1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

1. Nintendo Wii

10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar die game is wel even flink ouder dan GT 5. Het zelfde geldt voor PGR 4. Verder ziet het er mooi uit, vooral de details van de FM1 wagen, nu nog in-game zien rijden.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ongeacht hoe oud Forza 2 is. Het was ook toen al een lachertje ;)

mbt de 'war' kijk ik uit naar GTA, ik ben benieuwd hoe de verkoopcijfers zich dan ontwikkelen. Is er nu al een betrouwbare bron met Nederlandse cijfers?

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het persoon die de PAL versie van GT5 al heeft, heeft de F1 wagen nog niet. Zijn wel wat andere foto's van de F1 wagen in de game opgedoken.

Meer is er helaas nog niet! De F1 wagen kost nogal wat tijd om te unlocken.

@Dazlin, er is inmiddels genoeg ingame materiaal van de game op het web te vinden. De game is al sinds december 2007 uit in Japan.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  4. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn als het goed is de laatste:

GTA4 wordt een erg goede graadmeter wat betreft de populariteit van deze titel en de console war tussen de PS3 en de 360. De 199,- Euro reclame was mij ook al opgevallen op de radio, als je het mij vraagt is daarmee een magische grens bereikt.

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn de verkoopcijfers te vinden van de consoles over de afgelopen weken/maanden?

Ben nieuwsgierig wat de prijsdaling van de 360 teweeg brengt :) Zo kan ik het een beetje in de gaten gaan houden :D

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oke, tof dan zal ik ff gametrailers afspeuren. ;)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Die worden zelden (nooit) vrijgegeven ..

8. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Is dat niet die demo die je kunt downloaden op PS Store? Die heb ik wel gespeeld bij een vriend van me en zag er wel oke uit.

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, jij bedoelt GT HD. Hier hebben ze het over de betaalde "demo" van GT5.
    Het is dus een nieuwere versie maar nog niet de complete game (die zal pas ergens in 2009 komen lijkt me.)

11. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt nog steeds bizar dat mensen gewoon willen betalen voor een demo en dan straks alsnog 70 euro betalen voor het volledige spel :eek:.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan is dit dus ook GT HD. Lekker verwarrend allemaal. Die screens van Kameo zien er trouwens idd beter en erg goed uit! (al vind ik gt/forza/pgr tien keer niks)

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? De titel van de review is "Gran Turismo 5 Prologue" en de review is gisteren online gezet. Daarnaast heeft men het over opties die alleen in de Europese versie van Prologue zullen zitten zoals ..

"Complete A-Class and you unlock a Quick Tune feature - new for the European Prologue -"

Zeer mooie shots natuurlijk maar in-game? We weten het niet! Kunnen net zo goed PR bullshots zijn, hetzelfde zagen we bij Forza2.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    GT HD- GT Prologue - GT 5

Als je er bovenop zit ongetwijfeld logisch. Als je een doorsnee gamer bent toch echt stukken minder.

Verder zien de screens van Kameo er in-game uit :)

15. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=94810

Met andere woorden, gewoon een review van de Europese GT5 Prologue.

Echter, de camera standpunten zie je niet tijdens de gameplay, misschien alleen tijdens een replay of photomode. Persoonlijk vind ik het verschil in kwaliteit enorm, het lijken wel twee verschillende games.

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij betreft wachten we gewoon nog ff met conclusies trekken. Kameo zn mening is net zo goed niet 100% objectief, net zoals dat bijvoorbeeld ook niet is als ik over Halo 3 praat ;) (lees, een fan van een bepaalde reeks kijkt sneller door een roze bril :thumbs: )

Me dunkt dat de screens inderdaad van een replay mode zijn en dus niet echt "ingame". Net als de screens van GTAV, die ook nog niet de daadwerkelijke gameplay zijn.... :mad:
    Zo ging het ook met Forza 2 en velen andere games en zo zal het altijd blijven gebeuren...

Feit is dat GT5 een spel is dat de PS3 echt nodig heeft en dat de fans eindelijk mogen proeven van wat ze te wachten staat.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

dus GTA IV is in realtime nog lelijker denk je?! :eek:

:+

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou zo maar kunnen inderdaad :'-(
    Je hebt helemaal gelijk hoor. (ik las je mening ook al in de GTA thread ;) ). Grafisch valt de game me op dit moment ook nog tegen....
    Helemaal omdat we nog steeds geen echte INGAME footage hebben gezien....
    Het is sowieso niet een spel dat in mn radar stond maar nu met de multiplayer aankondiging juist wel :D

De sfeer van de game vind ik dan wel weer "cool" en goed overkomen. Geen grafische hoogstandjes maar de "look" spreekt me zeker aan.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ach tuurlijk. Iedere mannelijke gamer heeft een jongetje in zich zitten wat nog erg groot is of is zelfs letterlijk nog een jongetje ;)

Iaw: in een game rondcruisen als een gangster, beetje de pimp uithangen, mayhem veroorzaken, drugslord worden etc spreekt praktisch iedereen wel aan in een game, helemaal als je het samen met kameraden kan doen. En Rockstar weet dat nou eenmaal erg goed te om te zetten in een spel, zonde alleen van de verpakking.

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sja, ik ben het met je eens.... Ik steek veel geld in mn home theatertje en kijk films in HD, schiet mn home movies in HD en game in HD :thumbs: . Ik had eigenlijk ook wel iets meer verwacht van de graphics van deze game... Maar goed, je zal mij er niet over horen zeuren. Dat zal ik eerder gaan doen als ik straks GT5 tegen vind vallen ;) (juist omdat ze daar naar mijn idee alleen de aandacht aan de graphics schenken O-) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina