1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dead Rising Trailer.

[gt]41122[/gt]

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mja iedereen zal nu wel weten dat Tekken 6 ook op de Xbox 360 uitkomt. Hier alsnog het bericht:
    Sony. :emo:

3. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Zit sony niet echt meej.Tis te hopen dat Killzone 2 en aantal andere spellen juweeltjes worden,want elke console heeft toch echt topppers nodig,en dan niet multiplatforms titels.

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dead Rising op de wii zou briljant kunnen zijn, maar tering wat ziet dat er belabberd uit zeg... Verneukte beeldkwaliteit, en het lijkt ook heel kut te spelen als je het zo bekijkt.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vroeger op de PSX was Tekken één van DE redenen om die console aan te schaffen..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik speel het nog steeds. ;)
    Eddy en Hwoarang FTW!

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tekken word ik totaal niet warm van, heb het altijd maar een matige fighter gevonden. Eddie was dan wel vet! Geef me dan maar Soul Calibur.

Hoop op informatie van Kingdom Hearts 3, hoop zo dat hij op de 360 komt en het ongeveer het zelfde blijft als 1 & 2.

8. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken is juist een van de leukste vecht games !\o/ hard voor sony dat hij naar 360 gaat!

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    als jij eddy vet vond dan weet ik waarom jij soul calibur beter dan tekken vind.

BUTTONBASHING ;)

maar ik vind dit toch wel schokkend voor sony. Is het dat MS zoveel meer geld heeft dan sony? Ik vind dit niet echt een leuke aangelegenheid. Niet omdat ik een fanboy ben ofzo. Ik zou het bijv ook niet leuk vinden als halo, gears of war etc naar de ps3 zouden komen.
    Ik vind dit niet leuk omdat de diversiteit vd consoles nu compleet verdwijnt. En bovendien zijn multiplatform games nooit zo goed als exclusives.

Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    MS meer geld dan Sony? Namco wil gewoon meer geld verdienen (deels omdat het ontwikkelen een pak duurder is) en de 360 is al zo goed verkocht dat ze dom zouden zijn om het niet te doen (in tegenstelling tot de Xbox vroeger).

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wie heeft eigenlijk meer geld? Sony of MS? Ik vind het overigens best wel zonde. Had liever een Mass Effect, Bioshock, Halo 3 en Fable op de 360 gezien en een FF, Tekken, Metal Gear Solid etc op de PS3. Iets meer onderscheid was leuk geweest. Al is het deels Sony zijn eigen schuld.

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beide bedrijven hebben natuurlijk veel geld, het ligt er meer aan hoeveel ze ervoor over hebben. Overigens hoeft het niet zo te zijn dat micro iedereen geld betaald om games uit te brengen voor de x360 wat anderen ook al zeggen, ik denk dat bedrijven als square en dergelijke grote ondernemingen het gewoon aantrekkelijker vinden om multiplatvorm te gaan. Daarbij doet de ps3 het nog steeds bagger slecht in zowel Japan als de VS.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo kan het dus ook. ;)

BTW

Dit ziet er ook wel intressant uit van de makers van Two Worlds.

[gt]41284[/gt]

Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  14. Jordskateboarder

Jordskateboarder Een Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoo sportief van die gast van sony om microsoft succes te wensen in japan. :):

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Home komt gewoon ook 19 november uit :+

Gezellig. Ben benieuwd naar de vergelijkingen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nieuwe dag, nieuwe reply:

http://kotaku.com/5062313/why-home-should-not-be-shown-at-game-shows

Waarom doet Sony dit zichzelf toch aan? Ik ben wel benieuwd naar het eindproduct. Maar check ook de replies eronder. Er staan een paar van mensen die zelf ook de beta spelen en de steekwoorden zijn: traag, saaaaaaaai, suf, sloom, niks toevoegend.

NXE krijgt alleen maar positieve kritieken (uitzondering op de avatars), van Home heb ik echt nog geen positief woord gelezen.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nooit geweten wat iedereen in Home zag, vond het altijd al saai en nutteloos eruit zien.

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dat maakt het helemaal leuk, het begon als een enorme hype maar werd keer op keer uitgesteld en nu mensen eindelijk de Beta spelen valt dit enorm tegen. Best hilarisch. :+

19. ExtremeGamer NL

ExtremeGamer NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NXE vind ik er ontzettend tof uitzien.Ziet er erg futuristish uit,en de totale interface is stukken beter.Home vind ik tot nu toe niet echt iets toevoegen,maar dat kan veranderen.

20. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze bij Soony nou zo dom of gewoon arrogant?

Ze zijn echt helemaal de draad kwijt. De ps3 is een mooi ding, maar ik kan er niet veel mee.

Al 2 jaar wordt gezegd, "wacht maar tot de PS3 echt toont wat hij kan"........................en wanneer is dat dan? 2012......als de wereld vergaat?

Hoop echt dat LBP de shit wordt.................zo niet dan verkoop ik hem................dat hele blue ray stelt ook weinig voor, dvd is goed genoeg voor mij.

Dan laat ik de WII voor de kinderen staan en sla ik alvast de volgende generatie consoles ook lekker over.

Wat stelt deze generatie nou eigenlijk echt voor...............hoe groot zijn de verschillen nou eigenlijk echt met de vorige generatie?

Ziet er allemaal een beetje mooier uit.(punt)

that's all folks

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina