1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HayabusaDOAgamer

HayabusaDOAgamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bied nogmaals mijn excuses aan (mocht dit ook tegen mij enigszinds gericht zijn). Ik zal in het vervolg proberen nog minder aanvallend over te komen zodat we dat soort berichten weer minder kunnen ervaren. :b:

Je bent er 100% vrij in in wat je hoe wilt interpreteren. Daar ga ik niet over. :)

En wederom word mijn verhaal weer verkeerd geinterpreteerd. Ik heb het (in grote lijnen) absoluut niet over de consoles zelf (waar in essentie helemaal niets mis mee is - allebei prachtig). Ik heb het echter over de marketingsstrategie van Microsoft. De manier waarop zij de zaken regelen met betrekking tot moddergooien, concurentie etc (en dan heb ik het over hun marketingsstrategie sinds hun oprichting). Dat er dingen zijn uitgesteld is natuurlijk erg lastig maar dat vind ik een stuk minder erg dan dat ze de feiten verdraaien, sjoemelen met verkoopcijfers en doodleuk glashard staan te liegen tegenover ons (de gamers).

Sony komt in een slecht daglicht te staan doordat de massa gewoon de niet-nagekomen belfote in kwestie in de gaten houdt. Niemand houd de leugens echter in de gaten waardoor we zoiets krijgen als: 'Microsoft zegt het, dan zal het wel zo zijn'. Erg spijtig, want op deze manier verkeert Microsoft in een schijnheilige positie.

Fijn van je dat je de moeite hebt genomen om het op deze manier te doen, maar dat terzijde. Ik weet best hoe de marktwerking in elkaar steekt.Dat Sony, Microsoft en Nintendo hun uiterste best doen om zoveel mogelijk zieltjes te winnen lijkt me niet meer dan logisch. Mijn punt was echter dat Microsoft spijtig genoeg opvallend meer aan misleidende reclame doet dan de andere twee.

Ik weet niet of dit tegen mij gericht was, ik vermoed van wel. Kijk hier verlies je me al. Om de boel maar weer eens te verduidelijken: Ik probeer niemand te overtuigen van de kwaliteiten van de PS3. Ik game veel meer op mijn 360 maargoed. Ik heb het enkel en alleen gehad over de vuile manier waarop microsoft marketingsstrategisch te werk gaat. Dit zie ik veel minder bij de andere twee concurenten en dit stoort me. En ik ben hier echt niet de enige in. :)

2. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    kom nou toch, je beschuldigd microsoft van hetgeen waar sony heer en meester in is....kontdraaierij :{

Denk je nou echt dat jij als gamer op de eerste plaats staat bij sony? Bij sony staat sony op de eerste plaats.

Neem nou GT:prologue; is gewoon misbruik maken van het gebrek aan een degelijke racer op de ps3 :). Over vuiligheid gesproken :emo:.

Beiden partijen doen er net zo hard aan mee

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kojima over eerdere uitspraken MGS4/PS3:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mafketel :+ Maar een plausibele verklaring. In het Japans kan 1 woord meerdere betekenissen hebben en wordt er meer met 'gevoel' gepraat dat zich niet altijd even gemakkelijk laat vertalen.

Weet zeker dat die twee weken langer wachten dan de rest (pre-order gamehubs) erg lang gaan worden :)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Zoals gewoonlijk...

@ Macdennis:=(...
    Zoals gewoonlijk komt mijn gelijk weer naar boven...
    Ohja, mgs4 heeft in de engelse opm 10 op 10 gekregen, wil natuurlijk nog niets zeggen. Maar ik kan toch zowizo niet wachten op de game...

6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil jij hier mee zeggen knul?

7. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn vorige baan veel met Microsoft (Nederland) te maken gehad. Ben daar geweest, heb mensen gesproken, heb deals gesloten, heb zelfs marketing-campagne`s samen met ze opgezet. Dit was echter in een heel ander segment dan games. Te weten Mass Storage. Ik heb daar samen gewerkt met zeer kundige mensen, correcte mensen, maar bovenal zeer vakbekwaam. MS is niet voor niets een van de aller grootste bedrijven ter wereld. Ze zijn zelfs qua software solutions de grootste, belangrijkste en bovenal leider in tal van takken van sport qua software ontwikkeling. Dit is allemaal tot stand gekomen door leugens en misleiding :confused:

Ik kijk dan ook met veel genoegen uit naar je volgende post waarin jij onomstotelijk bewijst dat zij misleidende reclame hebben gebruikt. En niet 1 keer maar aantoonbaar vaker dan bijvoorbeeld een Nintendo, Sony, Apple of van mijn part een HP en EMC.

Ik ben benieuwd.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Sony doet dat niet?

[yt]7Wzmf0ChL24[/yt]

Hoe zat het ook al weer met de Boomerang Controller?
    Wanneer komt de Controller met rumble in Europa?
    Wanneer komt Home nu uit?
    Wipe Out HD dan?
    Kill Zone 2 zou toch dit jaar komen?

De enig die zich aan zijn woord houd is in mijn ogen Nintendo

9. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal leuk en aardig maar noem eens wat voorbeelden? We kunnen allemaal wel wat roepen hier en zonder ook maar enige onderbouwing vind ik je betoog tot op heden dan ook vrij zwak.

10. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Als algemene waarschuwingen en mod-edits worden genegeerd, zijn wij helaas genoodzaakt om strenger op te treden. Nog één keer in het algemeen: vanaf nu graag op een normale manier discussiëren, zonder geflame, gebash en provocatie. -Arjan

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zelfs Nintendo doet dat niet, het leveren van bepaalde software en hardware had allang opgelost moeten zijn.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje zegt dat WIFI niet standaard is.. maar dat is wel standaard ingebouwd. Ben gelijk gestopt met dat filmpje. Van die zelfgemaakte fimpjes zeggen weinig.

En het uitstellen van games of hardware is in mijn ogen geen misleidende reclame. Alhoewel het wel erg kut is dat er zoveel wordt uitgesteld. En rumble al helemaal.

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zat echter niet standaard ingebouwd in elke PS3 dus wat dat betreft klopt het filmpje.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij de lauch was deze niet standaard (In europa wel), maar toen was na een jaar de originele 40GB sku gedropt. Toen was echter Backwards Compatability voor alle PS2 games standaard. Nu is dat niet meer zo. Terwijl Sony in het begin zij dat dit standaard zou blijven

Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  15. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Nou breekt echt mijn klomp!

De bewuste reply die jij hebt gedelete was hoogste offtopic. Het was een filmpje van Bert en Erni over dat wachten zo lang duurt.

Ik vind dat er nogal behoorlijk selectief te werk wordt gegaan. HayabousaDOAgamer kan maar ongefundeerd stellingen en/of “feiten” deponeren. Zonder engine vorm van onderbouwing. Hij gaat zelfs nog een stap verder door een bedrijf te beschuldigen van misleidende reclame. En opnieuw zonder enige vorm van onderbouwing of elke andere vorm van bewijs. Een bedrijf beschuldigen van misleidende reclame is nogal wat. Zeker als dit zonder enige vorm van bewijsvoering gebeurd. Het zou HayabousaDOAgamer sieren als hij met zijn vergaarde bewijs naar de reclamecodecommissie zou stappen en ons middels dit forum op de hoogte zou houden van de ontwikkelingen. Maar dat doet meneer natuurlijk niet. Het enige wat meneer doet is ongefundeerd en provocerend te werk gaan. Daar wordt hij rijkelijk voor beloond.

Ga vooral je macht laten gelden Arjan en druk lekker op die banknop, mijn zege heb je.

Chiem

/Mod Kerel wat is nou toch het probleem? Je bent prima in staat om je meningen ed te onderbouwen dus dom ben je zeker niet. Waarom kan je dan niet deze thread houden waarvoor hij bedoeld is? Als je op of aanmerkingen hebt rondom het beleid kan je daarvoor de reportknop of pm gebruiken. Je krijgt altijd antwoord en dan wordt het netjes opgelost. Op deze manier loopt deze thread compleet uit de hand. Door deze flame naar Arjan heb je een ow te pakken. Ik wil je er verder wel even aan herinneren dat er een mod/admin-team een flink aantal uren per dag bezig is met dit forum dus een beetje meer respect mag wel ~Kevf

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een bron die aantoont dat er maar heel weinig games op 1080p draaien?

http://www.playstatic.com/news/1023

En op dat filmpje van Kevf zie je toch dat Sony ook liegt of wil je dit niet inzien?

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En

Rumor: Xbox 540 (360 slim) in 2009?

In a follow up to the news that the 360's internal hardware will be changed to the "Jasper" setup, there is now the news that the "Valhalla" update mentioned in that story is more than just a CPU and GPU on the same chip. TG Daily thinks that the Valhalla chip will be the heart of a complete hardware revision in Fall 2009, ala the slimline PS2. While that would seem the logical course of action, all that we know for sure is that the Valhalla chip will indeed be used in the "mid-cycle refresh" of the hardware, and that it is in fact an "all-in-one" chip. Whether or not Microsoft will actually change the outer shell or not is unknown, and the Valhalla hardware update could come and go without changing the outer look of the console at all.

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij hoeft hij echt niet kleiner, als de hardware maar gewoon betrouwbaarder en beter wordt!

Compacter is echt niet altijd beter, kijk maar naar een laptop en een pc. De warmte alleen al. Laat de 360 gewoon even groot maar dan WEL met betere zooi van binnen.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lijkt me niet te gebeuren. MS is juist trots op het huidige design met de faceplates .. Lijkt me een broodje aap ;)

De opvolger van de Xbox 360 komt in 2011-2012 (als deze komt)

Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vrij lange levenscyclus heeft ie dan.
    Normaal gesproken is dat toch zo een 5 jaar? Dit zou dan 7 jaar zijn.

En hoe bedoel je 'Als deze komt'? Dat ie komt lijkt me logisch, de vraag is alleen wanneer.

(zolang je achievements maar mee worden overgezet vind ik het goed. :+)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina