1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

1. Nintendo Wii

10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel anders wel, ik zie nu een console (goedkoper dan de Wii) waarop ik straks GTA 4 kan spelen voor 200 Euro.

Ook leuk: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=269965

Mee eens, rare actie van Microsoft.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    MrX spreekt hier niet direct namens Microsoft, maar als game kenner .. en hij weet waarschijnlijk ook de verkoopcijfers van DLC ;) .. Alleen een echte Xbox gamer weet het bestaan van DLC's af

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens, maar daarom is het des te meer een gemiste kans van Microsoft om het gebruik van DLC te promoten. En daarbij hoef je het woord DLC niet eens te gebruiken in je promotie, de zin: "Alleen op de 360 kun je het complete GTA 4 spelen" volstaat.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Idd. De term van DLC hoeft toch niet genoemd te worden? 'Speel exclusieve hoofdstukken alleen op de 360' lijkt me genoeg :)

edit: ik koop trouwens de ps3 versie :+

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ga je niet op oldskool NL de MP versie spelen :eek:

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope dit wordt echt een sp aangelegenheid. En daarnaast hoort GTA in mijn gevoel gewoon op een ps3. Niks rationeels aan verder ;)

7. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Dat volstaat niet.
    En mag ook niet,
    Want dat is een leugen. (En misleidende of gelogen reclame is verboden bij de wet.)

GTA 4 word verkocht als compleet spel en wij hebben de keuze om er later tegen betaling uitbereidingssets voor te kopen.

Ze zeggen toch ook niet dat je nu Oblivion game of the year edition moet kopen omdat dat de complete oblivion is en oblivion zelf dus incompleet?

En hoe je het ook went of keert,
    Wij zullen moeten gaan betalen voor die extra content voor GTA 4.

Ikzelf zal gta 4 op de 360 kopen puur omdat die console hier al staat.
    Grote kans dat wanneer ik straks ook een ps3 heb, ik de game ook voor de ps3 zal aanschaffen.

Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wij hebben de keuze om het wel of niet te doen. De PS3-gamers niet, dat is ook een groot verschil.

Je kan wel iets zeggen als:

De enigste console met de mogelijkheid om de game uit te breiden in de toekomst!!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook niet waar. De ps3 krijg ws later ook dlc.

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? MS betaalt 50 miljoen voor de DLC, de unieke DLC, en dan komt Sony ook wel met DLC?

Nice! :eek:

11. TheGuru

TheGuru Guest

Idd, toevallig heeft een vriend van mij sinds het weekend een xbox 360 arcade voor gta 4. (niet alleen hoor)

En hij zal vast niet de enige denk ik, oowh w8 een xbox voor 200 euro en lekker aan de gang met gta 4, dit zullen veel meer mensen van plan zijn..
    Dus ik twijfel er ook deels aan of gta 4 nu echt zo'n systemseller voor de ps3 zal worden. Deze game zal het zeker goed doen op de xbox 360, zeker vanwege downloadeble content. en we kunnen lang en breed lullen, maar de online service op de 360 is gewoon stukken beter, Oke je betaald ervoor, maja je krijgt er een hoop voor terug.

En nee ik ben zeker geen fanboy, ik zou dolgraag een ps3 naast mijn xbox 360 hebben staan, maar dan staat hij voorlopig toch stof te happen.
    Alle multi platform games koop ik dan toch voor de xbox 360, vanwege live en de controller.
    Games als mgs en killzone 2 dat zijn games waarvoor ik het nog wel overweeg om een ps3 te halen, maar dan moet hij echt ENORM in de prijs dalen.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 apr 2008
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope de PS3 GTA IV versie krijgt in ieder geval in 2008 en 2009 geen downloadable content voor de PS3 .. Microsoft heeft deze deal t/m 2009.. Jammer dat je geen GTA met ons gaat spelen ;)

Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Sony heeft hun verkoopdoelstellingen een tijd geleden naar beneden bijgesteld ;)
    Ze verwachte in de eerste 6 maanden ruim 5 miljoen exemplaren te verkopen (daar zouden ze zelfs geen spellen voor nodig hebben gehad was toen de gedachten op het Sony hoofdkantoor in de USA).

Ze hebben nu echt grote aantallen per maand meer nodig om in te kunnen lopen op de 360 en de Wii. Nu beginnen de PS3 én Xbox 360 echt op stoom te komen...

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    8) Haha wat een zwans. 4 exclusives! Whoopie! Feestje! Imo erg dom om als Sonyman over exclusives te beginnen en dan in dezelfde zin roepen dat de PS3 de 360 voorbij gaat rennen. ^^

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PS3 GTA4 bundel in aantocht:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ziet er cooluit.. ik neem aan dat er ook een 360 pack komt

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Was te verwachten, lijkt me ook dat er een 360 pack komt.

Nu hopen dat die PS3 Pack voor 300 over de toonbank gaat. Zal natuurlijk niet zo zijn, maar zou het wel zo zijn dan zou ik overduidelijk die pack kopen. :) Maar, het blijft maar bij een droom!

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat neem ik aan van wel. Zou een zeer slimme zet zijn, zeker met die lage prijs van de Arcade versie.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is even afwachten. Ligt eraan of Msoft een deal heeft gemaakt met Rockstar.

20. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt dat pakket nu eindelijk eens een DualSchock 3 erbij?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina