1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony moddert maar wat aan.
    Microsoft probeert zijn reputatie weer wat omhoog te krijgen.

En Nintendo glimlacht..............en ik ook met Super Paper Mario..........

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ken Katuragi (geestelijk vader Playstation) heeft toen aangegeven dat hij geen Blu-ray speler in de PS3 wou hebben, dat dreef de kosten namelijk te ver omhoog. Maar het belang van Sony Pictures ging toen voor. Katuragi is toen gewoon langzaamaan weg gewerkt bij Sony.

Samen met Metroid Prime en Mario Galaxy heb je dan ook meteen de toptitels gehad op de Wii. Maar 3 top games (voor mij persoonlijk 2, aangezien ik Paper Mario echt helemaal niks vind), daar glimlach ik niet zo van. Moet je de Wii line-up eens tegenover de 360 line-up van dit jaar zetten....

Weer een gerucht:

Of het klopt geen idee.

3. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met je eens dat er op de wii niet zo heel veel toppers zijn, maar die er zijn zijn ook echt goed en er komen er meer.

De 360 heeft meer toppers, maar nogal een eenzijdig aanbod, fps en sport.

Ik ben echt heel blij dat ik naast de 360 ook een wii heb.........ik had Zelda en Super Paper Mario nooit willen missen. Op de 360 is alles zo serieus.

Volgend jaar komen er nog meer toppers voor de WII en als alles zo door gaat, dan gaat Nintendo deze generatie heersen met een last gen console.:+

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet waar:

The Xbox 360 has a reputation for being a shooting man's console. If it runs and guns, it must be Xbox 360. Turns out that's not so true, but it took until now for site to lay it all out. FPS Source gave us the numbers and X3F came along with an easy to understand pie chart. Originally taking what FPS Source believed is the console's current 137 title library, they discovered the FPS genre makes up 11% and the Third Person Shooter genre is 6%, with the most common genres being sports and action/adventure titles.

Over the last couple days since FPS Source wrote the original piece, some people have become quite passionate on the subject. There's been a few updates, a little give and take, and someone even made a new chart, using scores from Metatcritic, showing that 22% of the good games are shooters. There is also criticism because sports games, like Madden, are just the same thing with a different number every year, so they shouldn't count multiple times. The point is that even with the back and forth, shooters are merely a facet of the Xbox 360's identity. With any luck, games like Blue Dragon, Mass Effect and the beautiful Eternal Sonata (try the demo) will help round out those hard shooter edges that the Xbox still gets pegged with.

5. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik van MGS4 moet zeggen, maar dit is echt te triest voor woorden. Snake wordt 1000x keer geraakt en gaat niet dood(kan Godmode zijn?). De tegenstanders staan er bij als zoutzakken.

http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=182353

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dat spel lijkt me helemaal niets. ik vind de sfeer niets en het ziet er niet vloeiend en strak uit. die godmode zit er denk ik in omdat het een soort demo is.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    lol die demo is echt slecht, sorrie hoor als ik nu MGS fans op hun pik ga trappen maar... wie niet springt is een... lambal! En snake kan blijkbaar nog steeds niet springen (ja een rolduik kan ie dan weer wel), oftewel de interactie met objecten is bagger, of er moeten nog drastische veranderingen inkomen.

Dan haal ik toch liever de nieuwe Splintercell die ziet er een stuk leuker uit om te spelen.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zit geen godmode in, maar dit is onderdeel van de game. Als je goed kijkt staat er links onder in beeld het woord "rations". Dat zijn healthpacks die automatisch gebruikt worden als je doodgaat. Nadeel is, dat als je rations aanzet, dat je geen ander item actief kunt gebruiken in dat slot. En als je die demo ziet heeft hij ook erg veel van die dingen. Hij begint met een stuk of 15 en eindigt met 7.

Springen is ook niet nodig, je kunt klimmen en duiken. Je hoeft nooit ergens op te springen dus niemand die het mist. :) Het zou alleen uiterlijk vertoon zijn.

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Is niet alleen maar uiterlijk vertoon hoor, het zorgt nog eens voor een stuk boeiender gameplay als je het mij vraagt. Neem nou die kratten, als je daar nou gewoon overheen kon klimmen of op de auto/tank achtig ding dan had het schieten veel toffer geweerst maarja dat vind ik persoonlijk dan. :)

Maargoed ik heb de oude MGS's gespeelt, en vind het jammer om te zien dat deze versie weer op de oude toer blijft gaan zelfs op de next gen. Hier zullen de fans het vast niet mee eens zijn, maar een beetje vernieuwing had best gemogen vind ik. Maargoed ik ben toch ook meer van de Splintercells.

10. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die het aan het spelen waren snappen het spel precies niet... MGS is meesterlijk, maar je moet in stealth blijven. Vindt je dit niet fijn? Dan is MGS helemaal niets voor jou! Maar aan de verkoopcijfers van de vorige MGS's kan je zien dan je dan bij de minderheid bent ;).

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar MGS4 heeft juist vernieuwing! :eek:

Die camosuit is nieuw. Je moet niet letten op die noobs die hier wat dom zitten te schieten, maar kijk naar Hideo Kojima die op E3 demonstreerde welke vrijheid deel 4 je geeft en hoe de camosuit werkt in de gameplay. :cool: De eerdere delen waren vrij lineair en dat is nu eindelijk afgelopen. :thumbs:

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tjonge jonge, wat lees ik hier nu weer allemaal van mgs4. Te grappig gewoon. Eerst en vooral, je hebt 5 moeilijkheidsgraden in mgs(altijd al geweest). En op tgs stond die duidelijk op very easy. Daarnaast, die gasten(waarvan de filmpjes gemaakt zijn) konden er niets van. En dat is een spel dat je op je gemak moet uittesten. En geen vernieuwing, komaan he, ik heb nog geen één next gen spel gespeeld dat vernieuwd was. Buiten de controller van de Wii. En conclusies trekken en zeggen, geef me dan maar dit en dat,... kan je pas als je daadwerkelijk die games gespeeld hebt. Maar swat,...

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind er niets grappigs aan. de gameplay vind ik aan de hand van die filmpjes bagger.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Me too hoor, komt gewoon omdat we reageren op een spel waar iemand een avatar van heeft. :)
    Er zijn daarnaast ook nog eens zat nieuwe delen van games die wel verniewing brengen in de gameplay... dus ik weer niet waar Boss heen wil.

@ Matrix
    Ik wacht ook nog wel de officieele versie af, maar ik ben toch bang dat hij voor mij persoonlijk erg gaat tegenvallen. Zoals ik al zei vind ik het jammer voor een next gen titel dat er zo weinig interactie met de omgeving in zit. Had ik persoonlijk meer van verwacht. :)

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch niet een gameplay van een game beoordelen aan zon filmpje?
    Die mensen spelen het alsof het counterstrike is, maar het is een stealthspel.
    Ik weet wel zeker dat MGS een topper gaat worden, is gewoon een fantastische reeks.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Grappig, heel grappig. Verder heb ik er niets meer op aan te merken :).

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch alleen aan de hand van die filmpjes? :{ ik zeg niet dat ik de gameplay van het hele spel afleidt van alleen die filmpjes.

19. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens Intraxz. Ik word ook niet warm of koud van die filmpjes. De gameplay in die filmpjes toont niets bijzonders.

Het is tegenwoordig een stealth / action game. Er zit niet voor niets een FPS shooter mode in. Ik krijg de indruk dat het de richting op gaat van Splinter Cell serie waar je ook kan kiezen tussen een stealth of meer actie georiënteerde aanpak. In de gameplay filmpjes die ik tot op heden heb gezien wordt in ieder geval heel wat afgeknald.

Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  20. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    haha je hebt niet voor niks een MGS avatar. Je probeert het gewoon goed te praten voor jezelf.

Animaties zijn nu nog gewoon kut, net als de AI (of hoort de AI kut te zijn op easy? :cool:).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina