1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil hardwareshizzle, er staan imo games zat in de schappen en in de planning :)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, heb liever allemaal nieuwe games van MS dan een of andere Wii experiment.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, de normale consument zal mij eerlijk gezegd een zorg zijn. Heb nog nooit meegemaakt dat ik zo weinig gegamed heb (al meer dan 6 weken niet), er is gewoon echt helemaal niets voor mij. Heb alles ookal weken niet meer gevolgd, heb echt geen idee wat er speelt. Kwam er gisteren pas achter dat de E3 volgende week al, dat zegt genoeg denk ik.....
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat ligt dus duidelijk meer aan jou dan aan de consoles. Heb je elke aantrekkelijke game op alle consoles ondertussen al uitgespeeld? Er zijn genoeg oudere games die je kunnen vermaken. Zo ben ik momenteel helemaal into Call Of Duty 2/3.

    En daarnaast komt er volgende maand alweer een shitload aan vette games:

    Star Ocean 4
    Tales Of Versperia
    Virtua Tennis 2009
    Batman: Arkham Asylum
    Overlord II
    Fight Night Round 4
    Call of Juarez: Bound in Blood
    etc.

    imo valt er dus weinig te zeuren over het aanbod.
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Das toevallig! Vanmorgen zat ik er aan te denken om COD2 weer eens af te stoffen en opnieuw te beginnen om de singleplayer op het moeilijkste nivo te doen. Ik was namelijk slachtoffer van de toen bekende "savebug", net toen ik de de laatste act wilde doen! :mad::mad:

    Net als Alonso houd ik de laatste maanden ook het game nieuws niet meer zo bij.
    Ik ben nu meer bezig mn huidige games weer eens te spelen, vnml, Halo 3 online, Bioshock en Ninja Gaiden moeten nog uitgespeeld worden :+
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik ook veel minder dan normaal, maar dat is alsnog geen reden om te zeuren over het gamesaanbod. Er zijn vast wel toppers die hij niet heeft uitgespeeld of zelfs nog helemaal niet heeft gespeeld.

    Ik ben inderdaad ook maar eens begonnen mijn huidige games wat meer aandacht te geven. Er ligt echt nog zoveel op me te wachten dat ik het komende jaar iig nog wel zoet ben.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Batman: Arkham Asylum komt dus jammer genoeg nog niet uit ;) (uitgesteld)

    Maar bv, prototype komt ook uit en die game wordt geweldig.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Oude games zijn inderdaad de oplossing. Zo heb ik onlangs Shadow of the Colossus gekocht en uitgespeeld en ik heb nog toppers zoals Ico, Yakuza, Conker en Crackdown die klaar liggen.

    Maar moet toegeven dat er de laatste tijd geen nieuwe games zijn uitgekomen die mij boeien en aan de komende maanden te zien zal dit niet snel veranderen.
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat is zitten de KZ bundle's er ook bij. Dus dan wordt Halo gewoon meer verkocht
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    M'n neefje heeft een Super Nintendo gekocht met daarbij :


    Battletoads
    International Superstar Soccer
    Mario
    Mario Kart


    Wat is dat toch HEERLIJK om te spelen ... soms zo-veel-beter als de huidige generatie games.
     
  11. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk toch echt uit naar Star Ocean: The Last Hope.

    Maar goed het is meestal rond deze tijd knudde met de games, hehe voorjaar/zomer. Zomer/herfst is alweer beter en Xmas helemaal natuurlijk.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ben ik het niet mee eens, tis even leuk maar daarna snel weer naar de huidige gen en soms de vorige.

    Ik kan me overigens ook niet voorstellen dat Alonso alle leuke spellen van deze gen uitgespeeld heeft en nu dus droog staat. Is urentechnisch onmogelijk volgens mij en het is niet dat er niks uitkomt.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Alle leuke spellen volgens wie? De games naar mijn smaak heb ik inmiddels wel gezien, grijs gespeeld of uitgespeeld.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dan ligt het waarschijnlijk dus toch aan jouw smaak en niet zozeer het aanbod ;)
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat we deze generatie van de Xbox weinig tot niets te klagen hebben. We worden natuurlijk allemaal ouder (30 voorbij enzo..... :mad: ) en een consequentie daarvan kan zijn dat je af en toe minder zin hebt om te gamen... Zie het als een lange relatie hebben, af en toe heb je ff de "minder zin maanden" :D Maar dat komt normaal gesproken weer helemaal goed waardoor je juist weer meer zin krijgt \o/
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472

    Het probleem is alleen meestal dat het meer zin krijgen vaak rond de tijden is dat ik het druk heb met andere dingen en niet als ik geen moer te doen heb. :+
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, da's altijd zo. Ik heb net m'n laatste leerexamen gehad, en nu verveel ik me natuurlijk. Als ik moet leren, dan verzin ik altijd allerlei dingen die ik zou kunnen gaan doen 8)
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ubisoft maakt opvolger Shaun White Snowboarding exclusief voor Wii

    Ubisoft maakt opvolger Shaun White Snowboarding exclusief voor Wii

    Tweakers.net

    Spijtige zaak! Ik vond SWS een erg leuke nieuwe game die ik toch mening uurtje op Xbox Live heb mogen spelen met wat vrienden....
    Er mocht nog wat aan gepoetst worden maar erg jammer dat UBI een nieuwe game lanceert op 3 platforms en daarna slechts op 1....
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    We kunnen iig rustig zeggen dat na gisteren MS een paar flinke klappen heeft uitgedeeld op het gebied van games:

    - MGS
    - Halo
    - L4D 2
    - CD2
    - Alan Wake

    Intergratie:

    - Last.fm
    - Twitter
    - Sky
    - Video-mp

    Vernieuwing:

    - Natal
    - Interactie met je avatars (vrijspelen kleding, eigen games)
    - Downloaden van volledige retailgames met cc of punten
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Die klap heb ik als hardcore gamer niet gevoelt,halo fans mogen blij zijn,splinter cell en alan wake ga ik wel in het oog houden,maar ik kijk toch meer uit naar uncharted en god of war 3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina