Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zal helpen bij de avatars ;). Dus misschien kleding of iets in die trend.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ok... trophies zijn gejat van de achievements en nu jatten ze het terug 8).

Bron: PS3focus

Zou me persoonlijk niet verbazen dat ze de grote kleppers houden voor de TGS, al zou het slim zijn om nog eventjes te wachten met het aankondigen van die game tot het jaar waarin die game zeker uitkomt (alhoewel slim... moeten ze hem nu laten zien is er misschien nog eens een game naar waar men kan uitkijken op de PS:cool:.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Daar ben ik het ook wel mee eens. Al die arcade crap op de Marketplace vind ik echt niks, enigste wat ik ooit gekocht heb was Geomatry Wars, en die heb ik niet meer dan 5 minuten gespeeld.

Games als Rubber A Duck ( Ken de naam niet precies ) of Pain vind ik zoveel leuker dan die arcade games via Live Arcade. Maar ja, ik denk dat iedereen opzich daar wel anders over nadenkt.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

denk dat je meer richting 3d en gebruik moet denken. Op de ps3 kan je straks ook je trophy in een kast oid showen.

True MS is begonnen met de achievements...maar toch. Daarnaast won ik vroeger toch echt liever een beker dan een medaille O-)

mbt de mysterygame: bla bla bla.... Sony moet gewoon nodig gaan vlammen

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Maar je zou dus byv een medaile kunnen krijgen als je 1000gs hebt. enzo

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Volgens mij komen er geen medailes en heeft xboxonly het verkeerd vertaald of begrepen. Er komen naast de achievement wel kleding stukken en pakken voor je Mii ehm Avatar .. maar er komt geen huis waar je je dingen kan tonen aan je vrienden .

7. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, je moet PSN dan ook niet direct met XBOX Live Arcade vergelijken.

PSN is niets meer dan een alternatieve manier voor het verspreiden van titels naast Blu Ray. Op XBOX Live Arcade vind je voornamelijk kleine, eenvoudige en toegankelijke .. arcade games.

Deels werd de eenvoud van de XBOX Arcade games natuurlijk veroorzaakt door de 50MB (!!) limiet. Deze limiet is nu verhoogd naar 350MB wat natuurlijk de deur open zet voor mooiere spellen.

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zo even lekker spammen maar die medails word gewoon ondersteund door je achievements.

Bron: Gamespot!

Even het woord ALSO bekijken, zegt dat het ook mogelijk is. Achievements gaan dus niet op de schop.

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het wel mooi vinden als je medailles op je gamercard/miipoppetje kan spelden, dus dat als je echt een beetje veel achievements/gamerscore hebt, je een dikke generaal met allemaal medailles op z'n borst kan maken :+

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja lijkt me ook vet dat je avatar gewoon 1 brok goud is! :p Maargoed mijn punt was dat Nederlandse sites gewoon slecht in vertalen zijn, want ze slaan gewoon een belangrijk woordje over. En dat brengt gelijk onrust...

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hang ze gewoon om mijn nek!

12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heavy Rain of Team Ico game :)

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    MS heeft het voor elkaar gekregen dat ze van de twee giganten de leidende rol hebben in deze console war. MS heeft deze genratie een hele belangrijke doelstelling....:
    Meer consoles verkopen dan Sony PS3's. Dit is wederom afgelopen E3 duidelijk gemaakt.
    MS staat er in iedergeval een stuk gezonder voor dan de PS3. Natuurlijk moeten ze op hun tellen passen want de PS2 heeft ook een trage start gehad en kijk waar die nu nog mee bezig zijn... :thumbs:

Mijn motto blijft hierin hetzelfde....: "let the games do the talking" :b:

Edit: Hier nog een (als je er van houd) leuk interview met Shane Kim van MS gamestudios. Hij legt uit waarom ze én de hardcore gamer én de casual willen hebben als klant en waarom ze ook de show hebben gehouden zoals die was.

Microsoft's E3. Was it fun for everyone or fun for just casual gamers? I think it was more about the casual gamer, Shane Kim? Not so much.

Laatst bewerkt: 21 jul 2008
  14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    DIT was toch by far de mooiste game van de E3! :9

Ja ook mooier dan het grijze Killzone 2!

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    En terecht! Maar ook al wil ik niet alleen een soort van steppe willen zien maar ook variatie.

BTW: Jou avatar is echt gruwelijk eng:9

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die variatie is er zeker hoor, jungle zit er ook gewoon nog in.

Hehe geen nachtmerries krijgen he van me avatar, ik ben het maar! :+

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ah, daarom was hij niet bij de keynote... hij zat ergens op z'n wolkje te dromen. 8)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zie Sony met de PS3 de 140 miljoen niet halen. Hirai heeft iets teveel aan de sake gehangen volgens mij. 8)

Peter Moore in facebreaker!

Cool! :thumbs:

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Was dat serieus een bazooka in die footage van Killzone 2? Ik had een grotere ontploffing verwacht. :eek:

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    evilgamerz.com

Daar gaat misschien weer een titel verloren voor PS3. Bel al maar naar het ziekenhuis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina