1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zoveel verbetering brengt vraag ik mij af waarom dat niet de standaard instellingen zijn?
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je bent niet de enige :+
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Omdat mensen met een Standard TV of met een hdready deze instellingen dan niet meer kunnen wijzigen ;)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Japanse softwareverkopen van afgelopen week:

    Star Ocean en Mario & Luigi doen het goed! Maar wat verkoopt Street Fighter IV nu al slecht, zeg.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het filmpje net even op HD gekeken en ik moet zeker toegeven dat de belichting en interactie/physics in Killzone 2 beter is. Maar ten eerste vraag ik me af wat ze met Gears in het filmpje hebben gedaan, want als ik speel op mijn tv spatten de details van het scherm, vooral van de mannetjes met hun suits en daarnaast vind ik gears echt mooier. Het verschil zie je vooral bij de cutscene. Die van KZ2 lijkt maar blurry en de koppen wel dood terwijl de emotie van Marcus zijn gezicht duidelijk af te lezen is.

    Killzone lijkt veel meer interactief icm de omgeving, maar ik vind het zeker niet mooier dan gears.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Goed nieuws!

    Bron: Edge
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een heel eerlijke vergelijking:+ :
    [gt]46164[/gt]
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lol @ ''I don't have time to go on a joyride...''
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het valt me nog best mee, het ziet er nog best netjes uit, alleen zo jammer dat er maar zo weinig zombies zijn. Verpest toch een beetje de sfeer IMO.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd,. stom dat ze die auto er neer zetten als je er toch niet in kan rijden....

    maar goed , de Wii versie heeft blijbaar wel zombie poedels en papegaaien,.. :x
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die lijken me overigens erg lastig. Trouwens erg dom dat je geen zombie kunt slicen zoals dat in de 360 versie wel kan. Lol @ laatste stukje, zo weinig zombies daar. Maar wel tof dat hij op de Wii verschijnt. Kunnen mensen eindelijk dat ding 's onder het stof vandaan halen.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad..
    Heb liever 200 zombies in m'n scherm dan 5 8)
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja precies, en dat was ook eigenlijk het vette aan het spel op de 360!
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk persoonlijk dat de 360 dat niet aankan.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet het niet, KZ2 legt overduidelijk de lat weer een stuk hoger. Het mag de ps3 misschien wel aan games ontbreken maar dit soort games zijn toch wel pareltjes.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet je wat is. Nu zeggen ze weer Killzone ziet er super uit en maar dat is nog maar het begin volgens MS. Maar het gaat gelijk weer over graphics.

    Ik hoop dat ze een keer beter aandacht gaan besteden aan de A.I ( Bij KZ is het beter geworden wat ik gehoord heb) en daar de rekenkracht voor gebruiken dan maakt mij het niet uit dat ik over 2 jaar een spel speel die er hetzelfde uitziet als Gears of War 2.
    maar wel steeds opnieuw een nieuwe ervaring is als je het speelt.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor mij zijn het vooral de andere dingen naast de graphics die KZ2 zo gaaf maken. Want zo mooi zijn de textures ed lang niet altijd.

    Het zijn de grote levels, bizarre AI, afwisselende gameplay etc die het speciaal maken.

    Als ik in CoD4 een sniper vond op een dak in een level wist ik vantevoren al dat ik een tijd met die sniper aan de slag moest. Gisteren pakte ik in kz2 een sniper op een verhoging, plaats er wat headshots mee (want ik verwachtte dat dat DE manier was om verder te komen) en wordt vervolgens van achter over een bult geknald. Was 1 van die Hellghast mij van achteren gaan aanvallen en blijkbaar omgelopen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina