Vind zelf Killzone 2 er wel goed uitzien (ben wel veel low-res dingen tegengekomen), maar vind het absoluut niet jaw-dropping of het mooiste dat ik ooit heb gezien, absoluut niet!! Heb de game van de week een paar uurtjes bij een vriend gespeeld en was niet weggeblazen. Had meer zoiets van, ok, is dit het nou? Het is niet heel slecht ofzo, maar vind het niet de nieuwe heilige graal, vond het flink tegenvallen. Werd wel echt super depressief van het spel. Een en al zwart en grijs wat je ziet! Ook behoorlijk wat kleinere ruimtes / gangentjes. Het spel heeft me echt geen moment weten te grijpen, het verhaal niet, de gameplay niet en de personages niet. Gears 2 greep mij wel! Daarnaast vind ik Killzone 2 absoluut niet lekker spelen, werd er gek van na een tijdje. Maar als ik ga kijken naar wat ik op het moment persoonlijk de mooiste game vind (kijkend naar het totaalplaatje), dan kies ik voor Resident Evil 5. En dan wel de 360 versie (ps3 versie schijnt weer last te hebben van slowdown). Nee, Killzone 2 is voor mij een tegenvaller.
Laatst bewerkt: 9 mrt 2009