1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er niet best uit 8) Hoge verwachtingen van GT5 vallen nu een beetje weg...

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is GT:p. De makers hebben al gezegd dat er in GT5 wel een schademodel zit. Dus laten we daar maar op hopen. :)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er zit een bron van waarheid in. Zo heeft hij gelijk wat betreft Killzone, Home en de beloofde blu-ray games die o zo veel groter en beter zouden zijn dan de DVD games op de Xbox 360.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nja, wat betreft de beloftes is het spot-on maar voor de rest is het weeral het ouderwetse modder gooien.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik hoop dat Microsoft dit jaar wel een X08 doen. Is jammer genoeg nog niks over bekend...

@ gameplay video van Gears 2
    Daarnaast hoe ik Gears ook een toffe thrill ride vond, is de gameplay te scripted en daar hou ik persoonlijk helemaal niet van, ze zouden het eigelijk rondom moeten doen elke keer als je de game opstart zijn de vijanden op verschillende plekken (en volgens mij is dat mogelijk, want in andere games gebeurd dat al). Hopelijk is de game wel langer, want de +6uur van het eerste deel was echt veelste kort.

Laatst bewerkt: 10 mei 2008
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als de singleplayer je tegenvalt dan zal de multiplayer alles goed voor je maken. Althans, als je GoW 1 online tof vond.

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Gow2 ziet er beter uit kwa setting. Grotere omgevingen en meer aktie lijkt het. De eerste gow vond ik niet zo veel aan omdat het zo klein en repetief was. Jammer dat ik geen xbox heb om deel 2 te checken:+

@ dat artikel van Microsoft.
    Ik vind dat ze wel gelijk hebben over Sony. Dat uitstellen van alles werkt nu tegen ze. Het ziet er allemaal goed uit wat ze willen brengen, maar ze zijn gewoon te laat met alles.
    Als ze op tijd waren dan hadden ze een grotere installed base en zouden developers meer exclusives maken voor de ps3 die gebruiken zouden kunnen maken van de voordelen van blu-ray. Nu worden de games primair gemaakt voor de xbox en dus rekening gehouden met de opslagcapaciteit vd dvd.

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. Singleplayer doe je misschien 40 uur ofzo. Hooguit en multiplayer kan honderden uren worden. Het wordt gewoon zoiezo een geweldig spel!

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. En als je nadenkt over hoe simpel en on-uitgebreid de mp is en toch een van de beste mp games is... :eek: Ik hoop dat ze het nu wat uitbreiden. Met de maps zit het wel goed, maar gewoon wat meer gametypes, iets meer aanpasbare dingen. Dan kan het niet meer stuk.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    toch 90% van de mensen speelt dat Team Deathmatch... Omdat dat ook fucking bruut is!

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Execution ja. Maar er zijn maar 4 gametypes waarvan er een sowieso nooit gespeeld wordt. als je nou kon kiezen uit een stuk of 6 dan zou het nog eens zoveel beter worden dan dat het nu is.

12. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer is soms niet altijd beter he!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En maar denken dat je toch echt wel genoeg hebt aan 40 gig....niemand die vantevoren even zegt dat je allerlei verplichte installs nodig hebt. Mijn hd is dus gewoon vol! :mad:

NG Sigma aan het spelen en op de achtergrond downloadde hij blijkbaar nog wat, niet meer genoeg ruimte voor een savegame. Dus een paar weggooien, echter door dat downloaden gooide de ps3 de paar Kb steeds weer vol.

Mag weer overnieuw beginnen.

MGS gaat hoogstwaarschijnlijk een verplichte install van 4,6 gig kennen, gaat lekker zo met die installs. Dit is een beperking die op geen enkele manier kenbaar wordt gemaakt voor de consument. Je denkt aan 40 gig meer dan zat (zelfs debiel te veel) te hebben voor je savegames. Maar meer dan 10 games hebben levert dus al een probleem op.

14. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Praktisch vind ik wel dat de HDD uit de PS3 een gewone laptop HDD is, dus die kun je gemakkelijk upgraden i.p.v. die dure 120 gb hdd van xbox waar je toch wel wat voor moet neerleggen.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Maar de mensen die 10 tegelijkertijd spelen zijn dan een uitzondering op de regel ;) :+.

Eens je denkt of weet dat je een game niet direct meer gaat spelen, gooi je de gamedata er af. Natuurlijk als je de game dan nog eens wil spelen moet je hem terug installeren wat één van de grootste pluspunten van console gaming te niet doet.
    Is ook gewoon een 2.5" HDD, staat gewoon al in de handleiding van de PS3 dat je die kunt vervangen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet ook wel dat je de 2,5 zo kan upgraden (al moet je dan weer een externe hd hebben voor de backup of iig een usb stick voor de saves) en ik weet ook dat je evt de installs kan verwijderen. Maar als je elke keer een game opnieuw moet installeren na het een tijdje niet te hebben gespeeld is het imo niet echt meer een console of wel ;)

Daarnaast wordt dit er gewoon NIET bijverteld. Nergens.

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voor betrouwbare vergelijkingsfilmpjes kun je altijd terecht bij de boys van Gametrailers :x:

Bron: Kotaku

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso, vergelijkingsfilmpjes... Leuk, dat de ps3 versie of xbox versie een extra lampje her en der heeft, of dat de een scherpere textures heeft.. :{

19. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gametrailers en Gamespot, staan inmiddels bekend als oplichters.................dit is niet de eerste keer dat Gametrailers zo iets doet.

Lekker onafhankelijk he die gamepers........

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een honden hey bij Gametrailers. Gaat Sony hier nog wat mee doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina