1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha idd, vond het ook al wat vaag. Maar het gaat hier dus om Blu-ray copy automaten (http://www.singulus.nl/3_products/frameset_products.htm), lekker boeiend. Als mensen daar al vanuit gaan dat de consument Blu-Ray sneller accepteerd dan de DVD toen d'r tijd, slaat nergens op, misschien heeft Sony zelf wel die 21 automaten gekocht bij dat bedrijf...

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd. Nogal gemakkelijk te beinvloeden :9

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En weer een game die later op de PS3 verschijnt.......

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En monster madness is uitgesteld voor de ps3. ;)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Had ook gelezen dat Alone In The Dark later komt voor de PS3, maar weet niet of dit al heel lang bekend is.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is reeds een tijdje bekend ;)

7. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RPG nieuwtjes!

Tales of Vesperia
    - Namco
    - Augustus in Japan/Amerika
    - 2009 in Europa
    - Exclusief voor de 360

Infinite Undiscovery
    - Square Enix
    - September
    - Exclusief voor de 360

Star OCean 4
    - Square Enix
    - 2009
    - Alleen nog aangekondigd voor de 360

The Last Remnant
    - Square Enix
    - Deze winter op de 360
    - Tijdelijk exclusief voor de 360

Het is onderhand wel overduidelijk dat de RPG producenten de 360 deze ronde een warm hart toedragen.

8. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, in maart ongeveer werd grafiek in het nieuws gegooid dat de totaal verkopen van blu ray en en dvd na een zelfde periode van release lieten zien. Waaruit bleek dat de dvd al meer dan 2 keer zo ver stond. Ik ga eens zoeken of ik die grafiek nog terug vind...

edit:
    gevonden:
    http://www.dvdtown.com/news/hd-media-sells-half-of-dvd-in-first-two-years/5263
    In deze vergelijking zijn ook de verkopen van hd dvd mee ingerekend, en als je weet dat de blu ray verkopen niet echt meer gestegen zijn...

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wel allemaal JRPGs =(

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwacht je dan van Square, een race game?

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jij komt aan met een post met 'RPG nieuwtjes'
    Aangezien dat er niet op wijst dat je alleen Square bedoelt, hoopte ik op een Westerse RPG.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk dat Dulle gewoon in het algemeen liever wat meer games ziet a la Oblivion. Two worlds heeft een poging gedaan maar verder...

edit: oeps reply te lang laten staan zonder te bevestigen :+

13. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, natuurlijk krijgen we sowieso nog Fable 2, Too Human, Fallout 3, en Mass Effect 2. Misschien wordt er nog wat op het RPG vlak aangekondigd op de E3 van dit jaar.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Hopelijk zit daar van tenminste een titel in die je een beetje kan vergelijken met Kingdom Hearts kwa gevechten. :cool:

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Tales Of Versperia is toch geen Xbox 360 exclusive?

In mei was er al naar buiten gekomen dat de game zowel op PS3 als Xbox 360 uitkomt. Dit viel te lezen op de releaselijst van Namco-Bandai.

16. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, op RPG gebied hebben we zéker niet te klagen. Echt een topjaar met 2009 erbij.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ach ik heb niks met JRPG's dat mogen ze van mij part op de Sony's houden, ik denk dat sowieso weinig Xbox gamers naar zulke games uitkijken. Is een andersoort type mens die een Xbox heeft... :+ Heb niks met Japanse games, wel met films maar games nah...

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens dat het een vrij apart genre is, zeker op de 360 waar het merendeel van het aanbod toch schieten/racen/sporten is. De vorige generatie was het precies andersom en had je als JRPG liefhebber eigenlijk niks fatsoenlijks op de Xbox, vooral de PS2 was toen de console die je moest hebben voor dat genre.

Ach je moet er van houden. Ik vind het echter (meestal) geweldige games, zou een Eternal Sonata of Lost Odyssey en straks ook Infinite Undiscovery voor geen goud willen missen. De PS3 schiet in mijn ogen tot nu toe ernstig tekort in dat aanbod, gelukkig krijgen we in de toekomst nog wel Final Fantasy XIII en nog een titel waarvan ik de naam ff kwijt ben. Verder schiet me er zo ook niks te binnen. Maar op dit moment is de 360 (gek genoeg) de beste keuze als het je om dit soort games gaat.

Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Als Sony slim is komen ze gewoon met een nieuw deel van Kingdom Hearts, maar volgens mij zijn ze daar denk ik ondertussen wel mee bezig. En dan is het nog maar de vraag of dat een exclusief blijft

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    http://www.gamesindustry.biz/articles/analysts-warn-of-struggle-for-xbox

Daar gaan we weer, die personen die denken dat ze er o zoveel verstand van hebben en zeggen dus in dit artikel dat de Xbox het zwaar gaat krijgen in 2008/2009. Geen woord wordt gerept over Sony en zijn uitstel virus... *pinkt traantje weg* :emo: Zijn die gasten nu werkelijk zulke zwart kijkers, want ik kan me herinneren dat ze dit al eens eerder over de Xbox hebben gezegt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina