1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zei bijv. een nieuw Splinter Cell deel...had ook een nieuw deel van bijv. COD of GRAW kunnen zijn omdat er elementen in zitten van die games.

Wat betreft een game zonder fouten 'Als ik buiten sta en er komt een metalen vat op me af denderen dan zou het zo kunnen zijn dat ik denk 'fuck...wat gebeurd er''. Maar nu reageert niemand erop? Hmm...zal wel zo horen dan aangezien het een game zonder fouten is.

Er zat wel een goede tip in...ben je geraakt door een kogel of iets anders...koop de Playboy of iets in die trant...dan ben je zo weer beter (WTF?).

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Arjan; Euh, deel 2 zoog dan weer wel t.o.v. 1 bij MGS. En 3 ken ik verder niet, toen was ik klaar met stealth games :cool:

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe :+

Mja, ik zei ook naar mijn mening ;) Had zelf bijv. nooit zo'n probleem met 't personage 'Raiden'. :D

4. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man man man .. wat een reactie weer. Neem eerst eens een kalmeringspilletje, met jou valt op deze manier echt geen normale discussie te voeren. Ik heb mijn uitgebreide en onderbouwde mening gegeven, probeer die eerst eens te respecteren in plaats in de aanval te gaan tegen iedereen die het niet de volle 100% met je eens is. Ik heb duidelijk aangegeven waar ik wel en niet van onder de indruk ben. Blijkbaar wil of kan je dat niet zien. Vermoeiend die discussies met je.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat viel best mee. Goeie game, op Raiden na.

6. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of de Playboy of iets in die trant...want het schijnt dat je daar...net als Snake...ook rustig van wordt :D

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ok, fair enough :cool:

Vandaar ook t.o.v. deel 1. Verder vond ik deel 2 best een aardige game ja, maar hij haalde het voor mij zeer zeker niet bij deel 1. :)

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    _O_:lol: Ik zeg gewoon dat ik het echt raar vind dat je niet onder de indruk bent. Games als COD4 prijs je de hemel in, en dit niet. Begin je idd een hele onderbouwde mening te geven. Maar waarom? Wat ik gezien heb van halo 3, COD4, RE5, noem maar op. Zit bijlange niet boven het niveau van mgs4. Maarja, is het omdat het een ps3 exclusive is? Anyways, lees de rest van mijn reactie ook. Daarbij, als ik zeg, dat het raar vind, ben ik dan niet kalm? Wat is dat hier voor mietjesgedoe:D. Maar swat, ik ga erover zwijgen, we zien wel als mgs4 uit is. Dan heb ik toch zowizo een smile op mijn gezicht :).

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Neem anders gewoon lekker een kamer met z'n 2en en vecht het uit.

10. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Misschien gaat MGS wel de slapstick kant op..............nieuw genre comic stealth game

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat was gewoon excuus van Kojima om te laten zien dat die tijdschriften nog steeds in de game zitten. Die kan je ergens neerleggen zodat voorbijgangers afgeleid raken. Hij introduceerde het alleen met een flauw grapje.

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noemen mensen MGS nu een ripoff van Splinter Cell? Mijn god. Sommige mensen zijn echt pas met de Xbox begonnen met gamen volgens mij.

MGS4 ziet er echt super uit, misschien zijn er wat minpunten te bedenken, ik vond de AI er ook niet super uitzien, maar volgens mij speelde Kojima ook in God Mode, en zal het in de game zelf wat anders zijn. ( hoop ik ) Maar dat soort humor ( playboys, ton, doos ) heeft altijd al in de series gezeten en hoort er juist bij. Als dat je stoort is MGS geen game voor je.

Even voor de fans trouwens, er zitten echt zoveel personages van de vorige delen in: Meryl, Eva, Raiden, Vamp, Ocelot, Otacaon, Snake uiteraard. Ik ben echt super benieuwd naar het verhaal!

En Goiz en Arjan, koop MGS3 Subsistence! Het beste en meest ontroerende einde wat ik ooit in een game heb gezien. Echt verbluffend.

13. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Hoe kom je daarbij? Niemand zegt dat dit een slechte versie, ripoff, van SC is.

Lijkt alleen op SC, en adersom.

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan zal ik jouw Splinter Cell 2.0 opmerking wel verkeerd begrepen hebben.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij werkt de dvd die erbij zit alleen op een PS2 toch? Ik moet eigenlijk een ps2 op de kop tikken voor mgs3. Ook al is de game oud, ik weet nog bijna niks over het verhaal. De nieuwsgierigheid begint weer te jeuken. :eek:

16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt die DVD met het verhaal erop? Die werkt ook op de PS3, tenminste bij mij wel :) Maar het maakt meer indruk als je de hele game doorspeelt.

17. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat er nog getwijfeld wordt aan MGS 4 :lol::lol::lol:

Maar goed ik respecteer ieder zijn mening maar MGS zal zeker een systemseller worden, daar twijfel ik niet eens aan mensen kopen een PS3 speciaal voor MGS.

Kijk als het je game niet is dan kan dat. maar ga het spel dan niet afkraken of wat dan ook.

De vergelijking met SC is helemaal te komisch.. als er een game iets van iets jat dan is het SC wel.

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Niemand had het over jatten hoor bij die vergelijking, alleen dat het in bepaalde dingen op elkaar zouden lijken.. Het is juist 'komisch' dat MGS fans gelijk beginnen te roepen dat SC dingen steelt nadat de vergelijking is gemaakt..

19. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het filmpje in HD bekeken. Vind het een mooi spel. Lijkt me een mooi spel, voor degenen die het type spel aanspreekt. Persoonlijk houd ik niet zoveel van dit soort spellen, ook niet van Splintercell, omdat er teveel gadgets zijn. Raak ik in de war van.8)

Het personage Snake ziet er vet uit, zonder meer. Maar de omgevingen zijn echt niet bijzonder. Vind ze eigenlijk matig. Maar wat de hack, dit zie je bij zoveel spellen.

Maar ik vind deze posts eigenlijk een beetje raar, omdat MGS4 niks zegt over de ps3 ten op zichte van de 360. Dit is toch een VS thread? We weten niet of de 360 dit spel kan trekken of niet. Toch?

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina