1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.xbox360fanboy.com/2008/12/20/street-fighter-iv-collectors-edition-gets-updated/

^^

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    dat klinkt erg vet! ziet er ook goed uit

3. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
  4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hier in Nederland zal hij wel gewoon dan 80 euro zijn. :+

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben bang dat je gelijk hebt...

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo dadelijk een item bij Radar over de kwaliteit van de PS3.
    Kunnen ze goed gebruiken op dit moment...

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Las het net inderdaad. Vrij laat maar wordt wel eens tijd eigenlijk. Nu hebben de fanboys ook geen poot meer om op te staan :+

8. Masterchief71

Masterchief71 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, niet handig nu maar laten we wel wezen, de mensen die een PS3 kopen doen dat toch wel en laten zich niet door Radar op een ander been zetten.
    Het is ook niet een kado wat door oma gekocht wordt voor de kinderen als verassing en daar nu vanaf zien.

Laten we wel eerlijk blijven, veel meer klachten als bij de Xbox zal het niet regenen. Het is omdat MS de service goed op heeft gepakt want anders was het 1 groot drama geweest.

Sony is vwb service altijd al K*T geweest in NL, dus ik vrees het ergste voor mensen met problemen.
    De prijs van de PS3 is wel enorm aantrekkelijk deze feestdagen en is dus ook geen issue meer vwb het maken van een keuze (360 vs PS:cool:.
    Het is de software en het online gebeuren waardoor de 360 een betere keuze is, of je moet ook BR movies willen kijken.

Ik koop terzijnertijd er gerust een PS3 erbij. Dan heb ik ze alle 3 (360, Wii, PS:cool:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    huh, wat kost een ps3 tegenwoordig dan? want een 360 heb je al voor 150 euro

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    In welke grot woon jij dan weer? De 360 Pro met 60gb kost de helft van een PS3 :+

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    De cijfers wereldwijd bewijzen je ongelijk ;)
    €400,- voor een spelcomputer blijft gewoon veel geld voor de gemiddelde ouder met kids en kiest daarom voor de 360 en Wii.

12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan is de Xbox 360 nog goedkoper als de Wii!

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Beetje een zwak onderwerp van Radar. Kassa besteedde destijds aan de RROD voldoende aandacht en ging echt op het probleem in. Radar bleef een beetje aan de oppervlakte hangen. Wel goed dat ze eens de service van Sony aan het licht brengen want dat moet gewoon beter. Sony moet hetzelfde doen bij deze problemen dan wat MS deed bij de RROD (3 jaar garantie) vind ik. Consumenten krijgen gewoon teveel extra kosten om hun oren op deze manier.

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er op dit moment minder problemen zijn dan toen met MS ;) Misschien dat ze er dus wel een verhaal in zien maar er nog niet zo'n diepgaand onderzoek naar doen. Ik dacht dat MS ook meerderen keren aan de beurt is geweest.... (weet dit niet zeker trouwens...)

MS gaf overigens altijd al twee jaar garantie en had met de eerste Xbox al een erg goede after sales services.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Radar had wel honderden klachten gehad en Sony zei dat zij maar bekend waren met 68 klachten, vond ik wel apart. Het probleem is wel kleiner dan de RROD maar voor een apparaat van 400 euro mag je toch wel wat meer zekerheid (garantie in dit geval) hebben vind ik. Sony gaf eigenlijk al aan dat ze er verder niets mee gaan doen.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vraag me nog steeds af waarom heb ik wel 2 jaar garantie op mijn Bravia FullHD en niet op de PS3.

Heb een site gevonden waar je bijvoorbeeld een Blu-ray drive kan kopen voor nog geen € 60.
    ls mijn drive zou overlijden kan ik hem dan zelf vervangen.

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Oww, dan hoorde ik het verkeerd... Ik dacht dat men bij Radar ongeveer zoveel klachten had... (dat heb je als je zo met een half oor zit te luisteren ;) )

18. Masterchief71

Masterchief71 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In een andere grot waar jij woont ...
    Leer eens lezen !
    299 voor een PS3 80Gb met BR movie, Afst. bed en 1 premium game !!
    De helft heb je een 360 Pro ?? Dus die koop jij voor 150 euro ??
    Never nooit niet, want de Arcade kost al 149 na cashback (heeft iemand dat geld al ooit terug gezien ?)
    En dan praten we niet over de grotere HD en BR speler en de rest die je PRO moet ontberen (can you say HDMI kabel ?)

Snap best dat je een 360 fanboy blijft maar wees wel realistisch.

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik durf te wedden dat ze het getal 68 hard uit de duim hebben gezogen. Van de 500.000 zo weinig problemen. Nee dat geloof ik niet.

Ik wist trouwens niet eens dat het zo erg gesteld was met de PS3. Dat je geld moet betalen (200 euro!!) om hem te laten repareren.

De PS3 is sowieso niet echt iets voor mij dus ik blijf vast bij de xbox. De spellen spreken me meer aan en de service blijft goed.

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    500.000??? Er staan maar 200.000 PS3's in NL???

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina