoires wel zitten (ik zie me al snowboardend voor de tv staan op de Wii Balance Board :thumbs:)

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een Wii kopen voor Wii fistfuck. ;)

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

hahaha :lol: zou dit eigenlijk als signature moeten maken :lol:

4. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe pikmin zie ik wel zitten, 1 en 2 waren erg goed.
    En Mario en Metroid komen er inderdaad al aan, heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat (hopelijk).

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario Kart, Mario Galaxy, Smash Bros, Metroid....zitten er idd aan te komen. Allemaal binnen nu en een half jaar zelfs. De vraag is alleen, wat daarna ?? Ik zie de toekomst somber in voor de hardcore Nintendo fan, daar Nintendo liever mensen aan het bewegen zet in allerlei idiote non-games. Fijn dat mijn moeder, mijn tante, mijn oma, mijn zusje, mijn nichtje etc. op die manier misschien ook gaan gamen, maar wat moet ik ermee ? Ik ben opgegroeid met Nintendo, ze hebben altijd een goeie aan mij gehad....en met mij denk ik vele anderen. Maar die doelgroep wordt nu een beetje vergeten als je het mij vraagt. Tis dat ik mezelf Zelda TP gerust nog eens zie spelen, RE4 op de Wii nog niet uit heb, Smash Bros en Mario Kart geheid weer leuk gaan worden en hopelijk de VC nog wat klassiekers gaat bieden, anders had ik misschien toch wel spijt gekregen van mijn aankoop.

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  6. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 Wii mote
    Halo 2 gespeeld met de Wii mote, geniaal dat hij dat kan maken.

7. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Der zijn ook nog wel een aantal games die nog geen releasedata hebben, maar er toch aan gaan komen. Hopelijk een pikmin, waar ik erg van heb genoten, Battalion Wars II, No More Heroes, Tales of weet ik niet uit mijn hoofd, Final Fantasy Crystal Chronicles 2. Deze zo uit mijn hoofd. Meeste staan toch voor 2008 gepland. Vind het zelf wel allemaal titels om in de gaten te houden.

8. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    - Zo, das een poos geleden sinds ik hier voor het laatst heb gepost- Anyway, word echt een duur najaar dit. verheug me er nu al op. \o/

Mijn verlanglijssie voor 2007:

- Bioshock
    - Naruto: Rise of a Ninja
    - Halo3
    - Assasins Creed
    - Splinter Cell: Conviction

Schuingedrukt is misschien en hier komen waarschijnlijk nog een paar titels bij.

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell is 2008.

En ik vermoed ook een uitstel van Assasins Creed. Tenminste dat hoop ik want de E3 demo was erbarmelijk slecht.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had ik niet aan zien komen:

En weer een PS3 game die later verschijnt:

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    16 man online en online battle mode maakt het al een must-have _O_

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo die online gaat??!! :eek:
    Mag ook weleens een keer. Het online verhaal op de Wii is gewoon een aanfluiting (netzoals het merendeel van de games eigenlijk). Ze lopen gewoon echt een aantal jaar achter met online gaming. Zoiets als Xbox Live of PSN hebben ze daar volgens mij pas over een paar jaar.
    Wat ik van MarioKart heb gezien vond ik niet bepaald indrukwekkend. Grafisch zag het er belabberd uit en het hele stijltje vind ik niks, is het Double Dash stijltje. Ze moeten gewoon terug gaan naar de stijl van de SNES en de N64, want de Double Dash stijl en deze stijl vind ik niks.

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    gunst.. het is grafisch slecht.. wat een verassing bij de wii...

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De 360 en PS3 zijn er voor de graphic whores en de Wii is er vooral voor het brede publiek en voor mensen die niks om graphics geven en gewoon goede en "leuke" games willen spelen. De wii is grafisch gewoon niet zo sterk, maar wat wil je voor die prijs, daar is de Wii ook helemaal niet voor bedoeld. Wanneer leren jullie het eens :emo:

15. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eigenlijk zou je zoieso niet moeten kloten over de verschillen en slechte kanten van de consoles gaap. Daar heeft niemand een drol aan. Kom op, iedere console heeft zo die dingen waarvan je zegt van jah, om die reden zou ik em wel willen hebben. Lijkt wel alsof sommige mensen elkaar het licht in de ogen niet gunnen juist omdat hij iets anders wil. Damn gek.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik dus.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik vind Super Mario Galaxy anders best mooi (let niet op de schrale jpeg compressie):

Degene die zegt dat dat makkelijk op de Gamecube zou kunnen moet echt wat aan zn ogen laten doen...

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Galaxy ziet er wel geinig uit jah, stijl bevalt me wel :)

[yt]3o4Bp8n73ew[/yt]

19. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario ziet er inderdaad weer erg goed uit. Kan niet wachten om er te gaan rondspringen, ook al bak in er nooit veel van met Mario.

Ik vind zelf zowiezo dat de visuals van een spel geloofwaardig moeten zijn, en er goed uit moeten zien, maar het maakt daarbij niet uit hoe high of low poly het is. Zolang het maar datgene in zich heeft dat je laat geloven in die wereld, en dat is iets waarvan ik zelf vind dat Nintendo dat erg goed kan uitbuiten.
    Het kan er dan op stilstaande screens vaak wat mager uitzien, maar zodra je eenmaal in het spel zit ben ik verkocht.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat ga je dan af..........

Hoe moet je nu Factor5 nog serieus gaan nemen....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina