1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het zijn 2 verschillende games :)

Volgens mij niet.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Die prijsverlaging zal zeker tot (veel) meer verkopen leiden. Ik heb bv. mijn X360Pro op mn slaapkamer vervangen voor een Elite. De Pro is verkocht aan mn buurman. Is alweer een extra X360 klant erbij. Ik denk dat een hoop mensen die nu een X360 hebben zulke dingen gaan dus. Dus bv. hun Arcade 2dehands verkopen en er een Pro voor terugkopen en zelfs een Elite. Maar natuurlijk zullen er ook een hoop ouders (vooral pappa`s) straks met de feestdagen een console kopen als Sinterklaas-cadeau of Kerst-cadeau. Dan zal prijs (en met name voor de pappa`s, HD) een belangrijke rol spelen.

Tenzij Nintendo en/of Sony met een (flinke) prijsverlaging komen kan je nu al stellen dat Kerst 08 wederom gewonnen gaat worden door MS.

Best netjes.

Ow en over MSG4. Ik vond het niets maar het is zeker een van de allermooiste, zo niet de mooiste, game die ik tot nu toe heb gezien.

Laatst bewerkt: 23 sep 2008
  4. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Mediamarkt Deventer:
    restanten PS3 40GB versies voor 333,-

5. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de mediamarkt in amsterdam zijn de elites uitverkocht en de pro's hadden ze er gisteren nog stapels van en vandaag nog maar een stuk of 5.

Dus die prijsverlaging slaat goed aan. Voordeel dat ze ermee hebben om die verlaging zo ver voor de kerst al te doen is denk ik dat ze niet hoeven te concurreren met een andere prijsverlaging plus ze kunnen er 2x van profiteren. Straks met de kerst nog een x. Ben benieuwd naar de verkoopcijfers straks!

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Grappig dat er niet over wordt gepraat, maar op Bungie.net staat toch echt een countdown die afloopt over een klein uurtje. Of heb ik gewoon het topic gemist wat hier over gaat?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is dat een specifiek versus-onderwerp dan? :)

Ik twijfel nog steeds om mijn ps3 de deur uit te doen en weer met een beamer aan de slag te gaan :)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het in het Halo 3 topic gepost.
    Ook daar niet bijster veel reacties... Ik heb de Bungie pagina iig alvast openstaan. *)

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat niet, maar misschien is Bungie muliplatform gegaan. 8)

10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Doen :thumbs:

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nee toch maar niet! Gisteren Wipeout gedownload en het aantal pareltjes op de ps3 is gering... maar als ze er eenmaal zijn. Kan niet wachten om weer verder te gaan. Al vrees ik dat het spel teveel gericht is op een niche om echt een verschil te maken.

12. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het nog niet genoemd maar microsoft is met een reclame campagne begonnen. Deze campagne het "Live your moment''. Het zal groter worden dan die voor de Xbox, de Xbox 360 en Halo 3 waren. Ze zetten ook op het eind duidelijk hun prijs in beeld zodat iedereen weet hoe goedkoop hij nu is. De reclame campagne duurt van nu tot aan de kerst. Hieronder het reclame spotje. Bron (Engels) : TeamXbox

Amerikaans

Engelse

Laatst bewerkt: 26 sep 2008
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zag hem gister ook, maar ik vind hem niet echt speciaal.

14. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 verslaat wederom de PS3 in Japan

Nieuws | 26 september 2008 - We weten allemaal dat de Xbox 360 in Japan niet zo goed verkoopt dan in Europa of Amerika. Maar de afgelopen weken verkocht de Xbox 360 een stuk beter, vorige week versloeg de Xbox 360 zelfs bijna de Wi.

Deze week doet de console het wederom niet slecht, het staat namelijk met ruim 13.000 verkochte consoles op de vierde plaats, boven de PlayStation 2 en 3. Nintendo blijft het met de DS en Wii erg goed doen, de twee spelcomputers staan wederom op de eerste en de tweede plaats. Bekijk hieronder de verkoopcijfers van de afgelopen week in Japan.

Nintendo DS - 61,242
    Wii - 29,921
    PSP - 28,674
    Xbox 360 - 13,777
    PlayStation 3 - 8,156
    PlayStation 2 - 7,720

Bron: Xboxonly

15. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grappig dat die wii daar zo goed blijft verkopen. Hoe goed zou die het hier doen? Want menig gamer hier die zowel een xbox als wii heeft, gebruikt de wii zelden (als ik reacties in dit topic moet geloven).

Straks haalt de Ps2 de Ps3 nog in :p

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zat gisteravond met twee programmeurs om tafel die beiden bij hoog en laag beweerden dat er nog dingen uit de ps3 getoverd gaan worden die we niet voor mogelijk hielden en dat dankzij de cell-processor. Daarna allerlei technische termen waar ik niks van snapte, maar stiekem hoop ik dat ze gelijk krijgen (eindelijk tegengas), maar persoonlijk lijkt het mij zeeeeeer onwaarschijnlijk.

Nieuwswaarde van dit bericht: klein. Maar dat geldt voor de meeste replies hier :+

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    http://www.psonly.nl/nieuws/17333/14_onaangekondigde_games_op_TGS_08/

Kijk dat is mooi nieuws. Ik hoop echt dat Sony flink gaat vlammen. De laatste resistance beelden waren zeer ok, Killzone ziet er gewoon super uit, Wipeout is heftig en LBP lijkt vooralsnog zijn belofte meer dan waard te maken. Kom maar op met die 11 compleet nieuwe titels :D

18. UnitedJunk

UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben natuurlijk voor de Xbox 360!! Waarom zal ik anders hier zijn ?

Ik verheug me op die nieuwe Dashbord :)

19. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    M$ zet het winteroffensief in.....bij Bol nu een 360/60 GB met gears 2 , far cry 2, halo 3 en GTAIV voor 369,- euri,s waarbij je ook nog eens 40 euro retour kunt ontvangen.......zeer nette actie

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die gaat dus 7 Nov in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina