1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zonder twijfel voor de PS3 versie. En daar heb ik eigenlijk maar een voornaamste rede voor : met fightinggames zweer ik bij de D-Pad. En ik vind de D-Pad op de PS3 controllers (los van elkaar liggende knopjes) toch fijner werken dan die van de 360 controllers (D-Pad is een geheel).

Daarnaast, maar dat telt eigenlijk niet echt mee, als ik dan toch opgescheept moet worden met Star Wars characters....dan heb ik liever een Darth Vader (vergeef me als ik het verkeerd spel maar ik heb gewoon weinig met Star Wars :+) dan een Yoda. Dat Darth Vader dan toevallig bij de PS3 versie zit komt dan net ff goed uit. Kratos kan me eerlijk gezegd net zo hard gestolen worden als die Star Wars chars, dus ik zou er niet beter/slechter op slapen als ie er wel/niet in blijkt te zitten.

Maar die bonus chars is eigenlijk niet zo'n issue. De in mijn ogen iets fijnere D-Pad van de PS3 controller is bij mij doorslaggevend bij fightinggames. Heb Burst Limit om diezelfde rede ook voor de PS3 gekocht.

2. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me daar wel wat bij voorstellen. Bij het wapens wissels met gears of war pak ik vaak per ongeluk een smoke-granaat ipv mijn shottie.....tja, daar word die gozer die tegenover me staat ook niet bang van :)

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Krijgt Fardo dan toch gelijk met de "rumors" die er een tijd geleden reeds waren??

Microsoft To Let Other Companies Build, Release 360 Consoles?

Lijkt mij wel een goed middel om je kosten te drukken en zo een soort concurrentie op je eigen platform laten ontstaan tussen de beste/goedkoopste/mooiste hardware bouwers...

Qua marketing lijkt het me dan wel weer een wat moeilijker verhaal....: "Ik zie meteen van die "Intel Inside" korte fragmenten voorbij schieten :D

Edit: De Cube heeft ook een poging gedaan met Panasonic maar meer dan dit plaatje heb ik er niet in het wild gespot.

Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  4. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist eerste beelden multiplayer gears of war 2 gezien... damn wat wordt die shit vet.
    Je kan nou granaten tegen muur aankleven en zogauw er iemand langsloopt kapot schieten. Als je "down"bent kun je wegkruipen en nu is alles 5 tegen 5..... kan niet wachten tot november!!! Uncharted 2 is een andere game waar ik niet op kan wachten maar daar heb ik nog niet zoveel van gezien.

5. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gears ziet er geweldig uit, killzone moet wel heeeeeeeeeeel erg mooi en vet worden als ze gears willen aftroeven.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

die Cube is in Japan te koop geweest, ontzettend mooi apparaat (incl dvd's afspelen).

Ik hoop echt dat MS dit gaat doorzetten, want het apparaat is genoeg aan te verbeteren.

Mbt Killzone: ik geloof dat PU of Gamekings oid al een stuk heeft mogen spelen en het niet echt bijzonder was. Resistance 2 vind ik tot nu toe ook erg tegenvallen.....Gears 2 echter _O_

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Gears wordt ook zeker voor mij de game van het jaar. \o/ speel nu weer veel GoW 1 en kan niet wachten tot GoW 2!

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit moet haast wel echt zijn, ik vind het jammer dat de Wii's en het Home na-geaapt worden maarja, zo gaat het nu tegenwoordig in de industrie. Ben benieuwd naar de onthulling hiervan, mocht dit allemaal waar zijn.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, moet zeggen dat het me wel erg interessant lijkt. Ben benieuwd wat de mogelijkheden allemaal zijn.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Fake...?

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het grappige is dat MS alleen het idee en concept na-aapt, niet het echte product want Home bestaat nog niet voor de consument. Ik moet lachen als deze feature eerder uitkomt dan Home.
    Het lijkt me overigens niet iets wat ik veel zou gebruiken aangezien ik gewoon in zsm in de gamelobby wil zitten en beginnen met gamen.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    De PS3 gaat nu echt achterlopen op wat eerst echt zijn niche was, de JRPG.

Na al de coole JRPG's op de 360 is er nu een nieuwe op komst voor de Wii (naast Tales Of Symphonia 2, natuurlijk)

Zie hier voor de eerste scans:
    http://gamed.nl/view/42574

Ziet er goed en sfeervol uit! Doet me heel erg denken aan Eternal Sonata mixed met elementen van Lost Oddysey.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is al bevestigd dat deze fake is ..

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, ziet er wel heel mooi uit voo de Wii!

16. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 loopt op alle vlakken achter helaas.

M$ is straks nog eerder klaar met hun Home versie, Gears gaat laten zien dat de 360 nog niet uitgerangeerd is.

Sony heeft een veeeeeeeeeel te grote bek gehad(en ik ben zo dom geweest erin te trappen)

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dus misschien kun je dan beter $ony zo schrijven ipv MS :b:

19. Thom!

Thom! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    360 > PS3

/Mod Als je niet hebt bij te dragen aan de discussie gelieve dan ook niet posten - Pegas

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maar MG$4 is toch de Uber game voor de PS3, een console seller ... toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina