1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het lijkt er alleen nog maar op he? ;)

Ik vrees dat het het idd gaat worden, maar eerst maar eens zien.

Ik ga er ook echt niet voor betalen, zie niet in waarom. Gametrailers doet het prima op de browser van de ps3 :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Echt waar? :eek:
    Als ik een filmpje van GT wil kijken blijft er alleen maar staan dat ik mijn flash player moet upgraden. Maakt niks uit of ik voor Flash, Quicktime of Windows Media kies.

Wat is jou trucje? ;)

3. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://blog.us.playstation.com/2008/06/03/introducing-qore-taking-you-behind-the-curtain-with-playstation/

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en verder geen mening? ;)

@ Dulle: zal het even checken.

5. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://blog.wired.com/games/2008/06/qore.html

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een malloten, ik mag gaan betalen voor een demo? En daarnaast dan ook nog eens verplicht ads kijken (al is het maar een paar seconden). Ik wist dat er iets aan zat te komen met betrekking tot betalen, dat kon niet uitblijven, maar dit model is echt bedroevend.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Mwha, bij xbl ''betaal'' je ook voor demo's alleen komt het daar op neer dat je demo's wat eerder mag downloade dan met silver.

Alleen dokke voor demo's is echt triest =/.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geld betalen voor de 'grotere' demo's is echt zeer triest. Verwacht dus maar dat de nieuwe Resistance en Killzone demo te downloaden is bij het Qore netwerk. Triest, ik vind het oke dat ik betaal voor de services en online diensten van Xbox Live maar ik zou never, en dan ook echt never nooit betalen voor een demo. :emo:

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Voor mij alleen maar een reden meer om geen P$3 te halen, dat online gebeuren word gewoon net als XBL, alleen dan nog wat erger/strikter. Betalen voor alles (let op mijn woorden dat online spelen gaat ook geld kosten)... en dan beweren er nog wel mensen dat M$ de enige geldkloppers zijn pfff... Ik ben iemand die van Single player houd, en online op de pc gamed vandaar.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom heel dat drama? Er wordt geld gevraagd voor een programma, een extra service als het ware... het is niet alsof Sony ineens geld gaat vragen voor wat ervoor gratis was ><. Tenzij natuurlijk de demo's later niet gewoon naar de PSN komen, maar dan nog zolang het online spelen niet betalend word vind ik het niet zo erg.

Maar goed, dit is dan ook maar de mening van iemand die amper online speelt xD

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er wordt duidelijk vermeld dat demo's naar Qore gaan. Demo's zijn nu altijd gratis, dan niet meer.

Ik zie verder echt niet in waar het servicegedeelte hier ligt.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nou, er staat de demo's van de AAA titels dus niet alle :+. Maar ach, dan nog... ik ga er persoonlijk niet van wakker worden. En imo een zeer domme zet van Sony, wie gaat er nou betalen voor demo's en trailers ><. Ze konden beter het online gamen erbij nemen :+.

Niet dat ik er dan voor ging betalen want van zodra mijn XBL abonnement is afgelopen ben ik helemaal niet meer van plan om nog gold te nemen.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een klets. Qore, of hoe het ook mag gaan heten, komt er hier in elk geval niet in. De demo's die ik in m'n hele leven gedownload heb zijn op een hand te tellen, daar ik meestal ruim van tevoren toch wel weet of ik een game ga halen of niet. Een demo gaat daar niks aan veranderen, dus neem ik in 95% van de gevallen nog geeneens de moeite om ze te downloaden. Wat trailers betreft, daar hebben we sites zoals GameTrailers voor. Ik ga voor dergelijke diensten never nooit niet dokken, ook niet als er 'exclusieve' trailers/demo's op komen te staan.

Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  14. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamesindustry.biz/articles/sony-cancels-eight-days-and-the-getaway

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Wtf, jammer van The Getaway. Het waren nooit echt super games beide, maar het was wel anders dan de andere sandbox games. En ik vond het juist zo leuk dat The Getaway ergens in Nederland afspeelde ( Dat was toch die game waar je iemand zag staan bij de grachten in een trailer ).

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kan mij nog de trailer herinneren van The Getaway, het zag er allemaal erg prachtig uit. Jammer dat 'ie niet meer komt.

18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]RDOZvKWXDP4[/yt]

Dit zag er te mooi uit om waar te zijn, en scripted als wat. Maargoed het leek me toch wel een vette game, jammer.

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    wéér al 2 games die niet komen :eek:! Sony is echt lekker bezig zeg!

20. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een ps3 liggen die ik volgende week met mgs4 ga afstoffen en daarna zeer waarschijnlijk weer een hele tijd niet ga gebruiken.......pffffffffffff

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina