1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wel aardig nieuws:

Klinkt goed, ipv wannabe zwaaitjes nu echt 1:1 motion sensing :)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, hopelijk ondersteunt Star Wars: The Force Unleashed het :9. Al betwijfel ik dat het echt 1:1 gaat worden.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Het is iig beter dan niks ;) Kijk maar naar Sony :+

De 360 is nu gewoon officieel HET rpg platform geworden (op de DS na) :eek:

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm 360 development gaat pas beginnen als de japanse PS3 versie af is?
    Vreemd.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Aan de ene kant niet zo verwonderlijk aangezien de 360 de best verkopende console is van deze generatie (nja, je hebt ook de Wii maar daar zal de JRPG niet zo'n grote doelgroep hebben) aan de andere kant is het verwonderlijk omdat het een product is van niet-Japanse makelij :eek:.
    Werden beide versie niet gelijktijdig gereleased?

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wanneer gaan die Duitsers etc eens gewoon Engels leren?

7. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    E3 2008: Star Ocean IV wordt Xbox 360-exclusive

Gevoelige tikken deels Microsoft aan Sony uit zeg .. :+

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mbt FFXIII: nu weten we ook direct de reden dat de ontwikkeling van Versus tijdelijk stop gezet is....

ik weet alleen niet meer zo goed waarom ik een ps3 heb gekocht :+

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ook niet echt, alhoewel er nog wel wat potentieel is:

God of War 3
    FF XIII (Versus) (jaja, PS3 is nog altijd stiller dan de 360)
    Ratchet & Clank
    Heavy Rain
    Nieuwe game van het team achter Ico
    White Knight Story
    en waarschijnlijk nog wel een paar games

10. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, de eerste leuke gif's staan ook weer op het net ;)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Ben erg benieuwd naar vanavond. Er moet onderhand echt wat concreets aan komen. Vanaf volgende week home, Afrika, Wipeout en White Knight Story ofzo :)

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Hoop dat ze vanavond wel niet arrogant overkomen en gaan doen alsof ze deze generatie (gemakkelijk) gaan winnen.

Maar wanneer blijkt dat het nog echt onnodig is om een PS3 te houden ga ik die gewoon verkopen en koop ik me een Elite. Wanneer dan de garantie gedaan is van de 360 die ik momenteel heb verkoop ik die ook :+.

Heb wel een les geleerd gisteren voor de volgende generatie: hou het gewoon bij 1 console.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zat hetzelfde te overwegen maar ben er nog niet over uit: Afrika, Wipeout, Ico, Res 2, Killzone 2, Heavy Rain...is het genoeg om de ps3 te houden...aan de andere kant er is toch al teveel op de 360 om uit te spelen :+

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sony heeft echt knallers nodig om op te kunnen boksen tegen de presentatie van Microsoft van gisteren. Maar dan zal men met een God of War 3, White Knight Story of een nieuwe ICO game kunnen komen. Anders heb ik er een zwaar hoofd in. Hoop dat ze een nieuwe game aankondigen zoals Uncharted 2 of Jak and Daxter. Games zoals Resistance 2 en MotorStorm 2 zijn leuke games, maar geen echte toppers of systemsellers. Ze moeten met meer komen. Sony zal ongetwijfeld met het verhaal komen hoe succesvol de PS3 wel niet is en dat Blu-ray zeer belangrijk is, het gebruikelijke. Maar hoop inderdaad niet dat ze een partij arrogant gaan staan doen over dat zij wel even gaan winnen.

Twee games die ik overigens wel verwacht had bij Msoft, maar niet heb gezien zijn Forza 3 en Bioshock 2.

Laatst bewerkt: 15 jul 2008
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft volgens mij nog een aantal kaarten verstopt in hun jasje. Tijdens deze E3 heeft Microsoft alleen dingen laten zien welke dit jaar uit komen... we weten nog niet wat ons volgend jaar te wachten staat

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het is mij ook opgevallen dat ze geen nieuwe games hebben aangekondigd alleen meer games laten zien en alles. Er gingen geruchten over een nieuwe Halo (bungie site telt af...) en er zouden 2 nieuwe exclusive games worden aangekondigd. Als dit lips en in the movies waren zou ik dat best wel lame vinden =/.

En over lips kun je nu echt alles zingen? (dus ook metal? 8))

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, dus Forza 3 en Bioshock 2 verwacht ik ook nog wel te zien. Blijf tevens hoop houden op Kameo 2. Denk dat ze ook nog wel wat hebben voor Leipzig.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Enige waar ik van baal is dat mijn oude 360 met slechts 20gig dus hard te kort gaat schieten nu....en die 120gig hd's zijn echt onbetaalbaar 8)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bungie is nu onafhankelijk. Microsoft wilt dat ook laten zien en ze hebben (denk ik) daarom besloten de persconferenties apart te houden .. Heel toevallig is de onthulling vlak na de presentaties van Sony en Nintendo..

Mogelijk voor een genade kick :cool:

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat deden ze vorig jaar ook en "men" dacht dat MS niets meer kon na dit jaar...
    Ik vind het wel goed om juist de focus op het huidige jaar te leggen. Hopelijk blijven ze dit doen en volgen er meer ontwikkelaars/uitgevers deze weg. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina