1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer de manier waarop men reageerd.....heeft alles met fanboys te maken.
    Desalnieteminduszodoende vind ik de singleplayer van Gears erg mooi...kan niet oordelen over killzone 2 maar ziet er ook erg mooi uit.

2. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als het daarover gaat wel ja :)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kon het gisteren niet opmaken uit het filmpje, ziet Killzone 2 er over het algemeen dan echt zoveel beter uit? Ik heb de demo en heb beide Gears en KZ2 voelt zeker een stuk dynamischer maar kan nou niet echt zeggen dat het twee stappen mooier is oid.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Best nep eigenlijk, nu koop je een PS3 Lite en het kost je nog net zoveel als 2jaar geleden :emo:

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    De enige leuke game op het moment op de PS3 vind ik Gran Turismo 5 Prologue, voor de rest hebben ze niks anders aan te bieden. Wat is er nou zo geweldig aan Killzone 2 dan, weer een donkere shooter.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    GT prologue? Dat is imo echt het meest saaie racespel ooit. Smaken verschillen ;) Maar check GT prologue versus Grid op Youtube eens :+

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ... ik ben in dubio ;) .. Mijn vrouw wilt een nieuw telefoon en abbo en ik wil er een cadeau bij kopen .. zal ik voor een asus mini note gaan ... of een PS3?

8. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ligt eraan,:) houd je vrouw van gamen? anders zou ik gewoon voor die asus mini noot gaan:)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zou voor de console gaan! Echter eerlijk is eerlijk onze netbook wordt behoorlijk veel gebruikt.

SO4 doet het goed in Japan!

http://chartget.com/2009/02/media-create-sales-0216-0222-software.html

10. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren toevallig ook op gsmstunts.nl zitten kijken......twijfel, twijfel....ps3 of tom tom :p

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In dat geval duidelijk een ps3! Hoevaak heb je nou een Tom Tom echt nodig? ;)

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    2e ... gratis 360?

Er word nog steeds veel gevraagd naar een Wii. Maar de mijne verpats ik ECHT niet :)

13. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    hoe vaak speel je nou echt op je PS3? :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is iig een minder praktische aanschaf dan een Tom Tom en je ziet hem vaker :+

Het rijtje spellen in 2009 op de ps3 ziet er zeer ok uit:

- Killzone 2
    - Infamous
    - Heavy Rain
    - Uncharted 2

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze iets meer aan de Asus Mini Note gaat hebben. Of ze moest echt graag gamen. Maar de meeste vrouwen zie ik toch eerder een Note gebruiken.

PS3 zijn games zijn dit jaar iets beter. Maar denk niet dat het de Xbox 360 line-up kan verslaan. Want Microsoft zal wel wat showen binnenkort.

Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Eigenlijk niet... bij de launch had het al die dingen en een 60GB HDD en kostte hij €600. Dan hebben ze al die dingen achter wegen gelaten en er een 40GB HDD ingestoken en de prijs "verlaagd" naar €400. Dan hebben ze de 40GB HDD vervangen door een 80GB HDD en de prijs op €400 gelaten. Dus al bij al vind ik het nog meevallen.

Als je het natuurlijk gaat vergelijken voor puur gaming gebruik (en online via draad !) komt de 360 Elite natuurlijk veel goedkoper uit. Maar eens je zin krijgt om je filmen in een HD versie te kopen en/of je niets anders kan dan draadloos online te gamen wordt het prijsverschil zo goed als verwaarloosbaar.

17. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens hoor.....PS3 line-up ziet er best goed uit voor dit jaar.
    Heb net wat multiplayer beeldmateriaal zitten kijken op youtube van killzone 2 en zou dat erg graag willen spelen. Helemaal omdat de multiplayer van Gears 2 mij persoonlijk tegenvalt.

18. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb playstation3 eerst gekocht, daarna 360 maar andersom had ik het nooit gedaan, doeniets meer met de playstation3... alleen voor gran turismo zou ik hem halen, killzone2 heeft slechte besturing en vind ik absoluut niet leuk spelen, voor de rest is uncharted ook een vette game.. ik raad je aan er geen playstation3 voor te kopen, bespaart je veel geld terwijl ej minder hebt dan een 360

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ NDW: sensitivity omhoog knallen en de controls op Alternate 2 zetten ;)

20. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja maar het speelt niet als cod... alles is veel slomer, aantal frames per sec merk je ook dat het veel minder is dan cod

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina