Zero Paradox heeft hier inderdaad wel een puntje. Ik vind sommige games echt top op de PS3, ook al zijn deze ook te verkrijgen op de 360.
Fifa09 bijvoorbeeld. De D-pad van de PS3 werkt zoveel beter dan die op de 360 controller dat ik expres daarom deze game op de PS3 heb gehaald. Dan zijn er nog de exclusives zoals Motorstorm 1+2, Warhawk en LBP die ik ook heb aangeschaft.
Echter blijft de 360 voor shooters, RPG's en alle andere games toch een fijnere console. Het inviten etc. werkt gewoon een heel stuk fijner dan op de PS3. Ook werkt GH3 beter op de 360 dan op de PS3.
Ik speel GH3 op Hard/Expert en heb het redelijk onder de knie, laatst een weekendje weg geweest met de PS3 + GH3 van een vriend van me. Ik bakte er echt helemaal niks van. Het lag niet aan de tv want dit was een CRT dus hij had geen inputlag. De gitaar reageerde gewoon niet fijn, elke keer was ik net iets te laat leek het wel. Ik denk inderdaad ook dat het door de dongle komt, ik weet het verder ook niet.
De PS3 wordt daarentegen weer veel meer gebruikt voor DVD en BluRay speler i.t.t. de 360.
Beide consoles hebben hun voor en zeker ook hun nadelen. Kunnen ze niet gewoon samen gaan fuseren en alle voordelen houden en de nadelen wegwerken? Dan hebben we een ultieme console \o/\o/
Laatst bewerkt: 18 nov 2008