1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

1. Xbox 360

164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook nog motrstorm, maar die vond ik erg tegen vallen. Tot op heden hebben andere spellen me niet echt aangesproken. Hopelijk zal daar verandering in komen

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan raad ik je toch echt aan om: ratchet and clank, uncharted en heavenly sword te proberen ;)

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Maargoed de members van XBW hebben gesproken, 2007 was het jaar van de Xbox 360 *kijkt naar poll*. Natuurlijk ook wel te verwachten op een Xbox forum maarja... :9

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Qua games gezien was het idd het jaar van de Xbox 360. Erg veel erg goede games.

Uncharted zou ik echt een PS3 voor kopen, maar zoals je een tijdje terug al in de PS3 thread kon lezen heb ik wat minpunten waardoor het (nog) niet gaat gebeuren.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is nu echt game-over voor de HD-DVD denk ik. Lees dit maar eens:

Bron 360only

Jammer, maar ik hoop dat MS zich bezig gaat houden met Blu-ray. Anders koop ik eventueel in de toekomst een blu-ray speler.

6. SysanApse

SysanApse Guest

Heb nu alleen een Xbox 360 staan.
    Me maat gaat Ps3 kopen , en Wii heb ik wel gespeeld op de gameplay.
    Hmm , ik heb op X30 gestemd :)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf ook alleen een 360,

en de wii... tsja... niet genoeg games, zelfde geldt voor de ps3, console kooo je toch voor de games? enigste game die me boeiet is mario galaxy voor de wii, en op de ps3 uncharted,

op de 360 zijn dat er velen meer, mass effect, bioshock,

ik kocht mijn console begin dit jaar, en een console koop je voor de games, microsoft had zowel de kwantiteit als de kwaliteit die ik zocht dus die keuze was snel gemaakt.

misschien koop ik later nog wel is een playstation 3, of een wii, als er meer must-haves voor mij zijn, maar tot die tijd hoeft het van mij niet

edit: ik kocht mijn console begin vorig jaar, ( tijd gaat snel)

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft kan met een blu-ray speler kopen (extern), maar ik ben wel blij dat er nu een keuze is gemaakt. Toch denk ik niet dat blu-ray het definitieve formaat is.. ik veracht eerder dat men straks over gaat op video on-demand ... maar we zullen zien

edit als ik films wil kijken doe ik dat via mijn hifi installatie .. een console is voor gaming .. vergeet niet dat de PS3 200 euro in prijs gedaald is omdat deze niet verkocht... niet omdat deze een bluray speler bevat

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nederlandse softwaresales:

ALGEMEEN TOP 10 ( PC, WII, XB360, PS2, PS3 )
    DW VW AW TITEL MAATSCHAPPIJ

1 2 6 SUPER MARIO GALAXY NINTENDO WII
    2 RE 9 MARIO PARTY 8 NINTENDO WII
    3 7 7 CALL OF DUTY 4/MODERN WARFARE ACTIVISION XBOX 360
    4 4 7 ASSASSIN’S CREED UBISOFT PS3
    5 5 7 CALL OF DUTY 4/MODERN WARFARE ACTIVISION PC
    6 3 7 ASSASSIN’S CREED UBISOFT XBOX 360
    7 8 6 CALL OF DUTY 4/MODERN WARFARE ACTIVISION PS3
    8 1 5 MARIO & SONIC OLYMPIC GAMES SEGA WII
    9 6 3 UNCHARTED/DRAKE’S FORTUNE SONY PS3
    10 RE 2 NEED FOR SPEED/PROSTREET ELECTRONIC ARTS PS3

Wii: 3 games
    360: 2 games
    PS3: 4 games

bron: GFK

10. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man, ben ik blij dat ik niet zo'n hd dvd speler gekocht heb ^^. Ik zat er vorige maand nog serieus over te twijfelen.
    Hoeveel jaar denken jullie dat onze consoles nog zullen meegaan? Ik denk niet dat de 360 een milking cow kan worden zoals de ps2.

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Super Mario Galaxy op 1 :D

Mooi dat Uncharted er ook tussen staat :)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Terechte nummer 1. :) Heel mooi dat Uncharted het hier ook gewoon lekker doet. De PS3 doet het sowiezo aardig met 4 titels in de top 10.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De top 10 van welke periode is dat? Opvallend trouwens: de 360 twee titels in de top 10 en de ps3 vier.

Mbt video on demand: daar zit ik ook op te wachten en beide consoles kunnen dan natuurlijk prima meedraaien. Ik heb het wel afgeleerd om films te kopen. Het is snel weer verouderd, neemt alleen maar ruimte in en is duur. Als internet straks maar groot/snel genoeg is kan je met een druk op de knop elke film ooit uitgebracht naar je tv streamen. Het mooist zou natuurlijk zijn als dit via je ps3/360 kan.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus Halo 3 zit er niet bij? Raar hoor..

15. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, eigenlijk wel. Gezien de helft van de Xbox 360 eigenaren die game in huis heeft gehaald. Ik heb er zelfs drie gekocht en verkocht. Maar hij komt er wel weer een keer.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat wel leuk is om te weten is het feit dat Xbox Live de 10 miljoen members heeft bereikt. Ik ben benieuwd hoeveel playstation network members er zijn eigenlijk. Iemand die dit weet?

17. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 2/3 van verkochte PS3's gok ik, zeker omdat mensen ze voornamelijk als BR speler haalden.
    (Dan reken ik dus ook de eenmalig inloggende mensen mee)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Rare vraag tussendoor: wie was de persoon die net voor Sinterklaas rondhing in dit topic en twijfelde welke console hij moest halen van zijn bonus?

19. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat veel mensen door COD4, halo3 links laten liggen hebben.
    Die top tien zegt trouwens ook niets van de kwaliteit van een game (ik zeg niet dat deze games slecht zijn). Het zegt meer iets over de marketing van bepaalde publishers. Erg handig lijste voor mensen die een game willen uitbrengen. :)

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Mario party 8 staat op 2, terwijl deze game dat eigenlijk helemaal niet verdiend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina