1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    :lol::lol::lol:

Ow, dus iedereen die GEEN HD tv heeft moet blij zijn met de €200,- extra die ze betalen voor een Blu Ray speler waar ze niks aan hebben??? (owja, die is nodig voor de GAMES :thumbs:|:- )

En wat heb je nodig om Blu Ray films in volle glorie af te spelen als je dan een HD of zelfs FULL HD tv hebt...???
    a) een blue-tooth afstandsbediening van €30,-
    en b) (nog veel belangrijker zelfs.......) een HDMI kabel die je dus ook nog eens los moet betalen.....

Natuurlijk heb je die afstandsbediening niet nodig omdat je ook met de controller dat ding kunt aanzetten maar welke volwassen kerel gaat met een controller in zn hand een film aanzetten??

En dat $ony geschrijf was een grapke van Denni$ omdat de laatste tijd steeds meer mensen dat hier beginnen te doen door M$ zo te schrijven....
    (kinderachtig en totaal niet meer van deze tijd dus tja.... :+ )

Wel leuk om te zien dat er weer verse Sony aanhangers in de VS thread komen :thumbs:
    Iedere dag weer een pagina of twee erbij geeft me vertrouwen dat we weer een warme winter krijgen met de discussies :b: )

"lets get ready to rumble!!"

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De 360 kost geen rochel in Japan, heeft voldoende systemsellers en heeft typische Japanse games, maar de playboy uitgave van Kelly verkoopt daar bijwijze van spreken nog beter. Als we het over floppen en over geen kant opgaan hebben.

Denk dat het merendeel in Japan juist wel wacht op de 40GB en de witte PS3. Nieuwe kleurtjes doen het altijd erg goed in Japan. BC is een leuke toevoeging, maar niet meer dan dat. Elke Japanner heeft onderhand de nodige PS2's, dus ik vraag me af welke rol BC nou werkelijk speelt. Kan het fout hebben hoor.

3. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grrrrr hij heeft het over $ in P$3, en dat was mijn idee, niet Dennis' :b::+
    Ere wie ere toekomt :thumbs::cool:

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe verkoopresultaten uit Japan. Ik denk zomaar dat de Wii weer een enorme boost heeft gekregen door de release van Super Mario Galaxy. De 360 doet het de laatste tijd trouwens ook steeds een stukje beter in het land van de rijzende zon.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Galaxy zal zeker voor de nodige boost gaan zorgen in Japan. Het gaat de laatste tijd wat minder met de Wii in Japan, de aantallen zijn behoorlijk ingezakt de afgelopen tijd. Een Mario game is gegarandeerd een systeemseller.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Over Mario Galaxy gesproken, hij heeft al 4 cijfers gescoord op gamerankings.com. Dit zijn oa. een 9.5 van 1Up en een 10 van Gamepro. Het zal niet lang duren tot er meer reviews beschikbaar zijn. Ik hou jullie up to date.

Battalion Wars 2 scoort trouwens ook wel aardig. Het is geen topper, maar met een gemiddelde van rond de 8 is het een aardige game. Daarnaast heeft het online gameplay, iets wat nog steeds een schaarste is op Wii-gebied.

7. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste stap naar grotere games. Je hebt een gameconsole voor de games niet voor de films. Nu zijn de games wellicht nog niet zo groot maar dit is de beginsfase van Sony. Mogelijkheid is gecreeerd.

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit verbaast jou? Eigenlijk weten we eigenlijk allemaal wel waarom Microsoft geen voet aan de grond krijgt in Japan.

In het kort: cultuur, nationale trots, doelgroep, offline gaming & game genres. Het hele verhaal kan je hier lezen:
    http://giant.enemycrab.net/?p=23

9. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee, dat kan de PS3 nog niet! Volgend jaar pas (in Europa) \o/

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je bent wel gevoelig voor de marketingmachine van Sony volgens mij....

Blu Ray is NIET nodig voor games, lees een paar pagina;s terug maar eens een reactie van een MULTI console gameontwikkelaar ;)

Enige reden dat BR in de PS 3 hangt is voor de FILMS, als je dat nu nog niet ziet dan raad ik je aan wat meer in de geschiedenis van Sony te duiken....
    Sony probeert JUIST hun eigen formaten op te dringen aan de consument.
    UMD en Betamax zijn wel de makkelijke voorbeelden :thumbs:

En BR is de "trojan horse" in de PS 3 (of moet ik typen P$3??)

11. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de Betamax heeft het nooit gered al was dat systeem beter dan de VHS..

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mbt Blu-Ray: Dat is toch ook niet zo raar dat ze dat doen. Elk commercieel bedrijf probeert dat ;) (MS met zijn software trouwens bovenaan).

En in het geval van Blu-Ray vind IK het wel prima. Verschil met hddvd is minimaal/niet aanwezig en de speler zit onboard dus ik kan er direct van genieten.

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Minidisc nog zo iets, wel behoorlijk geflopt allemaal maarja.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook nog een MiniDisc speler! Nog één van de eerste generaties. Moest je het complete nummer afspelen wilde je 'm op je MD hebben! :D

15. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig om te zien dat mensen die meerdere consoles hebben en ook voordelen aan de Sony kant zien, meteen worden afgeschilderd als Sony aanhangers.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Burnfout, dat valt ook wel te verwachten op een xbox forum wel jammer maarja zo is het nou eenmaal.

17. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als we het nu gewoon zo zeggen:
    Beide consoles zijn goed want het zet de makers aan om de "beste" exclusives te maken, waardoor we er alleen maar op vooruit gaan...?
    Het enige wat ik wil is dat er een mogelijkheid bestaat om bv. fifa08 tegen een ps3 speler te spelen (heb alleen een 360).

18. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is iedereen zo gek op die verkoop cijfers van de verschillende console's in verschillende landen/continenten?
    Geef mij maar info over Nederland en de EU, mij genoeg.

En waarom gaan mensen die buitenlandse prijzen omrekenen?, en dan zeggen dat ze 'niks' kosten daar.
    In Japan ligt het gemiddelde loon denk ik 5 keer lager dan in Europa.
    Ook burgers in de VS krijgen niet allemaal net zo veel te besteden als in europa, er is daar ook zeker wel armoede.
    Vandaar dat prijzen daar omgerekend naar euro's vaak onvoorstelbaar laag zijn.
    En natuurlijk spelen ook transport, invoerrechten en belastingen een rol in de prijsbepaling.

M.b.t Blu-ray: Natuurlijk wil Sony (+ blu-ray collega's) dat het de nieuwe standaard wordt!
    Het zou helemaal raar zijn als een bedrijf miljoenen/miljarden investeert in een nieuw product en het dan niet toepast in haar andere producten, MS Xbox en kornuiten proberen hetzelfde met de HD-DVD!

Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Is dat negatief dan???

Zie je mij er iets negatiefs over zeggen? Ik vind het leuk om discussies te voeren over de verschillende consoles en dan is het handig als je van iedere groep wat "vertegenwoordigers" hebt. Zolang iedereen het gewoon vriendelijk houd is dat toch alleen maar leuk...?
    De boel een beetje scherp houden is natuurlijk belangrijk maar dat gaat hier over het algemeen ook goed dus tja...

Kijk maar eens op andere (game) fora rond, daar vallen mensen elkaar persoonlijk aan terwijl hier de discussies (vaak) goed onderbouwd zijn :thumbs:

Ik zie ook wel voordelen aan de Sony console alleen niet zoveel ;)

Leuk heel dat Blu Ray maar niet als het door je strot geduwd word en men nog gaat claimen dat GAMES er nut bij hebben (terwijl dit dus niet zo is :) )

20. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus helemaal niet waar, de lonen zijn daar superhoog, maar het het leven is daar ook het duurst in zo'n beetje de hele westerse wereld.
    (Ja japan is westers)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina