1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    http://www.forbes.com/technology/2008/07/28/game-consoles-nextgen-tech-intel-cx_cm_0729consoles.html

    "Nintendo, as you might expect, is approaching things a bit differently. President Satoru Iwata freely admits the company is already working on the Wii's successor (something Microsoft's Shane Kim refuses to concede). However, he adds that he doesn't view the hardware as particularly interesting.

    "We are always preparing for the next hardware," Iwata says. "We are under development. … But the hardware is a kind of box that consumers reluctantly buy in order to play our games."

    WiiII al in development, maar het kan nog jaren duren voordat we de opvolger in de winkel zien
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De update met het nieuwe dashboard bedoel je? Die staat voor herfst 2008.
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ja die bedoel ik bedankt!
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En?

    Sony en MS zijn ook al lang bezig aan de volgende generatie hoor, is de gewone gang van zaken. Maar ik ga zeker een "Wii 2" kopen, heb me al laten vangen met de Wii :mad:.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Een Wii2 (grappige naam, "wij ook") met de grafische mogelijkheden die ergens tussen de 360/PS3 en hun opvolgers liggen zou me veel meer interesseren dan de huidige Wii.

    Heb af en toe op de Wii gespeeld bij een kennis, maar ik kan niet makkelijk meer terug naar de inferieure beelden van de vorige generatie. Zelfs niet als het artistiek zo mooi is als b.v. in Zelda of Mario. Enkel als er meer en meer spellen als PES en Madworld naar een Wii2 komen, maar dan met de mooie beelden die we tegenwoordig gewend zijn, kunnen mijn interesse wekken.

    Maar om eerlijk te zijn mis ik nogsteeds weinig met de manier van spelen met de 'traditionele' 360 controller. Bevalt me uitstekend!
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Final Fantasy XIII Xbox 360 Asia Version Announced!

    [​IMG] During E3, Microsoft announced that Final Fantasy XIII was coming to the Xbox 360 — but only for North America and Europe. However, the Xbox 360 was not announced for Japan. Add another country to the list!
    At a recent Microsoft game exhibition in Taipei, Microsoft Taiwan's Entertainment and Devices Division head Grace Chou announced that Final Fantasy XIII for the Xbox 360 would go on sale in Taiwan, but haven't yet decided which localized version will be launched for the Asian territories.


    ----------------------------------------


    Tja :) dit had ik ook niet verwacht
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de meisjes leuker dan FF.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.547
    Ho.
    Final Fantasy XIII, is dat de allernieuwste, die alleen eerst voor de Playstation 3 werd aangekondigd, die ergens in 2009/2010 moest uitkomen? Het allernieuwste, grote deel? Altijd exclusief voor de Playstation franchise geweest, nu ook naar de Xbox 360?
    Jah ik ben niet zo bekend met Final Fantasy maar ik wou het altijd wel eens proberen, maar ik heb geen Playstation, en die MMO die op de 360 verkrijgbaar is, laat ik maar lekker liggen.
     
  9. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik vind het wel een beetje zielig voor sony dat er zoveel exclusief naar de 360 komen.
    Als dit zo door gaat dan gooi ik me ps3 uit het raam.
    Ik vind dat de exclusiviteit over het algemeen wel zwak is tegenwoordig. De consoles worden een beetje saai zo. Op elke console komen dezelfde spellen uit.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Daarom heeft Microsoft ook gezegd meer Exclusives te willen. Exclusief op de Xbox 360, that is.
     
  11. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Wii en ik moet zeggen dat het een leuk dingetje is. Helaas ben ik een groot fan van FPS waaronder cod alleen voor zulke soort games kan je beter een xbox/ps3 kopen, de volgende generatie koop ik mits de graphics van de wii niet verbeteren wel een andere console denk ik! Het is en blijft gewoon vet om lekker online te knallen en dat kan nu niet met de wii
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan ook deze generatie een console voor er bij kopen hoor ;)

    Ja FF XIII komt ook naar de 360
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.547
    Nice! Kan ik ook eens FF proberen. :+
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Marketing praatje?
     
  15. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop het niet. Ik zou dolgraag willen dat de PS3 veel meer in zijn mars heeft dan sony tot nu toe heeft laten zien. Als we inderdaad de marketingpraatjes moeten geloven over bijv. God of War III dan heb ik inderdaad de verwachting dat we het "true potential" van de ps3 nog niet gezien hebben. Echter krijgen we het nog op tijd te zien?? Tegen die tijd heeft MS misschien al weer de nieuwe plannen voor een vernieuwde Xbox laten zien. Ik hoop dus dat het klopt en dat er nog mooie vernieuwende tijden aan gaan komen.
     
  16. JMS 91

    JMS 91 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel tevreden met m'n 360. Alhoewel ik 'm 3 keer moest opsturen naar xbox-repare center, vanwege het feit dat ie teveel lawaai begon te maken. 2 keer is het moederbord vervangen en 1 keer de dvd speler. En over de PS3.. sja, wil best wel geloven dat het een goede console is. Over de Wii heb ik wel m'n twijfels, die controllers hadden ze als optie moeten houden. Om de hele tijd ermee te lopen zwaaien..., maar voor ff is ie wel geinig...:D
     
  17. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    welke console verkoopt tegenwoordig trouwens het beste of is het meest verkocht??

    mischien enige link tot een aantal??

    bedankt
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de Wii

    google maar op NPD sales figures o.i.d
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nooit geen Shenmue meer...

    Was te verwachten... toch jammer maar Yu is gewoon een LUL!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina