1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Pff dat zou raar worden, dan krijg je dus zelfs Halo op de PS3. Aangezien Gearbox een multi developer is...

Ik denk niet dat er nog een nieuwe Halo komt.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De Halo francise is nog steeds in het bezit van Microsoft dus een Halo op de Playstation gebeurt echt niet.

3. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    ...

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  4. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet de "teleurstelling" hierover manhaftig te onderdrukken. :cool:

5. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, wat een tease! Ik ben benieuwd! E3 kan ineens niet snel genoeg komen.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wii kiddy? Nieuwe game van ex-Capcom medewerkers:

[yt]hbg6-yLgy_Y[/yt]

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heftig. Maar het feit dat ik, voordat ik aan het filmpje bego, er een nieuwe game uitkwam met de naam 'Wii Kiddy' zegt al genoeg over hun imago :+

@ Chiem: waarom je reply zo neerzetten? Helemaal door je gebruik van ""'s loop je te provoceren.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zijn reactie sowieso niet want ik heb mijn PS3, net als ik geloof 80% van de rest van de bezitters, puur vanwege de games. Ook als Sony de games nog gewoon op een DVD'tje had gekletst had ik het apparaat gekocht. Die BR functie is voor mij een leuk extraatje, vooral op het gebied van films. Dat de games dan ook op BR staan is logisch, maar heeft voor mij niet echt een meerwaarde.

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

De games die niet 'kiddy' zijn op de Wii zijn op 1 hand te tellen :emo:

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Met zulke reacties blijf je natuurlijk altijd vriendloos :+

Anyway, er zijn nu volgens mij meer games voor bejaarden en dergelijke op de Wii :+

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er gruwelijk vet uit die game, vooral die style dan :).

12. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie?

Echt mooie stijl.

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het knap vinden als de wii die graphics op die manier ingame voor elkaar krijgt!

Vind het trouwens een beetje cheap worden van MrX die hier altijd even zijn eigen kamp komt verdedigen, al helemaal die verhaaltjes over héle briljante dingen, die wij écht fantastisch gaan vinden, maar waar hij helaas helemaal niks over mag vertellen. Petje af hoor, dat je een baantje bij MS hebt, maar ik geloof niet dat er veel mensen erg onder de indruk zijn van berichten waar eigenlijk helemaal geen nieuwswaardige info in staat.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind het anders erg leuk om te lezen, en dingen die hij zegt kloppen vaak ook.
    En ja, het is natuurlijk een Xbox forum he. Vind het juist leuk dat iemand van MS hier op het forum komt posten. :)

16. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot schat jij de kans dat er ooit nog een nieuwe Midtown Madness of RalliSport Challenge komt? (Ik weet dat de ontwikkelaar dice nu onder EA valt maar bij wie liggen de rechten van deze 2 licenties?)

Iets als MM3 is er nog steeds niet en die game was vooral online ontzettend leuk.

En colin mcrea dirt is leuk in het begin maar in de kern te weinig een echte rallygame om lang te blijven boeien, om over het online gedeelte nog maar te zwijgen.

Nee wat goede Race en voornamelijk RallyGames betreft is er vandaag de dag echt een gebrek, Ook op de ps3. Dat was op de vorige generatie wel anders. (waar blijft bijvoorbeeld de nieuwe WRC game?)

En de demo van grid vond ik ook maar matig.
    Mischien nog maar eens proberen.

Het liefst wil ik weer eens pure racegames zien.
    Enkel echte rally of F1 (al ben ik niet zon fan van F1) of puur alleen de DTM zoals het vroeger wel was.
    En niet van die alles in één half af mixen die op papier leuk klinken maar in de praktijk zwaar tegenvallen (dirt.)

En je moet niet denken dat ik straks ga zitten juigen als GT5 eindelijk klaar is want die neppe autop*rno van die jappaner(naam even kwijt) ben ik al sinds deel 3 zat. (het concept moet flink verbeterd, want hoewel het leuk speeld werd vooral deel 4 heel snel saai.)

Is er dan gewoon geen vraag meer naar racegames? of is het soms 10 keer makkelijker om shooters te maken (om ze te verkopen is er zowiezo een grotere markt volgens mij) en kiest de industrie dan maar daarvoor omdat het meer opbrengt? (we leven immers in een maatschappij die draait om geld en zelfverrijking)

Zou graag een reactie hierop krijgen van iemand die hier meer over weet.
    Bedankt in elk geval voor het lezen van mijn frustratie.

Sander.

17. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nieuws van MrX juist altijd erg leuk om te lezen. Ook al staat er mss soms niet bijster veel in toch ga je meteen speculeren en dat vind ik eik wel leuk!

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    MrX is één van de weinige mensen die echt "from the inside" info verstrekken over de industrie. Hij doet dit met een gamers hart en met passie. Ik denk dat je één van de weinigen bent die dit dus niet ziet dus praat aub voor jezelf ipv aan te geven dat hij geen nieuwswaardige berichten post.... |:-

Alsof ik, jij of wij nu zoveel te zeggen hebben dat "nieuwswaardig" is :+
    We zitten hier gewoon wat slap te lullen over zaken waar we ons voor intereseren en doen net alsof we er verstand van hebben. Leuk toch? En een persoon als MrX in ons midden vind ik wel bijzonder ja...
    Dus, kop op en post eens iets leuks waar we weer verder over kunnen bomen :b:

Fijn weekend iedereen ;)

19. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn de sales van de next-gen HD consoles zo beroerd slecht deze maand? Waar is de 'bump' door GTA4? Waarom is dat volgens deze cijfers totaal geen system seller? :confused:

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Omdat GTA pas aan het eind van de maand is uitgekomen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina