1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

  1. Xbox 360

    164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

    30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

    16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zeiken de WII inderdaad teveel af, het blijft een erg leuk familie apparaat.
    Ik vind het gezwam over graphics ook gezever.
    Ik speel op een HDTV maar een game als zelda of resident evil ziet er gewoon goed uit. Super paper mario ziet er zelfs briljant uit en speelt ook nog eens erg leuk

    Wat Mario galaxy betreft, de 360 mocht willen zo'n geweldige franchise te hebben.......oh ja we hebben natuurlijk HALO ...............NOT
     
  2. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ik had een HDtv voor de xbox 360 uit was ;). En ja ik heb al een jaar of 2 een xbox 360, met een leuk aantal spellen. De wii heeft mindere graphics, maar dat maakt de spellen daarvoor niet minder. Ik heb me al goed geamuseerd met twilight princess en re4. Met afkraken doelde ik op dat mario galaxy artikel, alsof een spel slecht is omdat de graphics niet in hd zijn...

    Ik had eens gecheckt bij alternate en voor 1500-1600€ had ik een mooie pc. Bij eventueel upgraden ga je dingen zoals harde schijf, dvd drive kast en voeding niet weggooien, dus zo duur vindt ik dat niet eerlijk gezegt. Plus een pc heb je toch nodig, wrm dan niet direct een goeie kopen :thumbs:
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Modder: het grafische gedeelte speelt voor mij echt een grote rol in de belevenis van een game. Met een game als Ratchet and Clank heb ik het idee dat ik zelf in een film van pixar aan het spelen ben, bij Mario heb ik meer het gevoel van 'ow ja zo was het vroeger' wat voor mij iig leuk blijft voor een paar minuten.

    De ps3 en 360 kunnen beide met gemak dezelfde games leveren als de wii, dus als je het geld hebt zie ik niet in waarom je een Wii uberhaupt zou overwegen :)
     
  4. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0

    Nogmaals......................NINTENDO gameplay is nintendo gameplay.....miljoenen mensen gaan daarvoor en nintendo gameplay vindt je niet op de andere consoles.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tja kan ik me niet in vinden. En dat blijft een mening he ;) Ik heb een snes en een n64 gehad en heb nu een ds en persoonlijk vind ik het wel meevallen met die 'originele' gameplay. Wat maakt bijvoorbeeld Mario Galaxy zo bijzonder dan?
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, je houdt van nintendo of je vind het maar niks... Ik sinds sunshine eigenlijk wel genoeg gehad van mario, al die games zijn gewoon zo ontzettend cheap van nintendo. Nintendo fans blijven wel hameren op dat fantastische nintendo gevoel, en de perfecte gameplay etc., maar hoe goed een game ook is, je kan iets niet zo lang blijven uitmelken. Ik wordt onderhand echt ramgek van alle nintendo muziekjes en geluidjes, en toch blijven ze het in elke game kopieren. Dat je gehecht bent aan een bepaalde serie kan ik begrijpen, maar na honderden spellen met dezelfde characters/muziek/geluiden/items, moet je toch wel eens bij jezelf bedenken of het nog allemaal wel zo fantastisch origineel is.

    Ik had Phantom Hourglass bijvoorbeeld leuker gevonden, als ze eindelijk een keer een andere setting/character hadden gekozen. Maar nee hoor, het moet weer link zijn, het moeten weer rupees zijn, het moet weer hi ha ho nintendo... Zonde.
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Buiten Halo heeft de 360 heel wat meer te bieden... Beetje kortzichtige uitspraken hoor....
    Leuk voor de Nintendo fans zo'n game als Galaxy maar ik kom er mn bed niet voor uit....

    Zoals je zelf al aangeeft, de Wii is een leuk FAMILIE apparaat en voor de hardcore Nintendo fan is het ook een super console.
    Voor de graphics hoertjes die we zijn ( ;) ) blijft ie nog wat achter maar goed, dat betekent dus niet dat de console niet LEUK is....

    Je moet er van houden. :cool:
     
  8. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL........wat had je dan verwacht? Tarzan die de jochies van Southpark in elkaar moet trappen en godzilla als eindbaas??????????

    Het is Zelda gozert..........je weet wel die van Link, Zelda, dungeons en rupees.

    @Xwon
    Inderdaad............eens.
     
  9. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet geloven hoe lang ik al op een spel wacht zoals mario voor op men 360. Hopelijk wachten ze niet meer te lang met banjo kazooie!
     
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet te wachten op een game zoals mario, dan koop ik wel een Wii. Op de 360 wil ik juist diepgaande gameplay en mooie graphics zoals bijv Mass Effect.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    /Sarcasme

    Juist en mario heeft 0,0 aan gameplay...
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind de gameplay van Mario nou niet echt diepgaand ;)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is (nog maar) een gerucht, maar dit maak je niet vaak mee:

     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heel leuk 1 zo'n slecht verhaal, maar mijn reparatie-afhandeling is onderhand een evengroot drama (zie andere thread). Dan dus nog altijd liever een console die normaliter gewoon NIET stuk gaat.
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom krijgt mario op een hele hoop sites een 10 voor de gameplay... :{
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus omdat sites een 10 geven móet de game dus voor iedereen goed perfect zijn?
    Vond jij dan bv. BioShock, Halo 3, GoW dan perfecte games?

    Vergeet niet dat reviews alleen maar ervaringen / interpretaties van die specifieke schrijver is. Het is geen feit!

    Die Mario game trekt mij ook helemaal niet. Net als al die andere Nintendo crap.
    De enige reden dat ik een Wii heb gehad was omdat ik em gratis bij mijn GSM abbo kreeg :9
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh Mario moet met pensioen. :+ Het mooie is dat Nintendo altijd prat gaat op hun innovatie: Zelda nr XX, Mario nr XX. _O_

    Ach ieder zijn ding, geef mij maar echte spellen ipv tussendoortjes op de Wii. :9
     
  18. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het mooi eraan is dat ze wel altijd voor kwaliteit staan!
    En ga nu niet aankomen dat Mario niet vernieuwend genoeg zal zijn, ze hebben er een hoop nieuwe dingen ingestopt, je kan ondersteboven lopen en de camera gaat vloeiend mee, grappige twee-speler optie. Gewoon weer een beetje verder geperfectioneerd.

    En waarom zou dit maar een tussendoortje zijn? En is Metroid of Super Paper Mario dan ook maar een tussendoortje. Endless Ocean kan ik nog zien als tussendoortje, maar iets als Mario echt niet. Er zitten 120 sterren in dit spel, en het schijnt dat je er 30 tot 40 uur mee bezig bent om die te vinden, langer dan een gemiddelde shooter...


    En degene die R&C mooier vinden dan Mario, ben ik het niet mee eens. Ik vind de omgevingen van Mario er veel speelser uitzien, je hebt echt zin om daar rond de rennen en gekke dingen ontdekken, R&C ziet er maar gemiddeld uit kwa fantasie die ze erin hebben gestopt, trailers verveelde mij als snel, maar die van Mario blijven boeien. Geniale dingen die ze erin hebben gestopt.

    Ach, just my opinion. Ik kan niet wachten tot eind deze week!
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nu we toch nog steeds over Mario Galaxy praten. Een Italiaans gamesmagazine heeft de game een 11 uit 10 gegeven :p

    [​IMG]
     
  20. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, wordt dat de nieuwe trend :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina