1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Komt door die gigantische koeler in de ps3, die is lekker stil.

2. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik ook sinds kort een ps3 kunnen bemachtigen... maar hij staat bij mij alleen maar uit.
    Gebruik hem afentoe voor bluray en uncharted vond ik een heel erg vet spel... maar voor de rest gebruik ik alleen mijn xbox voor gamen.
    Vind de ps3 wel mooier en hij is inderdaad lekker stil, maar bij het gamen merk ik bij de xbox daar ook niet veel van..... ben wel benieuwd naar mgs4

3. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n PS3 nu 3 maanden en ben er best tevreden mee. Gelukkig heb ik hem relatief goedkoop kunnen bemachtigen bij onze oosterburen (PS3 40GB+Uncharted+ Motorstorm + R:FOM +5 Blu Ray films naar keuze+ Sony BD Remote voor €469.-). Het is een feit dat de Xbox 360 veel meer topgames heeft en dat veel games slecht worden geport naar de PS3. De PS3 heb ik dan ook voornamelijk voor games als Uncharted, Ninja Gaiden Sigma, Motorstorm en GTA4.

GTA4 heb ik ook op de Xbox360 (speciaal voor MP) en moet toch echt zeggen dat die versie er een stuk beter uitziet. Minder last van "wazigheid" als je in de verte kijkt en alles is strakker vormgegeven door de AA.

Ben echt benieuwd naar MGS4 over 2 weken:). Hoop dat de game cool wordt. De hele hype eromheen heb ik links laten liggen omdat ik merk dat veel games een beetje tegenvallen als je alle nieuwsberichten etc. al leest voor de game uit is. Dit had ik o.a. met GTA4 en GOW.

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Nergens niet om maar waarom haal je GTA voor ps3 en 360?

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld moet rollen, goed voor de economie:thumbs:

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt zowel op de PS3 als de 360 een gewoonte te worden.

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat is nou precies upscalen? Dat de pixels verspreid worden over meerdere pixels oid? Wordt het dan minder pixelig oid? Kan me er weinig bij voorstellen.

Ingame XMB lijkt halverwege juni te komen:

http://www.psonly.nl/nieuws/15721/Firmware_2.40_verschijnt_op_18_juni?/reacties_pagina2/#reacties

mijn vraagtekens bij dat nieuwsbericht:

Ik vrees een gebrekkige implementatie.....

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is best wel groot nieuws, dus post het ook hier even:

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Als het de waarheid is geef ik hem groot gelijk. Daarnaast heeft hij een goed genoeg CV om het zelf wel te redden met misschien een eigen studio. Ik zie het dus positief. :)

Daarnaast een stomme actie van Tecmo, aangezien Itagaki tegenwoordig zo'n beetje Tecmo is.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zie hem wel een studio binnen Microsoft beginnen, zoiets als Mistwalker.

Kan naast de games van Team Ninja eigenlijk weinig andere Tecmo games opnoemen.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Volgens mij is er ook alleen Fatal Frame (Project Zero in Europa) die het goed doet naast de Team Ninja games. Voor de rest is het allemaal matig.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is ooit zo'n horror game met een camera geweest die was ook van hun xD geen idee wat de naam was.

Maar idd ik zie hem zelf een studio onder MS wel maken, denk dat het MS eigenlijk wel goed uitkomt alleen staan games zoals DOA onder tecmo's naam dus zal hij met iets nieuws komen.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Project Zero toch?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Kijk eens boven jullie 8)

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

Heb 'm al op de 360, maar gaat wéér even om het principe. 8) De PS3 doet het beter dan de 360 in Japan, maar dat is nog steeds erg slecht. Tot nu toe lijken grote titels daar relatief weinig impact te hebben op de verkopen. De markten die wel goed lopen gaan ze vervolgens tekort doen door bepaalde titels niet uit te brengen? :confused:

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bij de xbox is denk ik het probleem dat japaners gewoon het maar niks vinden. Het is niet japans dus willen ze het ook niet...

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eternal Sonata vond ik echt wel een leuke RPG, heb hem onlangs dan ook uitgespeeld. Jammer voor de Europeanen die in het bezit zijn van een Playstation 3, dat is alweer nummertje twee denk ik na Africa?

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Aan de ene kant is het klotenieuws, aan de andere kant ben ik dan toch blij dat ik hem vorige week voor de 360 heb gekocht :)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wel in de afstelcategorie, in de uitstelcategorie (eerder op de 360 en later op de ps:cool: zitten er nog veeeeeeel meer. :+

Alhoewel ik fan blijf van de hardware vind ik echt dat Sony dramatisch presteert op het moment. True alleen de hardcoregamer zal dit voornamelijk opvallen. Want Jan Modaal loopt de FRS binnen en kiest gewoon een leuk spel uit. Echter ik baal er dus wel flink van.

edit: Sony zijn eerste stap richting gold en silver members?
    http://www.psonly.nl/nieuws/15756/Sony_onthult_Qore:_Presented_by_the_PLAYSTATION_Network/

wel grappig dat er een eigen show aan vast hangt, maar ik bedank er wel voor.

20. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt inderdaad langzaam aan een gold membership te worden.

Totaal belachelijk dat je voor een reclame programma moet gaan betalen.

Laten ze gewoon wat meer games op de beloofde kwaliteit en de beloofde releasedatum uitbrengen.

Nog ff zo doorgaan en ik ben er klaar mee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina