1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sja, met die 3 jaar garantie is er dus verder weinig negatiefs over te melden ;)

    Toch knap van de PS 3 dat ze de strijd op blijven zoeken met de GBA \o/

    Wie zal er volgende maand meer verkopen :lol:
    [​IMG]


    Ziet er wel leuk uit op gametrailers die ingame footage...
    http://gamevideos.com/video/id/13378

    Ik lees net op IGN dat de multiplayer los verkocht gaat worden.... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Weinig negatiefs over te melden?? Is de betrouwbaarheid van je console niet een van de belangrijkste zaken? Allemaal leuk een aardig die 3 jaar garantie, maar ten eerste geld die alleen voor The Ring of Death (niet voor krassen, vastlopers en andere veel voorkomende problemen) en ten tweede maakt deze beperkte garantieverlenging de kwaliteit van het apparaat niet beter, alleen de service. Je bent elke keer als hij kapot gaat je apparaat toch weer een paar weken kwijt.

    Het posten van negativiteit laat ik wel aan jou over, lijk je geen problemen mee te hebben. ;)

    Klinkt goed allemaal! Alleen dat laatste stukje baart mij wat zorgen. Na het wegvallen van X07 had ik toch wel verwacht dat Msoft op de TGS nieuwe games zou laten zien. Ook hier laten ze weer geen nieuwe games zien. Je moet je als 360 bezitter dan toch wel afvragen wat de toekomst gaat brengen. Beetje erg vaag. :confused:
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Demo, metal gear solid 4!!!!!!!!:
    http://www.gamersyde.com/stream_4139_en.html
    Slechte kwaliteit, maar dit is(zonder twijfel!) het vetste game wat ik ooit gezien heb!!!_O__O__O__O_
    Wie zei daar altijd iets over low textures, en welke personen waren altijd aan het zagen dat men niets ingame liet zien? Wel, check deze shit dan maar. Hopelijk later vandaag een betere trailer in HD ofzo. Ik moet nu door, maar fuck, wat ben ik blij, deze shit is bom, alles gaat zo soepel, alles is zo mooi. Alles oogt puur next gen, dit is gewoon te vet voor woorden!!!
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik laat het wel bij de feiten ;)
    Persoonlijk worden enzo laat ik wel weer aan jou over :b:



    Als PS 3 bezitter zou ik me meer zorgen maken over het feit dat ze niet eens meer dan 100.000 exemplaren per maand in de USA kunnen slijten ruim een half jaar na release....

    Owja, game verkopen zijn ook bedroevend.... The Darkness die er "zoveel mooier uit ziet op de PS 3" heeft nog geen 50 duizend exemplaren verkocht... DAAR zou ik me zorgen over maken :x

    Edit:
    Ik zag het toenstraks op gametrailers inderdaad. Ziet er lekker uit maar teveel gameplay die me niet zo ligt...
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet hoor, petje af voor snake
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Gameplay die u niet ligt? Hier zit gewoon alles in.
    Actie, stealth,...
    En moet je zien hoe soepel alles loopt, en die phisics, fuck!!!! En als je iemand tegen de grond gooit, hoe die zijn wapen valt, en alles, gewoon alles! Dit is echt te vet :).
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    I know, ik heb Splinter Cell 1 en 2 gecheckt en de demo van de laatste maar dit lijkt er voor mij teveel op :)
    De eerste MGS heb ik op de PS1 bij een vriend gespeeld maar toen werd ik er ook niet enthousiast van...
    Wat dat betreft ben ik een simpele ziel en ga ik met Bioshock en Mass Effect weer eens wat anders proberen (voor mij dan ;) )

    Het ziet er wel erg vet uit en strak (beter dan op de screenshots van de laatste tijd!!). Dit is ook weer een game die ik zeker ga checken mocht een vriend hem kopen (als er ooit eens iemand een PS 3 aan gaat schaffen in mn vriendengroep!). En ik zal er lekker naast gaan zitten en kijken hoe iemand hem speelt.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat weten we nu wel, heb jij anders ook geen problemen mee. Halo 3 dicussie?

    Niet zo gek he, de prijs is nog te hoog voor de massa en het gamesaanbod is nog niet groot genoeg. Zullen we eens naar de situatie na de prijsverlaging kijken en als er straks in september, oktober en november wel de games zijn? Maar dan heb je vast wel weer iets anders gevonden....

    Grappig dat jij toen tegen mij zei dat PS3 bezitters zich optrokken aan dit soort berichten toen, dat een PS3 versie net iets mooier is? Trek jij je nu op aan dit bericht? Voel je je nu zekerder over je 360 aanschaf?

    Valt me trouwens wel een beetje van je tegen, dat je niet inhoudelijk op mijn post ingaat. In plaats daarvan kom je met wat slappe oneliners om tegen de schenen aan te schoppen..
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Is al over gepraat en afgesloten dus waarom je er hier over begint snap ik niet....
    Ik zal het nog even naar voren halen aangezien je er toch over begint...
    Je komt in een thread van een game die je toch niet wilt kopen en nooit heeft gelegen om je je ongenoegen over de game te uiten (mag maar je ging ook lekker door maar goed...)



    Het eeuwige excuus dat de prijs te hoog is mag onderhand wel ophouden want hij is het toch waard..... :lol::lol:
    In de periode die je noemt komen de AAA titels op de 360 uit met ook een pricedrop als ik de geruchten mag geloven....
    Sony heeft NU NOG NIET de aantallen verkocht die ze in maart 2007 hadden moeten doen.... :thumbs:

    Oja, ik zoek niet naar dingen ik kom juist altijd met onderbouwde verhalen met bron vermeldingen etc.....



    Alsof ik me "zeker" moet voelen over mn aanschaf :lol::lol:
    Ik schaf binnenkort nog een tweede aan en eind van het jaar om nog "zekerder" te worden :b:

    Ik haal het gewoon even aan en ga er geen grote zaak van maken wat jij bijvoorbeeld wel deed met je "vergelijkingen" met complete screen caps en weet ik veel wat voor argumenten...
    Ik kom gewoon met de cijfers die voor zichzelf spreken ipv vergelijkingen die niet kloppen en door verschillende mensen al ontkracht zijn :thumbs:



    Ik spreek niet voor anderen maar voor mezelf en legde het op een doodnormale manier uit aan Boss met voorbeelden waarom MGS niets voor mij is (maar wel kan waarderen voor het filmpje want ik vind het wel interresant om te zien en bij te houden... ik blijf liefhebber van games namelijk).
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gaf gewoon mijn mening over Halo3, zoiets heet vrijheid van meningsuiting. Dat enkele ''kritische'' noten over Halo bij jou een gevoelige snaar raakt is wat anders. Maar kom jij hier niet om je ongenoegen over een bepaald systeem te uiten met allerlei berichten en cijfertjes terwijl je dat systeem toch niet wil kopen?

    Is helemaal geen eeuwig excuus. Voor mij persoonlijk en voor vele anderen is de console het waard ja. Maar deze prijs blijft voor de massa en de jongere gamers aan de te hoge kant.

    Je haalt een reserve dus? Kan ik me wel voorstellen (aangezien de kans dat die andere kapot gaat wel aanwezig is). ;)

    Is toch een 360 versus PS3 thread? Daar mogen dit soort zaken toch aangehaalt worden? Is al eerder gebeurt met Splinter Cell, Rainbow Six Vegas etc. Als andere mensen de moeite nemen om de verschillen tussen de 360 en de PS3 van games zoals SC en RSV aan te tonen, waar is er dan mis mee dat het nu een keer omgekeert is (klein verschil).

    Ontopic:

    Netjes van Activision!

    MGS4 voor de luie mensen ;) :+
    [gt]22703[/gt]

    Wow, ziet er echt super uit!! Heel erg gaaf en heel erg mooi!
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sja, hoe je het voor elkaar krijgt een oude Halo discussie in deze thread te krijgen blijft me een raadsel dus ik ga er niet verder op in.... |:-



    Dus komt het er op neer dat Sony de verkeerde console in de markt heeft gezet, wat ik dus al vanaf het begin aangaf :)



    Ow wacht, je aanname is grappig.
    Ik heb ook nog een slaapkamer met een HD tvtje en dan is het leuk om mn media en game center ook daar compleet te maken :)
    Als er mensen over de vloer zijn de tweede 360 en tv naar de woonkamer en een kleine lan op zetten voor Halo 3 :)



    Nogmaals, ik geef even wat aan maar maak er verder geen zaak van, iets wat jij wel deed en nogmaals, DAT MAG, je ziet mij er ook niet moeilijk over doen terwijl je dat wel met mijn (kleine puntje) doet...

    En deze quote van je snap ik niet echt...
    Wat bedoel je ...? Ik reageer direct op alles wat je zegt met quotes om het makkelijk te houden..... :confused:

    Ik zie jou ook niet inhoudelijk op de NPD cijfers ingaan die ik je aanlever....
    Dit zijn feiten die je niet kunt weerleggen en alle multiplatform games worden in grote getalen gekocht voor de 360 en NIET voor de PS3.
    Feit is dat een third party ontwikkelaar als Activision naar dit soort cijfers kijkt om te bepalen of ze wel of niet voor een bepaalde console gaan ontwikkelen en tot op heden ziet het er gewoon NIET goed uit voor Sony....

    Ontopic:



    Netjes van Activision![/QUOTE]
     
  12. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het gewoon een kwestie van tijd.

    De ps3 is nu nog te duur en heeft nog niet genoeg vette games.
    Maar Sony heeft veel fans van de ps2......die wachten het juiste moment af.

    De 360 daarintegen heeft een slechte reputatie en wel goede games.

    Vergeet niet er zijn pas 11 miljoen 360's verkocht(en de laaste paar maanden is dat aantal niet gegroeid)
    Hoeveel PS2 zijn er ook al weer verkocht?...........10 keer zoveel ofzo?

    MS moet gewoon iets structureels aan haar imago en betrouwbaarheids problemen doen, anders gaat de ps3 echt binnen 2 jaar vet voorbij.

    Is slechts mijn mening.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die conclusie trek jij, ik niet. Het is nu netzo als bij de PS2 bij de launch. Die was ook te duur voor de massa. De fans en de hardcore gamers hebben het ervoor over. Maar de casual gamer / de massa geeft niet zo snel 500 a 600 euro uit voor een console. Heeft niks met een foute console te maken.

    Tja, die cijfertjes zijn toch feiten? Is tot op een zekere zin geen discussie over mogelijk. Is interessanter om te discuseren over wat er de komende maanden gaat gebeuren. Effect van prijsverlagingen, line-ups etc.

    Ik kan me heel erg goed in je post vinden! Een groot gedeelte van de fans wacht inderdaad het moment af. Het moment dat een bepaalde prijs het persoonlijke plezier rechtvaardigd. Dat kan zijn na een prijsverlaging of bundel of nadat de games deze herfst en winter zullen verschijnen.

    Wat het precies allemaal gaat worden, dat weet nog niemand. Maar dat de strijd nog lang niet over is, dat is wel duidelijk.
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, The Darkness ziet er niet beter of slechter uit op de PS3 hoor. Iedereen baseert zich op die video vergelijking van gametrailers. Ik heb al verschillende keren gezegd dat het spel zoiets heeft als een kleur profiel instelling maar blijkbaar wil men dat niet horen. De 360 versie kan (als je wilt) er net zo goed uit zien als de PS3 versie.

    Zie verder: http://darknesslie.cjb.net/
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Beetje erg nep van Gametrailers. Ik begin nu ook erg te twijfelen aan vorige vergelijking tussen games van die site.
    Ik heb zelf inmiddels The Darkness zowel op de 360 als op de PS3 gezien. Het verschil is niet zo absurd groot als Gametrailers doet voorkomen. Het verschil is er echter wel (van wat ik heb gezien, kan per TV verschillend zijn). Na wat gerommel met de kleuren vind ik de PS3 versie net wat voller ogen. Bij de 360 versie maakt men tevens wat meer gebruik van blur. De PS3 versie lijkt daarom op sommige punten net wat scherper, aangezien deze geen blur gebruikt.
    De verschillen zijn niet zo groot als bij Oblivion (PS3 is echt een stukje mooier), ze zijn een stuk kleiner, maar ze zijn er wel (tenminste wat ik heb gezien).
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Had hem ook gezien. Erg cool! Ik hoop echt dat ie ooit nog uit gaat komen voor de 360, want ik heb toch echt geen zin om ook nog een PS3 te kopen. Ik moet toch dit laatste deel in de MGS verhaallijn uitspelen.

    BTW: die dingen als dat Men's Magazine na het kotsen, geweldig _O_
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het effect van prijsverlagingen en dergelijke komen wij voornamelijk te weten via .. cijfertjes!

    En de line-up van de verschillende consoles wordt mede bepaald door die cijfertjes. Halloooooo we hebben het hier over commerciële bedrijven die op je centjes uit zijn! Niet over organisaties die je graag een plezier doen met het uitbrengen van je geliefde franchise op de console van je voorkeur.

    Ik vind het nogal bizar om te stellen dat je niet zou kunnen discusseren over cijfertjes oftewel, feiten. Natuurlijk kan en mag dat! Je mag er conclusies aan verbinden, voorzichtige voorspellingen maken, cijfertjes uit het verleden erbij halen, het kan allemaal! Op NeoGAF bijvoorbeeld doen ze niet anders, vele tientallen pagina's vol als de laatste feiten weer eens zijn verschenen.

    Hier is hij nogmaals, trek zelf je conclusie: http://www.gamingtarget.com/article.php?artid=7252

    Maar we kunnen ook over de resultaten / feiten tot op heden zwijgen .. praten is immers zilver en zwijgen is goud.
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet echt dat de PS3 te duur is, maar meer de games die er nog niet zijn en de rumble. Maar als ik naar de komende games ga kijken en naar de toekomstige controller, verslaat Sony in mijn ogen Microsoft.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, voor alle drie de next-gen consoles komen er geweldige games aan. Als gamer heb je niet veel te klagen, welke console je ook bezit. Mocht je een brede smaak hebben, en verkeer je in de positie dat je meerdere consoles in je bezit hebt, dan zit je helemaal gebakken. :)

    Het is hier af en toe net de 'geloof' thread uit 't ASEL subforum hehe. Verschillende geloven, en iedereen die elkaar probeert te overtuigen van zijn/haar geloof (console) :+:D Soms met feiten en soms gebaseerd op meningen. Voorheen nam ik graag deel aan de discussies hier, maar tegenwoordig post ik zo nu en dan maar eens een nieuwsberichtje. De lol van 't discussiëren in deze thread is er voor mij al een tijdje vanaf. Het is te hopen dat er qua sfeer spoedig verbetering in komt, anders zullen er helaas maatregelen genomen moeten worden.
     
  20. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er vanuit gaat dat MS niks doet misschien wel. Ik denk dat er een prijsverlaging aankomt. En als deze er komt, komt ie in het einde van dit jaar. Komst van de Falcon zorgt voor kostenreductie en een betrouwbaarder systeem. Als ze de prijs kunnen verlagen naar 250 voor de Core, 300-350 voor de premium en 400 voor de Elite gaan ze echt goede zaken doen. De prijs die het publiek over heeft voor een console ligt rond de 250 euro.

    MS doet op dit moment erg z'n best om ook de casual gamers aan te spreken. familie- en partygames, disney films etc. Als ze ook nog eens de prijs kunnen verlagen denk ik dat ze een flink deel van die markt kunnen pakken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina