1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weet pas vanavond of het doorgaat.....wordt dus de hele dag in spanning zitten. Zal trouwens een leuk stukje typen waarin ik de vergelijking met de 360 trek zodra ik een ps3 heb.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hij komt geloof ik ook nog naar de X360 en Wii, dus ik post het maar hier:

Eindelijk. Een van de games waar ik de afgelopen jaren naar uitkeek.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hoop met je mee! ;)
    Vriend van me heeft nu sinds een aantal weken de PS3 en het is toch een heel tof apparaat! Het is dat ik weinig meer voor m'n Xbox360 terug zal krijgen, anders had ik het overwogen! :+

Alhoewel, ik zal 'm 's op Marktplaats zetten en kijken wat ze er voor bieden.

/edit: 1ste bod van €300,- is al geplaatst! :+

Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nette prestatie. :)

5. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Het is alleen wel jammer dat er op de PS 3 veel minder games zijn die online ondersteunen.

6. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0

niet weg doen de xbox360 zonden gewoon de ps3 erbij nemen
    heb ik ook je gaat je vervelen met alleen een ps3.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Doe 'm ook niet weg. Was gewoon benieuwd hoeveel mensen er voor zouden bieden. Hoogste bod staat nu op €375,-

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zijn geen consumenten cijfers (die laat Sony nooit zien). Dit zijn puur de cijfers van "sold to retail".

Het is natuurlijk wel "verkocht" maar nog niet aan de consument.
    (hoewel de pricedrop wel voor wat extra verkopen zal zorgen lijkt me)

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dus maak je nu eigenlijk mensen blij met niks :eek: =(

muahahaha :cool: :+

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij maakt ze blij met de hoop ;)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom? Ik heb er bijstaan: Bieden
    Als ik toch zeg dat ik met hun bod niet akkoord ga.
    Ik reageer gewoon netjes op de mail.

12. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    375?

Heb je er zeker heeeel veel games bij, of een of andere gek is aan het bieden.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je ziet m'n games toch in m'n signature! :)
    Plus 2 Wireless Controllers, Play & Charge Kit en Logitech DriveFX

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, net zoals jij je spullen niet écht aanbied, zijn er ook genoeg mensen die zomaar boden uitbrengen. Marktplaats is wat dat betreft niet echt betrouwbaar.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het zelfs nogal lullig om je spullen te koop te zetten om te kijken wat de marktwaarde is..... |:-

Ga je dat straks ook met je auto/huis/hond of what ever doen.....??

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Aangezien dit een vs thread is. Ik had alle next gen consoles. Maar gisteren heb ik m'n PS3 verkocht. Leuk apparaat, maar uiteindelijk in een rechtstreeks duel verslagen door de 360. Nu ben ik wel een beetje xboxfanboy... Maar goed, uiteindelijk had ik in een half jaar 1 game (Motorstorm). De exclusieve titels van vroeger (PES en GTA) zijn niet meer exclusief, en alle multiplatform games koop ik liever op de 360. Ten eerste dankzij het goede Live netwerk en mijn friends daarop. Ten tweede die achievements. Verder zijn er geen verschillen. Grafisch doen ze niet voor elkaar onder. Uiteindelijk kocht ik alleen games voor de 360 en stond mijn PS3 mooi te wezen en stof te happen. In de toekomst komen wel wat leuke games uit voor de PS3, maar het is niet superveel. En het moeten maar je games zijn. Daarom toch maar besloten om 'm te verkopen. Ben er nu wel blij mee. De Wii is de ideale console voor "erbij", is niet erg als die stof hapt. Op het moment als je hem met vrienden (non-gamers) aanzet heb je altijd plezier. Verder zijn er af en toe die Nintendo pareltjes (Mario Galaxy, Smash Bros). Samengevat: 360 + Wii is een goede combinatie, PS3 is de zwakste schakel.:D

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Vergeet niet Metroid Prime 3 die vanaf morgen te koop is ;)

Geweldige game :)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag Metroid Prime 3 even kort gespeeld. Het eerste dat me opviel waren de graphics. De game leek amper mooier dan zijn 2 voorgangers op de Gamecube van een paar jaar terug. Van de besturing weet ik niet wat ik moet denken. Aan de ene kant denk ik ja en aan de andere kant denk ik nee. Game wist me ook (nog) niet zo te grijpen als Metroid Prime 1. Had eigenlijk ook wel een beetje het 'been there done it' gevoel. Moet wel zeggen dat ik de game niet heel lang heb gespeeld, dus misschien zit ik ernaast. Ondanks dat ik een groot liefhebber van de Metroid serie ben, laat ik de game liggen. De komende tijd komen er andere games aan die meer mijn voorkeur en interesse hebben. Zal de game weleens oppakken als ie in de budgetbakken ligt. Nintendo kennende zal dat nog wel even duren.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de 1e twee delen een van de betere games, maar om voor die 3e speciaal een wii te kopen... nee. ik vind het erg jammer dat ik hem voorlopig niet ga spelen.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik had ook een beetje dat been there done that gevoel aan het begin, maar naarmate ik vorderde werd de game steeds beter. De graphics zijn inderdaad nog niet echt geweldig, maarja.. het blijft de Wii. De controls vind ik erg lekker werken.

Wat ik wel kan zeggen is dat nr 1 tot nu toe nog altijd mn favoriet blijft. Die was origineel en de omgevingen waren geweldig. Deel 2 was een stuk minder met kale omgevingen etc. Deeltje 3 is grootser en epischer dan de vorige delen. Zoals ik al eerder zei: Een soort Finish The Fight a la Halo 3. Het gaat nu echt over de oorlog tussen de Galactische Federatie en de Space Pirates en dit merk je wel :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina