1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    :D Ik ben te druk met me Elite om me zorgen te maken om de PS3 als dat al nodig zou zijn, en volgens mij is er zo ie zo weinig nieuws onder de zon. Binnenkort zal het wel losbarsten weer als Killzone er is, krijg je weer van die discussie welke er nou vetter is Halo of Killzone. Beter gewoon plezier maken met je console dan druk maken om zoiets, hoewel het soms ook wel leuk kan zijn.

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jij hebt je Wii verkocht, ik heb er net eentje gekocht :) Heft elkaar weer mooi op.

3. ceza01

ceza01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen!

voordat ik mijn stukje schrijf wil ik zeggen tegen iedereen dat ik hier ten 1e nieuw ben aangemeld, en ten 2e dat wat ik hier schrijf enkel mijn meningen en inzicht zijn!! Dus ik ben niet uit op ruzie of wat dan ook!!!

IK VIND NAMELIJK HOE PIJNLIJK DAN OOK, DAT MENSEN VOOR DE PS3 MOETEN GAAN!!!

Nu zegt iedereen hoezo!! IK vind het namelijk heeeel erg belachelijk dat XBOX (microsoft) zijn XBOX in de steek heeft gelaten!!
    Nergens al hele lange tijd meer iets te krijgen voor xbox! sinds de xbox360 uit is is xbox een vergeten console geworden! geen spellen, geen accessoires helemaal niets gewoon! in 1x is XBOX van de baan geveegd!

Ik ben zelf een bezitter van een XBOX sinds de 1e dag dat deze verkrijgbaar was in nederland! Met 4 consoles (toen nog grote) en een dvd kit! Ook zo belachelijk toen je moet dvdkit hebben om dvd's te kijken!
    Heb wel jaren plezier gehad, maar vind het gewoon echt zwaar jammer dat xbox in 1 keer ermee kapt! Je ziet nergens meer in winkels een schap staan voor xbox spellen! als je zoweerzo vraagt aan de winkelier heb je xbox spellen staat hij je raar aan te kijken alsof je jaren in de ruimte hebt doorgebracht!

Gek is dat het bij de playsation toch heeeel anders is!!!
    Playsation daaraantegen heeft dat nooit gedaan! Die heeft toen de ps2 uitkwam nog jarenlang spellen gemaakt voor de PS1 evenals de PS3 is uitgekomen is men er van zeker dat PS2 zullen blijven uitkomen!
    Alle nieuwste titels die uitkomen komen ook op de ps2 uit! dit gaat zeker nog jaren door!
    Ook weer in de schappen zie je gek genoeg superveel ps2 spellen staan, rekken vol!! zelfs meer ps2 spellen dan xbox360!

Al met al dus gewoon voor de PS3 gaan dan weet je zeker weten wanneer de ps4 uitkomt dat je niet in de steek wordt gelaten! en dat titels gewoon blijven uitkomen!!

Oh en Xbox 360 is er misschien dan wel al een tijd op de markt, maar dat komt mede doordat microsoft niet eens klaar was met de console! Die dachten we laten de mensen het gewoon testen! zo hebben ze iig de 360 eerder dan ps3 en kunnen we ze misschien aan t lijntje houden!! (Microsoft heeft 1 miljard moeten uitrekken voor reparaties,garantieverlengingen,vergoedingen)
    ((hiermee bedoel ik alle defecten die xbox 360 heeft gehad, oa krassen op dvd, uitvalt, oververhitting etc etc.)) De ps3 is er ook al een tijd, nog niets hardwarematig mis mee!)) Ze zijn weliswaar wel later, maar wel stabieler!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind dat de mensen hun eigen keuze moeten maken. Ik koop een console om de games en niet om wie de console maakt. Tot nu toe ben ik erg tevreden met de line-up van de 360 en ben ik nog niet echt onder de indruk van de PS3 games. De enige titels die me nu aanspreken op de PS3 (reeds gereleased) zijn Resistance: Fall of Man en Warhawk. Maar dit is voor mij nog geen reden om een PS3 te kopen. Op de 360 heb ik me al met een dozijn spellen kunnen vermaken.

Bij de release van de 360 was de console af. Echter is er een verschil tussen Sony en Microsoft. Sony verkoopt hardware en Microsoft software. Beide hebben ze hun talent en zwakheden.

Verder ben ik blij dat je voor jezelf een keuze hebt gemaakt en ik wens je veel plezier op het forum. Lees wel even de [faq]faq[/faq] even door want Fanboyism voor welke console dan ook wordt hier niet gewaardeerd.

5. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ ceza om maar ff te reageren:
    Kijk mij maakt dat niet uit dat de xbox meteen dood was: kocht meteen een 360! Mja kan me voorstellen dat dit voor sommige mensen een probleem is maar voor mij in elk geval niet!

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    En nu het echte nieuws, wat jij vertelt is al zo oud kom met goede argumenten om een ps3 te kopen. Is dit je enige reden om een ps3 te kopen.
    Je vergeet alleen een paar kleine puntjes. Mee eens dat ms de xbox heeft laten vallen dat vind ik ook schandalig maar hé life sucks. Tuurlijk ondersteunt sony de ps2 nog steeds goed, hij verkoopt nog steeds beter dan de ps3 dus ze zullen wel gek zijn om het niet te doen. Maar je koopt toch geen console omdat hij in de toekomst misschien beter ondersteunt wordt.
    Je moet naar nu kijken, live blaast heel dat sony netwerk weg.
    Tuurlijk online spelen op de ps3 kost niks maar je krijgt dan ook niks.
    Demo's zijn er amper te vinden en de store wordt niet goed aangevuld.
    Dan de games, mijn ps3 staat stil in een hoekje te wachten tot er eens een fatsoenlijke game voorbij komt. Oja nee heavenly sword dat zou het helemaal worden voor de ps3. Nou geloof me de graphics zijn geweldig maar voor de rest is het niet veel soeps. En welke titels blijven er dan op dit moment over,
    een motorstorm, een resistance of een warhawk en dan heb je het wel gehad.
    Voor de rest zijn het allemaal titels die je allang hebt uitgespeeld op je 360.
    Maar goed koop jij maar een ps3 omdat sony misschien de ps3 lang zal ondersteunen. Dat je er op dit moment minder plezier aan beleefd dan aan je 360 ja dat is dan niet anders en veel plezier ermee.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het komt een beetje dramatisch over vind ik die post van Ceza, want had ook me xbox vanaf de launch en heel wat jaar plezier van gehad. Maarja de ondersteuning werd minder, maar speelde nog wel de oude toppers. Vind het juist goed dat Microsoft zich 100% inzette voor de 360, maargoed dat ging tenkoste van de support van de oude Xbox. Opzich niet zo heel erg, want de support van developers va de 360 is nu vele malen groter.

Wat ik wel jammer vind dat ik me RSC2 nog niet kan spelen op me 360 :mad: Hoop dat de BC nog een update krijgt.

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 woord: marktaandeel.

Reden om deze keer niet voor de PS3 te gaan? 1 woord: marktaandeel.

En daarmee hebben ze misschien hun kans verkeken. Waarop? 1 woord: marktaandeel.

9. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een gouden woord. En een heel goed argument.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik voorspel dat Sony de support voor de PS 3 sneller laat vallen dan MS deed voor de eerste Xbox :thumbs: (1 woord: Marktaandeel ;) )

Maar leuk dat je je aanmeld op een Xbox forum om mensen te gaan overtuigen een PS 3 te gaan kopen \o/

Veel plezier hier en vooral..... Succes :b:

11. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft is trouwens niet de enige die haar 'oudje' hard liet vallen. Nintendo deed precies het zelfde met de Gamecube, opzich ook terecht omdat deze absoluut niet verkocht. Maar als klanten nu vragen naar gamecubespellen kun je ze alleen nog king kong aan bieden omdat deze nog steeds op voorraad is. En daarnaast ook gelijk pushen naar een Wii of 360 :lol:

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De ps2 vergelijken met de xbox is niet eerlijk, iedereen is al overgestapt naar de 360 en er is dus geen vraag naar xbox games. Met de playstation is het juist andersom, de ps3 verkoopt niet en veel mensen hebben nog een ps2. Het is dus logisch dat de ps2 ook meer support krijgt.

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Onzin, ook toen nog helemaal niemand naar de 360 was overgestapt had MS de
    Xbox 1 al lang begraven. Ik heb twee vrienden die toen net een Xbox kochten om Halo 1 en 2 en Ninja Gaiden te spelen, en die hebben daarna nooit meer een game kunnen kopen.

Ik vind het heel erg matig van MS en Nintendo om op die manier met je oude trouwe klanten om te gaan.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn meer bedrijven dan microsoft die games maken voor de xbox.

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @De PS3 fan: Zoals al tijdenlang keer op keer wordt gezegd, PS3 zit nu nog zonder échte killer aps, terwijl je op de 360 verzekerd ben van verschillende toptitels. Om het lijstje maar even duidelijk neer te zetten:
    Playstation 3
    TES: Oblivion (ook op 360)
    Ninja Gaiden: Sigma (remake van een Xbox 1 game)
    Rainbow Six Vegas (ook op 360)
    DiRT (ook op 360)
    GRAW2 (ook op 360)
    CoD3 (ook op 360)
    Resistance: Fall of Men
    Warhawk
    Heavenly Sword

Xbox 360 Allemaal een review gemiddelde van 9+
    Gears of War
    Halo 3
    Forza 2
    Bioshock

Reviewgemiddelde dat rond het reviewgemiddelde van Warhawk/Resistance/Heavenly Sword ligt:
    Guitar Hero 2
    PD Zero
    Kameo
    DoA 4
    PGR 3/4
    C&C: Tiberium Wars
    F.E.A.R.
    Dead Rising
    Viva Pinata
    Saints Row

Matig? Na vijf jaar lang dezelfde console, zijn veel mensen echt wel klaar voor iets nieuws hoor, en die tussentijd is juist prima om klassiekers die je nooit hebt kunnen kopen op de kop te tikken. Die twee vrienden bijvoorbeeld, kunnen inderdaad niet veel nieuwe releases verwachten, maar wel nog zo'n 30 echte klassiekers van de Xbox spelen.

Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ze nergens meer kunnen kopen want alle schappen zijn verdwenen in de winkels. Probeer maar eens een Xbox game te vinden, moet je toch echt gaan ebayen of iets dergelijks.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    In de Cash Converters liggen bakken vol, als je die winkels niet kent moet je even googlen. ;)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gameshops verkopen meestal nog gewoon Xbox games. Hetzij 2e hands of nieuw.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Shadow Moses level in Super Smash Bros:

Metal Gears op de achtergrond!
    Rex

Ray

Tekstje wat erbij stond:
    De Metal Gear soort uit MGS 4 misschien?

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dit topic is echt zo dood als een pier... Terwijl er juist zulke interessante artikelen uitkomen, de laatste tijd. Zo staat Halo 3 op 1 in de Japanse top 10. En dit kwam ik op Tweakers tegen:

Niet echt mooi vooruitzicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina