1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat draadloos had er imo idd opgemoeten....zelfs op mijn ds lite kan ik draadloos contact maken met het netwerk. De adapter van de 360 kost meer dan de helft van een nieuwe ds lite :confused:

2. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen last van gehad (ongeveer een jaar in bezit)

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje HD stream wil je liever over een utp verbinding hebben hoor ;)

4. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen ga ik een PS3 kopen..
    Dan kan ik eindelijk eens uit ervaring spreken, in plaats van afgaan op diverse uitspraken en meningen van anderen :)

5. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ WiseWish_NL: Zou je please echt al je bevindingen/problemen/pluspunten/minpunten kunnen posten wat je ervan vindt?:p Ik ben pittig benieuwd :D

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de ps3 al vanaf de launch en moet je heel eerlijk zeggen dat ik het allmaal heel erg tegen vind vallen. Tuurlijk design is top en hij maakt ook niet zo´n herrie.
    Maar het gaat om de games en tot nu toe zij die kwa graphics slechter dan op de 360.
    En wat voor games zijn er nu echt op de ps3, de meeste games die nu uitkomen heb je allang uitgespeeld op de 360. Tuurlijk is warhawk een titel die de 360 niet heeft maar om nou te zeggen voor deze game schaf ik een ps3 aan. En de echte grote titels vallen ook allemaal wel mee, neem een heavenly sword leuke game maar heel erg overhyped is gewoon een buttonbasher en is gewoon een god of war kloon met mooiere graphics.
    En dan het online gedeelte van de ps3, het kost je niks maar je krijgt dan ook niks.
    Demo´s op 1 hand te tellen en meestal oude zooi, home is alweer uitgesteld tot volgend jaar dus het zal dit jaar met de online store van de ps3 niet veel soeps worden.
    Ik zou nog even wachten met de aanschaf van een ps3 tot er nu eens echte goede games komen.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    damn, Tgs is zwak dit jaar. Als ze morgen niet meer laten zien in ieder geval. Gelukkig is er toch nog wat van white knight story, mgs4 enzo laten zien. En dit zag er ook wel heel mooi uit op de ps3:
    http://www.insidegamer.nl/playstation3/valkyrieofthebattlefield/videos/4438/
    Maar voor de rest, meer van hetzelfde, tuurlijk r&c, uncharted,... zagen er super uit, maar dat hebben we al gezien, hetzelfde geldt voor xbox, waar is alan wake enzo? En de multiplatform games, waarom niets nieuws van re5 ofzo? Ik begrijp het niet. Maar swat, heb wel een paar dingen gezien waar ik blij mee was :).

8. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens al een presentatie door microsoft gedaan? Ik ben echt super benieuwd namelijk! Kdenk alleen dat niet echt iets nieuws te melden is.

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Op je Xbox kun je de complete presentatie in HD downloaden ;)
    Veel op de Japanse markt gericht natuurlijk maar wel leuk om ff te checken als je de presentatie wil zien.

10. WiseWish NL

Leuk Bevonden:
    1
    Is goed, ik heb hem net gehaald..
    Ik kon alleen geen verlof opnemen.. moet dus nog ff door werken..
    Ik zal proberen om vanavond even een klein stukje met het een en ander aan info te posten..

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is heel goed te volgen, er is gelukkig Engelse ondertiteling toegevoegd. Is zeker de moeite waard om te kijken. Zo kun je bijvoorbeeld een demonstratie van een minuut of 10 van Lost Odyssey zien.

Goed nieuws! Sommige fabrikanten kuch......Sony......kuch blijven liever een bepaald gebied optimaal ondersteunen en voortrekken terwijl het apparaat daar totaal niet loopt ipv zich meer te focussen op een markt die veel groter is en waar het apparaat beter loopt. Gelukkig heeft Microsoft dit wel in de gaten en switchen ze hun focus van Japan naar Europa.

12. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, net zo'n mooie bundel voor die prijs, 4 games voor 20 euro..

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  13. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tering,

volgens mij wilt microsoft iemands kont nog harder dan blauw schoppen :mad: . Dit is echt mastermooi. :D

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden dit in december moeten doen. ik denk dat de meeste mensen het dan het aantrekkelijkst zouden vinden.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als deze actie tijdelijk is kunnen ze tegen die tijd wellicht weer zoiets doen. :)

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het een vaste bundel dan? Ik dacht dat dit meer een stunt van xboxhome was... Anders is het echt een prima actie van MS :)

17. WiseWish NL

Leuk Bevonden:
    1
    OKey..

Nou mijn eerste uurtjes PS3 zitten erop..
    Ik heb nu, nouja beter gezegd mijn vriendin heeft nu VISITE|:-

Ik ben zeer tevreden over de PS3, ik vind het hele menu wat relaxter dan van mijn 360.
    Kleuren zijn donkerder, niet zo fel als op de 360.
    Hij maakt absoluut 10 keer minder geluid dan de 360.
    Vind ik echt een pluspunt!
    De online store heeft niet echt veel demo's inderdaad zoals iemand hier ergens boven al vermelde.
    Het beeld kan ik nog niet veel over zeggen, omdat er slechts een normale scart kabel bij zit :{
    Dat doet MS wel beter in ieder geval.
    Verder ligt de joypad lekker in de hand, net als die van de 360.
    Hij is alleen stukken lichter dat is even wennen.
    Vrij veel instellingen, alleen niets bijzonders verder..
    Draadloos internet instellen ging prima, zonder instellen van MAC adres.
    Wat meestal wel moet bij mijn router maar bij de PS3 ging het soepeltjes.

Enige wat nog ontbreekt zijn een paar vette games, resistence is wel vet maar motorstorm is niet echt mijn ding.

Al met al, ik kan iedereen dat ding aanraden..
    Mischien wachten tot hij goedkoper word, ik had hem zelf in ieder geval ook vrij goedkoop.
    Ik denk dat als je nog geen 36o of PS3 hebt, je toch voor de PS3 zou moeten gaan.
    Hij loopt, ondanks dat veel mensen op dit forum het zullen ontkennen wel voor op de 360.
    Prijs is inderdaad wel een stuk duurder, maar je hebt dan voor die paar extra centen wel bluetooth, Wi-fi, de optie om Bv Linux te installeren, veel goeie PS2 titels die je kunt spelen, mooie look, fluisterstil, en HOPELIJK binnenkort wat meeeer goeie titels..

Goed, inhoudelijk kan ik dus pas over aanzienlijke tijd wat meer loslaten over mijn nieuwe tijdverdrijf..
    Ik ben wel tevreden (Nog):cool::cool::cool:

18. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht eigenlijk tot er een Elite bundel komt. Zou het niet geweldig zijn.. Elite + Assassins Creed onder de kerstboom ? :D

Ik vind dit echt geweldig wat Microsoft doet :p Me hele dag is weer goed. Dat wordt centjes uitgeven met kerst.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Verkeerde strategie, men wil een gameconsole met games. De Blu-ray speler is een leuke bijkomstigheid.

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe inderdaad wat een erg rare strategie om een gameconsole als marktmiddel te gebruiken voor een format die nog niet uitgestreden is, en waar de games nog steeds op zich laten wachten.

Volgens mij plaatst Sony Blu-ray boven de PS3 games (oftewel filmpjes kijken van Sony pictures is belangrijker dan de games voor hun gameconsole, terwijl ik een gameconsole wil, en geen uigebouwde dvd spelert want die heb ik al.), want hoe je het ook went of keert Blu-Ray is hun paradeplaatje en als dat mislukt tja dan hebben ze een flink problemo!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina