1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Het dikgedrukte is natuurlijk complete onzin.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm.

     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nieuwe Bully! Ah zal ik het dan crap vinden als hij PS3 Exclusive is. Maar volgens mij gaat het hier niet eens om een nieuwe bully lijkt mij.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Max Payne zal never nooit een PS3 exclusive worden, misschien timed maar meer niet. Want als we even logisch nadenken weten we dat Max Payne groot is geworden op de pc, het 2de platform is daarna gelijk de Xbox 360. Als Rockstar deeltje 3 dus exclusief maakt zullen er een hoop fans (waaronder ik zelf) het vertrouwen in vooral Remedy kwijtraken, aangezien het HUN franchise is. Wij krijgen in iedergeval wel een game die niet op de PS3 komt en dat is dan Alan Wake, klinkt een stuk logischer dan een pc ontwikkelaar die een pc game uit handen geeft aan een heel andere developer, die een heel ander karakter heeft Rockstar genaamd.
     
  5. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, het zou toch wat zijn als Microsoft met een Blu-ray add-on zou komen die samen met de Arcade pack onder de 400,- euro zou vallen. Ik betwijfel het ten zeerste maar toch, stel je eens voor. }:]
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben nu in 1x een stuk benieuwder naar de TGS :+

    @ Rensgar: gewoon lekker je eigen keuzes maken :) Echter veel van je argumenten gaan niet (meer) op en vandaar dat je respons krijgt. De 360 heeft een grotere hd dan de ps3, ook hdmi, meer games en als ik Fardo moet geloven straks ook een Blu-ray speler. Met de komst van installeren van spellen op de hd is van slijtage door het dvd-medium ook geen sprake meer.

    Neemt niet weg dat je gewoon moet kopen wat jij graag wilt ;)
     
  7. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begon de discussie toch net iets anders hoor. Jij begon met ik had beter een ps3 kunnen kopen ipv de 360, omdat daar leukere games op te vinden zouden zijn en dat je favoriete genre RPG was..
     
  8. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begon met een post dat ik achteraf gezien net zo goed een ps3 had kunnen kopen. Dit had niet te maken met leukere games en betere RPG's op de PS3 (dat heb ik niet beweerd), maar met het simpele feit dat de meeste spellen die ik speel of zou willen spelen op beide consoles gespeeld kunnen worden. (ik noem bijv. Oblivion, CoD4, Assassin's Creed, Civilisation, GTAIV)
    Het feit dat ik een aantal titels had moeten missen om dat ze XBOX360 only zijn hoort er dan bij (net zoals ik nu PS3 titels mis omdat ik een xbox360 heb), maar is ook weer niet onoverkomelijk, omdat ik niet dagelijks game en bijv. een jaar nodig heb om Oblivion uit te spelen ;)
     
  9. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben na 2 jaar nog steeds bezig.......maar wil dan ook elke dungeon en quest gedaan hebben 8)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De Gamersyde Awards van Leipzig.

    Toch komt Pure weer als beste racegame eruit, ik moet hem maar eens in de gaten houden.

    Wel lachen een award voor de buggiest game.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kom maar op met Killzone 2! Far Cry 2 wordt ook erg gaaf, kan niet wachten :thumbs:
     
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind ik dat Little Big Planet toch mij niet aanspreken.... en iedereen is er zo enthausiast over
     
  14. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet waarom Little Big Planet zulke hoge ogen gooit. Wat is eigenlijk de bedoeling?
     
  15. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik zou juist een ps3 kopen voor dat spel (als ik genoeg tijd/geld had).

    Erg origineel concept en nog beter uitgewerkt lijkt
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Resistance 2 Collector's Edition aangekondigd

     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso dat ik die ga halen!

    Zit nu in de Beta:)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tering Jantje even een edit op mijn vorige post.
    Waarom niet in Europa!?

     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt me wel waar. Als er een game is die ook op de 360 moet komen dan is het KH wel. Van mij mag games als Gears Of War, Halo, Forza allemaal naar de PS3 als KH ook naar de 360 mag, maar dat gebeurt dus nooit. :'-(

    Word wel gemaakt door Square Enix en die zijn ondertussen goede vrienden geworden van Microsoft. Ik hoop het!
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar komt dat gerucht van een Playstation site? Anders worden woorden als exclusive heel snel gebruikt, en idd Square en Microsoft zijn goeie vriendjes nu. Aangezien bijna al hun games wel op de 360 komen, en sommigen zelfs niet eens meer op de Playstation.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina