1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom niet? De prijs is in 10 jaar tijd eigenlijk niet veranderd (inflatie enzo buiten beschouwing gelaten) terwijl de ontwikkelingskosten flink gestegen zijn. Ok, de verkopen van games zijn ook gestegen, maar niet genoeg om de verhoogde ontwikkelingskosten bij te houden.

Ik kan de publishers best begrijpen maar ik vind de games nu al duur genoeg. Ik koop zelfs nog amper een game in de Benelux (als ik 1 spel per jaar hier koop is het al veel).

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zo bedoel ik het eigenlijk ook, dat het gewoon niet haalbaar is als je de verhouding tussen vraag en aanbod gelijk wil houden. Ik importeer zelf ook alles omdat ik 65 gewoon te veel vind voor een schijfje. Maar als je die prijzen toe zou passen dan zou de hele industrie in elkaar donderen omdat de vraag dan enorm keldert. Het gaat hier niet om brood en bij consoles zijn er genoeg andere opties die dan een rol gaan spelen. Bij spellen heb je ook nog genoeg merchandising, zoals bij Halo. De verkopen van die figures zijn ook aardig hoog en ik denk dat de speciale edities van spellen hier ook wel aan bijdragen, zoals de prestige editie bij MW2. Maar de kleine developers hebben het hierdoor wel lastig en er worden niet voor niets zo veel titels gecancelled en bedrijven overgenomen, erg jammer.

3. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu juist de reden dat er tegenwoordig zoveel multi-platform games zijn...Wat brengt de verre toekomst ? Misschien 1 dezelfde standaard console gemaakt door Microsoft, Sony en Nintendo ? Met hier en daar wat verschillen ?

We kruipen langzaam aan steeds dichterbij de kosten van een film. Hoe moet dat over 20 jaar?

Of we gaan meer betalen of 1 console of CASUAL

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moeten ze het online aanbieden van games eens gaan verspoedigen. Ik snap dat het voor veel mensen nog een drempel is maar aan de andere kant zie je steeds meer mensen home servers opzetten voor hun mediabehoeften.

Hiermee kunnen ze de kosten gigantisch drukken, lullig voor de gamezaak op de hoek etc. maar in mijn ogen gaat er hetzelfde gebeuren als met de muziekindustrie (iTunes bijvoorbeeld).

5. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik ook niet dat hier in Nederland, en wellicht ook andere landen, ik weet niet hoe het daar zit, goed verkocht gaat worden. Spellen kopen in de PSN Store, kan alleen met creditcard. En bijna geen enkel kind heeft een creditcard beschikbaar. En als media player, naja, voor een handheld is zijn de media-functies goed, maar voor 250 euro kan ik wel betere krijgen.

6. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geruchten mbt de PS3 slim (alweer ja). Waarschijnlijk naar aanleiding van het bericht van die 70% kostenbesparing. De PS3 zou om de Duitse Amazon zijn aangekondigd: http://ps3.ign.com/articles/100/1009959p1.html. Heb ergens anders gehoord dat deze console voor €299 op de markt zou komen.

Het lijkt er echter op dat het fake (photoshop ofzo) is, volgens IGN iig :)

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ben benieuwd welke opties er nu weer uit de PS3 gehaald gaat worden.
    Heb gelukkig een 60GB (launch) versie met PS2 , Kaartlezer en SACD ondersteuning.

8. LB06

LB06 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha zo had ik het nog niet bekeken maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben...

9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar wat is die 360 toch weer een kut apparaat. Zit ik een beetje door marketplace heen te bladeren, kan ik bepaalde games niet kopen, omdat ze gold only zijn. Account X heeft hier nog wat puntjes op staan, maar geen gold (tijdje terug verlopen). Account Y heeft gold, maar geen punten. Meerdere mensen maken hier gebruik van 1 xbox 360, maar dat is voor MS blijkbaar onmogelijk.. Een spel als Battlefield 1943 kan hier pas worden aangeschaft wanneer Account X weer eens voor gold betaald. Dat is toch compleet van de pot gerukt? Ik vind het al belachelijk dat je voor meerdere accounts op 1 xbox voor gold moet betalen (heel simpel op te lossen met subaccounts..). Maar goed, daar leg je je dan uiteindelijk bij neer..

Bagger apparaat. En dat is niet omdat ik pro PS3 of Wii ben, ik word gewoon schijtziek van dat onding.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Xbox 360 Pro Being Phased Out Pretty Soon

The staple Xbox 360 - the Xbox 360 Pro - looks set to march straight off retail shelves and into the history books, if new console packaging is anything to go by.

First hinted at by Ars Technica's ever-reliable mole in June, then further hinted at by new 360 packshot renders later that month, photos sent to us by GameStop employees earlier this week seem to offer proof that Microsoft will soon go from offering three Xbox 360 consoles to just two.

Look at the spine of these new, actual 360 Arcade boxes (pictured above, on the right) arriving at retailers across the US. Unlike previous models of the Arcade (on the left), which showed the relative inclusions offered in the Arcade, Pro and Elite models of the 360, this new box only shows the Arcade and Elite. No Pro.

Wonder if this means the Elite is in line for a price cut (to the price the Pro is currently), as it assumes the mantle of "standard" 360 console? It'd make sense, especially as a spoiler for Sony's surely-impending launch of the PS3 Slim.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dus de pro wordt uit de handel genomen?
    Hopen dat de HDD dan wat goedkoper worden:)

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ha, ik heb er eerlijk gezegd maar weinig vertrouwen in. Ze hebben altijd al woekerprijzen voor die harde schijven gevraagd.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Pro gaat eruit, Arcade blijft.
    Elite gaat naar prijsniveau van de Pro.
    Er komt een nieuw model met 250GB/320GB/500GB HDD.

Denk ik :+

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat denk ik inderdaad ook, klinkt toch wel interessant, als er echt een elite komt met een grotere hdd en een lagere prijs zal ik het misschien overwegen om een nieuwe te kopen, heb ik ook gelijk een Jasper mobo in plaats van dit oude launchbakkie. (En HDMI! :thumbs:)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar waarom halen ze de Pro weg en laten ze de Arcade bestaan?
    Waarom niet de Arcade weg doen? Pro naar de prijs van de Arcade, de Elite de prijs van Pro.

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed opgemerkt.
    Volgens mij komt dat omdat de winkels nog vol met 60 en 120gb hdd's liggen. (En wellicht zelfs ook nog 20gb hdd's)

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien een inruil actie, je oude 20/60GB HDD voor een nieuwe van 120GB:+

19. Dutchskill

Dutchskill Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist slim van Microsoft.. waarom zou jij geld uitgeven aan een spel wat Mulitplayer only is... zodra jij Battlefield 1943 had gekocht op die account, had je er helemaal niks aan gehad omdat het alleen te spelen is via Xboxlive (geen singleplayer)

Eerst nadenken, en dan zeuren?

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    idd, en waarom maak je dan 2 accounts aan??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina