1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nou dan al helemaal, waar de fuck zijn ze mee bezig? We worden ook al van Youtube gekickt dat we VIACOM hun spul gebruiken en dat we geen rechten hebben om filmpjes te embedden waar blijkbaar een merknaam in staat waar hun recht op hebben. Waar gaat het heen met het ooit zo geweldige en vooral 'vrije' www?

Bizar...

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nieuws | 2 januari 2009 - Diverse bedrijven, waaronder Microsoft, zullen Sony's PlayStation Home gaan gebruiken als virtuele ontmoetingsplek voor werkvergaderingen. Dat melden de Advanced Workplace Associates.

Het initiatief om Home als ontmoetingsplek voor vergaderingen gebruiken, in plaats van echte kantoorpanden, komt van Dr Nipan Maniar en Manish Malik van de Portsmouth University. Zij hebben dit project in samenwerking met de Advanced Workplace Associates op poten gezet.

Enkele andere bedrijven die mee zullen werken aan dit experiment, naast Microsoft, zijn Merrill Lynch en Ernst and Young.Dat meldt het persbericht, dat hieronder te lezen is. Zoals te lezen in het persbericht zal het experiment in februari van start gaan.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een update over het PS3 verhaal buiten de garantie. Sony heeft het probleem inmiddels erkent en ruilt PS3 buiten de garantie nu kostenloos om voor een gereviseerde PS3.

Ben vorige week bij Dixons geweest, de winkel van aanschaf van m'n PS3. De brief van Radar deden ze weinig mee, aangezien er volgens Dixons tegenstrijdigheden in de brief staan. De verkopen nam vervolgens contact op met het Dixons hoofdkantoor. Aan de hand van het telefoontje deed Dixons mij het volgende voorstel: m'n PS3 zal worden opgestuurd naar Sony en ik krijg een gereviseerde PS3 terug. Echter, hier zitten kosten aan verbonden, namelijk 200 euro. Ik moest dan zelf 115 euro betalen en Dixons zou dan 85 euro betalen. Ben hier niet mee akkoord gegaan.

Afgelopen woensdag heb ik een brief gelezen van Sony, die Sony naar alle retailers heeft gestuurd in Nederland. Ik citeer uit deze brief:

Zojuist weer Dixons gebeld, zowel het filiaal als het hoofdkantoor. Beide zijn niet op de hoogte van deze brief en zeggen dat ze deze brief niet hebben ontvangen. Op m'n vraag of er sinds het voorstel van Dixons vorige week nog iets veranderd is zei de verkoper: ''Nee, we hebben geen bericht gehad, dus het aanbod van vorige week geld nu dus nog steeds''.

Heb Sony gebeld en Sony kon mij 100% zeker garanderen dat Dixons die brief heeft gehad, maar gewoon niet z'n verantwoordelijk wil nemen. Met andere woorden, Dixons probeerd mij nu gewoon een poot uit te draaien van 115 euro, dat terwijl Sony de console buiten de garantie kostenloos vervangt voor een gereviseerde, iets wat Sony Dixons ook heeft laten weten!

Edit: na een gesprekje met Sony erkend Dixons de desbetreffende brief en de actie van Sony.

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Maar Dixons is ook een k*twinkel 8)

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb ik mijn PS3 ook gekocht :)

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Zo zie je maar weer, "de aanhouder wint" \o/
    Gefeliciteerd met dit succes, en dat het jaar zo maar goed van start is gegaan ;)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, thanks! :) Heeft het Radar verhaal toch geholpen bij Sony. :cool:

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik mijn eerste 360 ook, gelukkig heb ik ze nooit nodig gehad.

9. poffin

poffin There is no spoon

Leuk Bevonden:
    0

WHAHAHAAHAHAHAHAA :lol::lol::lol::lol:

Laatst bewerkt: 2 jan 2009
  10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat dat bericht gewoon bullshit is, of dat het is dat Microsoft gewoon gaat kijken of het werkt om het dan later in een veel betere uitvoering uit te werken op de 360! :+

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het "Keep your friends close, biut your enemies closer" idee kan hier inderdaad op van toepassing zijn ;)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En de bijbehorende brief van Sony:

Probleem is als je hem zelf opstuurt, dan moet je ongeveer 20 euro betalen aan verzendkosten. Het opsturen naar Sony via de winkel kost je niets. Dus als de winkel van aanschaf moeilijk doet, neem dan de brief mee naar de winkel, dit adviseerde Sony mij ook. Mocht je de officiële brief nodig hebben, stuur me dan even je mailadres, dan stuur ik hem door naar je.

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zuigen ze toch uit hun duim, toch?

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van me heeft drie dagen geleden een xbox 360 gekocht in de Bart smit en de mevrouw aan de kassa zei dat hij 1 jaar garantie had, ik denk dan zo bij mezelf: "moet dat niet meer zijn ?"

15. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 Jaar garantie, en 1 extra jaartje op de RROD.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik geloof dat het Europees is vastgesteld dat je minimaal 2jaar garantie moet krijgen op elektrische apparaten, maar dat weet ik niet zeker.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuw feitje;

18. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

:lol::lol::lol:

Sony screwed itself

Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is toch ook wel heel erg apart:

Video Game Console Usage in Minutes %, America 2008

1 PlayStation 2 = 31.7
    2 Xbox 360 = 17.2
    3 Wii = 13.4
    4 Xbox = 9.7
    5 PlayStation 3 = 7.3
    6 GameCube = 4.6
    7 Other = 16.2

Bron: Nielsen.com

Op de PS2 speelt men in Amerika nog steeds het meest. De Xbox 360 staat op een hele goede 2e plek. De PS3 doet het echter niet zo best. Er word in Amerika zelfs nog meer op de eerste Xbox gespeeld, dan op de PS3. :eek:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is toch niet zo heel vreemd,.. er zijn iets van 100 miljoen van die ps2's verkocht,meer dan alle huidige consoles bij elkaar. Daar wordt natuurlijk nog steeds op gespeeld

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina