1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Omdat de X360 lara geen tieten heeft, maar de PS3 lara lijkt weer minder op lara met d'r lelijke hoofd.. :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zag dus echt nergens een teller op Gametrailers hoor :+

Trailers in spoiler

God Of War 3
    [GT]43622[/GT]

Grand Theft Auto IV The Lost And The Damned
    [GT]43632[/GT]

Gears Of War 2 Content
    [GT]43634[/GT]

Mafia 2
    [GT]43636[/GT]

Terminator Salvation
    [GT]43638[/GT]

Fight Night Round 4
    [GT]43683[/GT]

Brutal Legend
    [GT]43624[/GT]

Watchman: The End Is Nigh
    [GT]43641[/GT]

Dante's Inferno
    [GT]43685[/GT]

Uncharted 2
    [GT]43626[/GT]

Zelf alleen God Of War 3, GTA IV en Mafia 2 bekeken. Zal de andere zo even kijken. GoW3 is te kort om er over te oordelen, maar ziet er goed uit en is gewoon bruut. Zelfde geld voor de content van IV, lijkt me echt leuk die content. Mafia 2 wordt gewoon ziekelijk vet, trailer is dan wel geen gameplay maar de sfeer alleen al is super. _O_

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, GoW2 content. Zou die dan komen? 8)
    Anyway, dat is toch het enige waar ik in geïnteresseerd ben. Misschien nog Mafia II. Misschien.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind GOW3 een beetje tegenvallen. Ik had er meer van verwacht en ik vind de trailer ook niet super mooi.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    GoW 3 viel tegen omdat ik meer shit wou zien xD.

Brutal legend wordt zeker vet :eek:.

Is er trouwens als iets bekend over een ps3 price-drop.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn 3 nieuwe maps, en ze staan al op Marketplace!

Whoo, not. Laten ze eerst maar eens de Multiplayer problemen verhelpen voordat ze weer geld van ons willen. :)

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    MP maps? meh, laat maar zitten dan.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    God Of War 3 - Had er meer van verwacht en dacht dat het mooier zal zijn.

Grand Theft Auto IV DLC- Gaat een goede toevoeging worden die de puntjes wel waard zijn.

Gears Of War 2 Content - Laat ze eerst maar de MP fixen

Mafia 2 - Wat een sfeer alleen nu nog gameplay.

Terminator Salvation - Nooit van gehoord maar ziet er wel goed uit. En Terminator is cool.

Fight Night Round 4 - Niet echt vernieuwend ten opzichte van 3 lijkt me

Brutal Legend - Wordt een leuke game voor 30 euro

Watchman: The End Is Nigh -
    De film lijkt me toch een stuk toffer de gameplay overtuigde me niet.

Dante's Inferno - Ik dacht eerst dat het te maken had met de film met Pierce Brosnan ;) maar dat was het toch niet het sfeertje spreekt me wel aan.

Uncharted 2 - Als het even goed wordt als deeltje 1 dan wordt het weer een topper.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Was te verwachten, en ben het daar mee eens. GTA IV is voor de game van het jaar, precies wat ik er van verwachte en stelt nergens voor mij teleur. :D

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan ben je vrij uniek.. Hoewel, blijkbaar niet dan, maar ik heb nog niet veel mensen horen zeggen dat GTA 4 hun verwachting waaarmaakte, niet qua fun tenminste..

En de multiplayer problemen zijn een paar dagen geleden al verholpen, volgens gamekings tenminste ;) Heb het zelf nog niet geprobeerd.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd al gezegd mensen hadden er te hoge verwachtingen. Mensen verwachtte qua cijfer een 12 want natuurlijk niet kan het is gewoon een goed spel wat een 9.5 verdient.
    Voor mij is het ook GOTY een van de beste spellen die ik gespeeld heb.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    De verwachtingen zijn op sich wel waargemaakt. Ze hebben alleen ook wat dingen gedaan die mensen niet verwachtten, en dat is een groot deel van de fun uit het spel gehaald. Geen vliegtuigen meer of over-the-top acties en cheats. Dat vind ik persoonlijk gewoon heel jammer.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik verwachte gewoon een totaal andere game. In GTA4 is het allemaal te realistisch. Je hoefde nog maar iemand te kloppen en je had al politie achter je aan, ook al was er geen in de buurt. Heb meer van de politie moeten ontsnappen dan iets anders in de 10u dat ik het heb volgehouden. GTA4 is een grote achteruitgang in de fun factor. Zo'n harde achteruitgang dat ik SR2 een stuk leuker vind dan GTA4.

Bekijk de review van SR2 van Zero Punctuation om te weten hoe ik voel over die games :+.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dit wisten we al een jaar van te voren dat ze de realistische kant opgingen dus kon je er al op instellen. Ik dan tenminste. :)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    GTA4 is zeker niet GOTY voor mij, ik heb hem geen eens uitgespeeld :/
    Helaas zou ik ook niet weten welke game het wel zou moeten zijn, ik heb weinig toffe games gespeeld dit jaar.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het komt wel degelijk door de verwachtingen van sommige mensen.

Ik wist van te voren al dat het een hele andere GTA game zou zijn. Ik ben er juist blij mee dat Rockstar deze kant is op gegaan met GTA. Ik heb geen zin meer om hoertjes neer te knuppelen, of in een tank te rijden, met mijn parachute te springen, of in een vliegtuig vliegen. Die shit hoef ik allemaal niet meer, dat vind ik saai. Ik wil rustig rijden in mijn mooie standaard auto die ik heb gejat, genieten van de stad.

Bijvoorbeeld Saints Row 2 is het tegen over gestelde van IV. Je kan vliegen, parachute springen, naakt lopen op straat en weet ik veel wat nog meer. In totaal een paar keer gevlogen in een vliegtuig, 5 minuten naakt gelopen op straat en een keer in een missie gesprongen met een parachute. Ik moet dat allemaal niet meer, ik wil gewoon rauwe shit zoals GTA IV. Een hoofdpersonage die leeft, een stad die leeft, vette shootouts, prachtige grahpics, dikke humor en een vette storymode, dit alles maakte voor mij GTA IV GOTY, totaal plaatje voor mij imo.

Mensen verwachte dat het IV een nieuwe San Andreas zou zijn, en daardoor zullen de meeste teleur gesteld zijn, maar ik niet. Ik vind het juist beter! :D

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    dat far cry 2 niet genomineerd is:eek:
    vind gta 4 wel een goede GOTY hoop dat het DLC nog beter word want dan kan ik gelijk die kopen plus DLC van far cry 2:D

18. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik vond gtaIV geen zak aan. Niet omdat ze een andere weg waren ingeslagen want dat vond ik juist iets goeds. Het was alleen zo verdomd eentonig en het verhaal was zeer slapjes. Steeds dezelfde soort missies, geen variatie. De Bank robbery missie was het toppunt. Je kon niet eens zelf de bank beroven, nee je moest naar een cut scene kijken en even de tassen pakken. Ik had liever iets gezien dat je zelf de burgers onder schot moest houden en stil moest stompen met je ak bijv en als je dat niet goed deed dan konden ze op de alarm drukken. Rockstar had meer tijd gestoken in het visuele dan aan de gameplay. Absoluut geen GOTY voor mij.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idem dito, die bank robbery missie klinkt geweldig maar de uitvoering is zó matig. Dat geldt eigenlijk voor het gehele spel, aangezien ik juist het uitgangspunt echt goed vond bij dit deel. Meer realisme, grimmig verhaal e.d. Jammer dat het dan al zo snel saai wordt. Heb het spel ook niet uitgespeeld.

Mijn GOTY is iig Fallout 3, terwijl ik had verwacht dat deze echt tegen zou vallen.

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je vergeet dat de multiplayer dan wél weer tof was. Was ik ook vergeten trouwens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina