Ongeacht met welke console ik een vastloper had of het nu een NES was of een Playstation 1, Ik drukte de reset knop in of zette de console aan en uit en speelde zonder zorgen weer verder.
Als een van mijn 360's vastloopt vraag ik me altijd af of hij met groene of met rode lampjes gaat opstarten.
2 zijn er al stukgegaan bij mij,
En bij de 2de keer heb ik gelijk een nieuwe gekocht. (Arcade pack)
Die hoofdpijn veroorzakende herrie maakt.
Binnenkort komt er dus een derde (Een elite deze keer)
En ik mag hopen voor Microsoft dat die geen jetmotor/houtzagerij als ventilators heeft want dan gaat ie direct terug.
Daarbij gaat de arcade richting duitsland als die elite hier staat.
Microsoft krijgt daarbij de keus: Ze vervangen gewoon die fans die een verrekte irritante toon produceren, We vechten het via consumenten organisaties uit, Of ik vervang de fans zelf voor stillere maar wel met behoud van garantie op rrod.
Toch blijft de xbox360 mijn console keus puur vanwege xboxlive en de games.
Als laatste wil ik er nog bijzeggen dat de 360 niet de enigste console is die stuk ging bij mij, Mijn ps2 (Ongeveer 6 maanden na de launch gekocht) heeft dat ook gedaan: 13 maanden na aankoop, 1 maand buiten garantie dus. (En goedkoop was die reparatie niet, daar koop je nu een nieuwe ps2 voor)
En als de opvolger van de xbox360 de degelijkheid krijgt van oudere consoles dan gaan we gouden tijden tegemoet.
Laatst bewerkt: 2 nov 2008