1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

  1. Xbox 360

    164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

    30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

    16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    tja die je dan zelf heel amateuristisch( staat nergens oficieel in je handleiding beschreven hoe) moet legen van tijd tot tijd om dat anders vanalles weer niet normaal functioneert..
     
  2. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe lang de fans de 360 nog kunnen blijven verdedigen(met steekhoudende argumenten dan he), langzamerhand wordt duidelijk welke console de beste, meest uitgebreide en meest betrouwbare hardware heeft.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog nooit mijn cache geleegd en dat is meestal ook niet nodig. Maar ja het kan voorkomen.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik neem aan dat de 'fans' voor een 360 kiezen vanwege de software en niet vanwege de hardware? Kan me niet voorstellen dat een console daadwerkelijk 'fans' heeft door de hardware, tenzij je op Bluray oid doelt.. :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ach ja uiteindelijk blijft de consument betalen
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vond 65,- voor sommige games al te veel maar 75,-..
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yep is echt compleet over de top 75,- voor een spel. Wat dat betreft slaat Sony bij mij iig flink de plank mis. 65,- vind ik trouwens ook al teveel. Ik betaal max 45,- voor een spel ps3 of 360 en daar trek ik de grens. Dat wordt voor mij dus vaak importeren, of gewoon even niet (Burnout moet ik dus 2ehands op wachten).


    OF: Ik ben er nu pas achtergekomen hoeveel toppers ik nog voor de ps2 moet spelen. Heb dus weer een ps2 staan en kan voor ongeveer voor een tientje per spel gaan genieten van:

    Okami
    ICO
    Shadow of the Collosus
    God of War I, II
    Final Fantasy X, XII
    Kingdom Hearts I, II
    Killer 7
    Persona 3

    en nog veel meer. Wat dat betreft mis ik dergelijke toppers op beide consoles.

    Laadtijden maken na installatie op de ps3 nauwelijks verschil met de 360. Daarnaast vind ik het eigenlijk alleen maar vervelend dat het moet. Want vaak is het ongevraagd en verplicht. Zo neemt UTIII 3 gig oid in, Oblivion 4 gig, DMC bijna 5 etc. Dan is je hd van 40 gig snel vol.

    @Jenamu6: nutteloze fanboy opmerking ;)


    edit: daarnaast mag je 22min!!!! gaan wachten voordat je op de ps3 dmc kan spelen:

    http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=9253
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En wat wil je daar mee zeggen? Speculeren is leuk. Hopen is leuk. Hypen is leuk. :D
    En het gaat hier dan ook niet om de meest weirde speculaties? van DoA5, GoW 2, en Halo Chronicles was het al lang bekend dat ze zouden komen.
    Forza 3 mag ook niet echt een verrassing genoemd worden.

    Ik weet dat je nooit dit soort artikelen op de frontpage wilt, maar dit is dan ook niet de frontpage. O-)
    Het forum is juist de plek om te speculeren/discussiëren.
    De scans zijn nu wel verwijderd, maar ik neem aan dat ik wel de link naar het artikel mag plaatsen voor de mensen die wél zijn geinteresseerd?
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=10550
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iedereen in deze thread gaat in zien dat deze 'console war' nooit een winnaar zal kennen.

    Het ene moment is de PS3 hot vanwege een bepaalde exclusive die op dat moment uit komt , het andere moment is dat weer bij de XBox

    Die cijfers die gepost worden van de games zijn net zo wisselvallig als het weer hier in nederland.

    De ene dag regent het , de andere dag is er zonneschijn.
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Voorlopig vind ik mezelf de winnaar want het aantal goede titels die ik nog moet spelen op de 360 en ook PS3 is niet meer op 1 hand te tellen.

    Kan rustig aan een paar maanden wachten met kopen (speel nu eenmaal geen 15 uur per week meer) en dan voor een zacht prijsje zo'n game kopen, zei het 2e hands of in een leuke aanbieding. Op deze manier blijft het financieel leuk en heb je ook na de eindejaarsdrukte nog wat te spelen. Werkt perfect voor me!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same here! Het online gamen komt er helaas niet meer van, maar door tijdsgebrek en het bizar aantal goede games hoef ik me geen seconde te vervelen. Op beide consoles zijn er meer goede games uit dan dat ik tijd heb. :)
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Mijn Xbox 360 begint volgens mij ook wat kuren te krijgen. Dvd's die niet vloeiend lopen en een enkele keer loopt PES vast. Ongelofelijk dat MS alles voor elkaar heeft, behalve dan dat ze een betrouwbaar apparaat op de markt weten te zetten. Dat kost ze miljoenen klanten.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina