1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Dat is toch best groot nieuws :eek:

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwed hoe het nieuwe bedrijfje gaat lopen:cool:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik vind het jaar tot nu toe best saai eigenlijk. En zie op dit moment ook nog niet echt veel boeiends aankomen. Over Mafia 2 horen we ook maar bar weinig. Mass Effect 2 komt pas begin 2010 en het lijkt erop dat Assassins Creed 2 dat ook zal zijn. En dan blijft er voor mij alleen Max Payne 3 en Modern Warfare 2 over die me niet eens zoveel kunnen boeien.

Moet een nieuwe Hitman! :mad:

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    En Operation Flashpoint 2 dan?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik koop geen ding van 250€ voor 1 tot 5 goeie games.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Anders zoek je het wat meer in nieuwe spellen? Je hoopt alleen maar op vervolgen ;)

Ben erg benieuwd naar Batman en Wolverine :)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jaar is toch wel een beetje saai tot nu toe,.. eigenlijk alleen SFIV, RE5 en Killzone2 hebben me kunnen boeien. Voor de rest speel ik allemaal nog spellen uit 2008

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is altijd "rustig" dit moment van het jaar. Voor mij het meer de stille toppers tijd en GH tijd.

Ninja Blade
    HAWX
    Race Pro
    Riddick

En ik haal ook games die ik 2008 niet extreem hoog op me lijstje had staan zoals POP.

Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind 2009 ook uitermate saai tot nu toe. Heb maar weinig goeds gezien. Twee hoogtepunten voor mij maar, GTA IV The Lost and The Damned en Resident Evil 5.

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja, hij kostte 250E bij de release ja. Tegenwoordig betaal je voor de nieuwste versie zo'n 180 euro. Is wel iets goedkoper dus.

12. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben het met jou eens dat er weinig leuks nog is uitgekomen in 2009, maar dit is voor mij nog geen probleem, ik heb nog 8 spellen liggen waar ik nog aan moet beginnen, ik koop het laatste jaar ook spellen pas voor maximaal 35 euro, meestal eerder rond de 20 euro. Als ik RE5 nog voor een leuke prijs zie, dan komt die ook nog bij de collectie.

Verder heb ik nog wat spellen op het oog voor dit jaar. Batman lijkt mij erg leuk worden, Maffia 2, en Wolvenstein hebben ook mijn interesse om er een paar te noemen.

Voorlopig ben ik nog volop zoet met mijn Xbox en het is nu toch eerder buitenspeel weer om met mijn zoon buiten bezig te zijn, dan om binnen achter een scherm te hangen :+.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De line-up op de PSP is echt super droevig. Laatste spel wat ik heb gekocht is God of War ergens vorig jaar geweest. Heb het ding sindsdien niet meer aangehad. Volgens mij is er het afgelopen jaar echt geen hol uitgekomen op de PSP. Check het ook allemaal al maanden niet meer hoor.

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg dat er nu niet al te veel uitkomt. Ik ben nog vollop bezig met GoW 2. Heb nog een aantal spellen liggen en er komen nog steeds enkele interessante spellen bij. Nu tenminste even rustig de tijd om één spel te spelen en niet om de week een nieuwe topper op het lijstje.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Goed nieuws voor wij 360 eigenaren! (nja, min of meer dan)

Bron: Kotaku

EDIT: Mirik was me voor op de FP :+.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Echt, word hier zo schijtziek van. Als het spel in augustus 2008 in het ENGELS al in Amerika verkrijgbaar is, waarom krijgen wij de game in Europa dan bijna pas een jaar later?! Vind het echt te schandalig voor woorden, flikken veel van die Japanse developers. Deze game laat ik dus gewoon uit principe liggen.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is inderdaad wel om zot van te worden, maar de schuld ligt niet geheel bij Capcom. Het vertalen van de game naar het Frans/Duits/Italiaans/Spaan/welke taal ik ook nog zou mogen missen vraagt ook wel een maandje of twee werk. Maar goed, dan nog zijn ze 10 maande te laat.

Als ik ToV zou kopen, wacht ik wel op de PS3 versie. Kan ik ineens de Amerikaans release importen dus hoef ik niet weer eens een extra jaar te wachten :+.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    NEE! NIEUWE HITMAN BITCHES! _O_ _O_ _O_

Please... :'-(:'-(:'-(

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Nieuwe Thief _O_

Eerst Thief, er zijn al 100 Hitman delen.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En dan is Thief ook nog eens een heel stuk beter als Hitman_O_

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina