1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Goede zet!
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, maar had al zo'n vermoeden Dawn of war 2 (warhammer) zou ook via windos live gaan en ze hadden toen gezegd dat het gratis zou zijn om die game online te spelen.

    Denk dat games for windows nu ook een stuk beter gaat werken.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu XBL nog!
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Alsjeblieft niet.... Maak het de helft goedkoper maar laat het online aub een betaalde feature blijven....
    Er zitten al redelijk wat cheaters online en mensen die zich gewoon niet kunnen gedragen... Als het nu gratis zal worden ga je zien dat dit alleen maar erger gaat worden.

    Een klein drempeltje opwerpen vind ik geen probleem O-)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Laatst bewerkt: 23 jul 2008
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is ook al weer ontkracht (zie joystiq en kotaku)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    WipeOut duurt mij nu te lang, mogen ze lekker houden daar. Over de exclusive lees ik berichten dat het maybe Heavy Rain is.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mwah. Zelfs de E3-hype heeft mij niet over kunnen halen weer een jaar XBL te kopen voor € 60,-. Waar ik mijn gold abo voor gebruikte was vooral downloaden van van alles van de marketplace. Online multiplayer alleen nog rondom nieuwe releases van spellen als PES en Forza.

    Kom er gewoon te weinig aan toe echt online MP te spelen en dan vind ik 60,- écht teveel. In mijn huidige situatie wil ik er niet meer dan 25,- per jaar voor betalen. Al is jouw stelling ook best aannemelijk. Halveren die prijs dan maar ;)
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaters en irritante gasten zul je blijven hebben. Ontwikkelaars moeten meer updates brengen tegen glitchers en zo. Zoals bij Gears Of War en COD4 Je kunt op plaatsen geraken waar je eigenlijk niet mag. De ontwikkelaars weten er van maar doen er niets aan.

    Eigenlijk vind ik het niet fair Xbox 360 bezitters maar afdokken en PC gamers niet. Anderzijds kan ik het begrijpen omdat pc gaming toch echt achteruit is gegaan. Ik vind Xbox Live wel 60 euro waard, maar toch... Sony speelt er natuurlijk op in he. Altijd zeggen die wel PSN is gratis maar het is wel dat er soms harde lag kan zijn. Dat heb je bij Xbox Live niet. Ik hoop wel nog dat MicroSoft paar titels kan jatten :D Zou zo owned zijn :)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gamehubs en ebay ben je voor 37,- uit. Op ebay heb je zelfs vaak 13 maanden te pakken :thumbs:
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel apart. Nu game ik dus zowel op Xbox- als Windows Live (die laatste wel een stuk minder de laatste tijd maar toch), allebei onder dezelfde gamertag, met dezelfde gamerscore etc. Alleen op de Xbox moet ik ervoor betalen, op de PC wordt het dus gratis.

    Mja opzich heb ik niks tegen een betaald systeem. Zolang het niet teveel is en zolang ik het idee heb dat ik waar voor m'n geld krijg hoor je mij er niet over klagen. Live op de PC is sowieso een stuk minder uitgebreid dan op de 360 (nog geen eigen Marketplace, eigenlijk heb je alleen de functies die je op Xbox Live ook hebt als je op de Guide knop drukt dus berichten/invites sturen, Achievements etc.) dus vind het geen vreemde zet dat ze het gratis maken. Moest de eerste keer ook wel een beetje lachen toen ik in een Games for Windows Live game een Achievement unlockte, als je namelijk een Nederlandse versie van Windows draait is de Live interface ook in het Nederlands en krijg je dus letterlijk 'Prestatie ontgrendeld' op je beeldscherm te zien ;)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bovendien is online gaming op de pc altijd al gratis geweest (MMO's buiten beschouwing gelaten)... .
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina