1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is ongelofelijk hoe Microsoft is hersteld van de extreem negatieve aandacht aan het begin van het jaar. Maar is dat niet iets waar op gelet moet worden? Men wachtte imo te lang met t aankondigen van 2008 games waardoor men al heel snel ging roepen (begin 2008): dit is het jaar van de PS3. Daar komt dus iig helemaal niks van terecht dit najaar want het lijkt een kopie van 2007 als het gaat om de najaarsverdeling van exclusives.

Rest me nog 1 ding: Ninja Blade en die grote 'triple A' game waar je het over had zijn niet aangekondigd, wanneer gaat dat gebeuren ;)? Met name die laatste game maakte je me benieuwd over. Die haalt 2008 iig dus niet (niet dat het nodig is met zo'n vette lineup, maar ik ben erg benieuwd :D).

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    :emo:

Tja, het was te verwachten. Maarja, Sega is dan ook wel de slechtste producer/developer van de laatste jaren. Eigenlijk wil ik niet eens meer dat ze hem maken. Straks verneuken ze deze serie ook zoals ze dat al met Sonic en Nights hebben gedaan.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hiermee ga ik 99% mee akkoord.

Wat is die 1%? Smash Bros is bij Okami en ik download geen VC/WiiWare games. Ook zou ikRE5 en SC4 eerder voor de 360 kopen omwille van de co-op en Yoda, maar de vraag is of ik ze wel ga kopen. Ook koop ik (nog) geen Blu-Ray films :+.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daar gaan ze dan maar vanuit dat overal in Europa de 40GB uitverkocht is. Toch een beetje raar, €399,- voor een 40GB PS3 met Sixaxis en €399,- voor een 80GB PS3 met een Dualshock 3 naast elkaar in de winkel. Heeft MSoft dan beter geregeld in Amerika met een prijsverlaging van de 20GB naar $299,-om voorraden op te ruimen en daarna de 60GB voor $349,- in de winkel te leggen.

Is een ruime datum, in 2009....

Hmm, in de herfst dus pas de open Beta. Vraag me af wanneer Home dan zelf komt en of Home uberhaupt dit jaar komt.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Toch nog een klein beetje goed nieuws

6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GT5 in 2010?

http://www.joystiq.com/2008/07/17/kazunori-yamauchi-more-prologue-no-gt5-soon-gt-psp-still-comi/

:eek:

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het lijkt wel of je verbaasd bent.. ;)
    Ik verwacht God of War III trouwens begin 2019. De X360-versie hiervan dan waarschijnlijk in 2010 :+

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Toch jammer hoor, maar idd Sega is niet meer wat het was dus misschien idd ook wel beter dat er geen Shen Mue 3 komt. Hoewel ik graag verder was gegaan, en het in next gen had willen zien.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik ben eerlijk gezegd ook al tevreden met een film ofzo... Ik wil gewoon weten hoe het verder gaat. Volgens mij is dit nog nooit in entertainment gebeurd: Een verhaal dat bij een cliffhanger stopt en gewoon geen opvolger komt.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoort ook wel in deze thread:

Mijn god zeg, de E3 word steeds ''beter'' voor Sony....Echt compleet kansloos dit.....

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik moest ook wel lachen toen hij zei "Dit wordt het jaar van Sony". Ze zeggen dit natuurlijk alledrie maar Nintendo en Microsoft hebben gewoon een hele sterke line up dit jaar. Terwijl die van Sony eigenlijk aardig tegenvalt. Vooral als ze echt alles uit blijven stellen want nu een gewoonte begint te worden lijkt het wel. Ze hadden de smaak goed te pakken maar nu wordt het echt een lachertje hoe ze om gaan met alle releases. Elke keer weer problemen dit, problemen dat. Terwijl het er nu op aan moet komen.

Edit, nu ik toch in deze thread zit://

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja een film is ook tof, de cut scenes in de games en gehele verhaal lenen zich echt goed voor een film.

Ach laten we hopen dat Sega (of een director van films) toch nog iets met deze meesterlijke franchise doet.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nintendo verkoopt inderdaad veel consoles. Ik denk voornamelijk aan gezinnen en volwassenen. Dit ook door de lage aanschaf prijs. Denk alleen wel dat wat betreft omzet Nintendo ver achter loopt op Sony en Microsoft omdat mensen weinig games kopen voor de Wii in vergelijking met de doelgroep van MS en Sony.

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    nou nintendo maakte volgens mij vanaf de launch al winst per verkochte wii. MS en Sony niet. Daarnaast zijn er nog 10miljoen wii accessoires die ook als brood verkopen. Dus denk dat nintendo de dikste winst maakt van de drie.
    Nu maar hopen dat ze met die winst een echt dikke next next gen console gaan bouwen die krachtiger gaat zijn dan die van ms en sony en met de creavtiviteit van nintendo. Dat zou een dodelijk combo zijn.

15. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NPD!

souce:neogaf.

MGS4 verkoopt toch wel een aantal PS3's!

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren eindelijk iemand in mijn lijst gevonden met trophies! En dus de kans om te zien hoe het er nu uitziet op de ps3....*au*

De lijst scrollt over je gehele scherm heen, ook onder je gamerpics door waardoor het er erg lelijk uitziet. Ook werd de titel van het spel (Stardust) zo ver naar rechts geschoven dat het niet meer helemaal zichtbaar was. End aarnaast zijn de trophies niet alleen lelijk maar ook voor elk spel hetzelfde!

Wat een aanfluiting. En ik hoopte nog wel flink aan de slag te gaan met de trophies :mad:

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja hoor Wipeout ook uitgesteld ......... Sony krijg toch de *^**%$

Bouw is even een functie in de eerst volgende firmware update zodat ik de f*cking irritante tijd/datum van mijn xmb kan uitschakelen.

Prutsers !

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie cijfers inderdaad maar was natuurlijk ook te verwachten met zo'n titel.
    Ik heb het idee dat de verkopen vanaf na de E3 voor Sony stukken minder worden aangezien ze de 80 gig variant hebben getoond.... Een beetje dom natuurlijk omdat deze pas over 3 maanden komt. Veel mensen die nu op de wip zitten wachten nog die drie maanden. Tegen die tijd begint MS zn marketing offensief voor Gears 2.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Dat is een stuk eerder dan menig gamer zou verwachten. De game zal echter vast weer uitgesteld gaan worden.

Laten we hopen dat ze gelijk hebben.

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Arena51

Bron: Arena51

Over het installeren van games op de HDD (360):
    Bron: Gamespot

Het installeren lijkt dus even snel te gaan als op de PS3 (bij de PS3 werd er maar 4-5GB geïnstalleerd).

Tevens denk ik ook dat dit maar slechts een tussenstap is naar wat zal leiden tot de oplossing van de beperkte opslag van dvd's. MS zal volgens mij een tijd na die fall-update bekend maken dat developers hun games,als het echt nodig is, zo hard mogen comprimeren op één dvd dat gamers de game wel moeten installeren/uitpakken op hun HDD zoals bij pc games het geval is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina