Okay, okay, ik ga hier wel verder, als ik overal elders gemod word.
Over de line up van games voor 2008 heb ik wel vaker gezegd: 2008 wordt een kopie van 2007, in ieder geval op de 360 de meeste games en (ok, ok, dat is discutabel en afhankelijk van smaak) de beste games. Ondertussen hebben wij voor 2008 aangekondigd: Ninja Gaiden 2, Too Human, Fable 2, Viva Pinata TiP, Banjo Kazooie, Gears of War2 en, geen losse game maar wel een launch: de eerste exclusieve downloadable content voor GTA IV. Als je dan weet dat er zeker nog 3 titels onaangekondigd zijn, die wel (voor 90% zeker) in 2008 gaan komen (waaronder minimaal 1 Triple A, en als het goed uitpakt wellicht 2), dan denk ik dat de 360 ook in 2008 weer een zeer respectabele line up heeft die laat zien wat Microsoft belooft: games, games en games en wel nu en niet in de toekomst. Althans de 2008 toekomst waarin we de 1000 beschikbare games op de 360 gaan passeren.
Momenteel zijn we met ons meest succesvolle jaar ooit op Xbox bezig en hebben we nu het jaar 2004 in gehaald. Het jaar waarin de Xbox 1 naar 149 euri ging en Halo 2 uitkwam. Dat jaar dus hebben we ingehaald en ondanks de concurrentie met de Nintendo Wii en de PS3 gaan we dus als de brandweer. (Overigens gaat de Wii ook als de brandweer op anabole steroides, maar dat is helaas een ander verhaal :{ )
Ik kan haast niet wachten op de aankondigingen op allerlei vlak die we nog gaan doen. Ik ben benieuwd wat Sony (en Nintendo, maar die hoeven niet zo nodig ) daar tegenover gaat zetten. Ongetwijfeld vele prachtige verhalen die weer verdampen tegen de tijd dat ze releasen. (Wie nog steeds vindt dat KZ2 lijkt op de techdemo uit mei 2005 moet wat aan zijn ogen doen.)
Laatst bewerkt: 14 mei 2008