Het komt wel degelijk door de verwachtingen van sommige mensen.
Ik wist van te voren al dat het een hele andere GTA game zou zijn. Ik ben er juist blij mee dat Rockstar deze kant is op gegaan met GTA. Ik heb geen zin meer om hoertjes neer te knuppelen, of in een tank te rijden, met mijn parachute te springen, of in een vliegtuig vliegen. Die shit hoef ik allemaal niet meer, dat vind ik saai. Ik wil rustig rijden in mijn mooie standaard auto die ik heb gejat, genieten van de stad.
Bijvoorbeeld Saints Row 2 is het tegen over gestelde van IV. Je kan vliegen, parachute springen, naakt lopen op straat en weet ik veel wat nog meer. In totaal een paar keer gevlogen in een vliegtuig, 5 minuten naakt gelopen op straat en een keer in een missie gesprongen met een parachute. Ik moet dat allemaal niet meer, ik wil gewoon rauwe shit zoals GTA IV. Een hoofdpersonage die leeft, een stad die leeft, vette shootouts, prachtige grahpics, dikke humor en een vette storymode, dit alles maakte voor mij GTA IV GOTY, totaal plaatje voor mij imo.
Mensen verwachte dat het IV een nieuwe San Andreas zou zijn, en daardoor zullen de meeste teleur gesteld zijn, maar ik niet. Ik vind het juist beter!
Laatst bewerkt: 15 dec 2008