1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Firmware 3.00 voor de PS3 is bij de community zo 'goed in de smaak' gevallen, dat Sony's US blog gisteren offline is gehaald om comments te verwijderen en de discussie vervolgens te sluiten. :+ Mja, dan moet je ook dit niet zeggen: "We look forward to your feedback once the update goes live." 8)

Enige minpuntjes zijn imo de grotere iconen in de XMB, en die afschuwelijke grijze balken in de friendlist.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad een au... voor de developers. Je kan tegenwoordig bij veel multi-platform games het verschil niet meer zien. Jammer genoeg zijn er nog altijd developers die skills niet hebben om een game/engine fatsoenlijk te maken/porten naar de PS3. Tuurlijk is het moeilijk programmeren voor de PS3 maar dat ding is al een aantal jaar uit en als je nu naar de games kijkt dan valt er imo enkel te concluderen dat de schuld niet meer bij de PS3 ligt maar bij de developers (of publisher die te gierig is :+).

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    wat is zijn nou de nieuwe features van FW3 dan.
    Het enige wat ik zie is glittertjes en een ietwat nieuwe interface. Dus vanwaar die enthousiasme of mis ik iets?

4. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Niet veel bijzonders:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    boeit het een klant ook maar iets waar de oorzaak ligt? ;)

mbt fw3: het mooie cleane schijnt er af te zijn en ik ga mijn opstart chime echt missen!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als dat het enige wat ze kunnen bedenken voor die Sixaxis :emo:.

7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe Elite zonder component en HDMI kabel

Bron

Beetje een sigaar uit eigen doos imo. We maken de Elite €50 goedkoper maar we hebben wel de component kabel, HDMI kabel en de audio dongle weggelaten. Een component kabel van MS kost zo'n €30. Mocht je HDMI willen gebruiken maar wil je het geluid langs een optische kabel naar je receiver versturen dan heb je die MS audio dongle nodig (of je moet de standaard av kabel slopen), en die wordt alleen verkocht in een bundel met een MS HDMI kabel voor €50. 8) Dat Sony nog nooit een component/HDMI kabel bij de PS3 heeft geleverd vind ik nog steeds belachelijk met in het achterhoofd hun HD gaming en Blu-ray marketing gepraat. Van MS vind ik het maar een rare zet... Ja, in de winkelschappen springt ie er lekker tussenuit, maar out of the box krijg je er echter steeds minder voor terug.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De winst moet toch ergens vandaan komen ;)

Als een 120GB HDD nu al € 119,99 kost , wat moet een eventuele 250GB HDD wel niet kosten.

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Die €199,99 is zeker een aanbieding bij Media Markt of iets dergelijks? Bij andere winkels zie ik 'm namelijk voor €249,99 te koop staan. :eek: De 250GB Elite zal denk ik uiterlijk €299,99 gaan kosten. Wat kost die 120GB hdd eigenlijk tegenwoordig? Zag 'm volgens mij laatst ergens liggen voor €129. Nog steeds erg duur t.o.v. de nieuwe prijs van de 120GB Elite!

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Oeps foutje , bedoel natuurlijk € 119,99 |:-

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Oh, dan heb ik ook een foutje gemaakt! Ik dacht dat je het over een Elite had i.p.v. de hdd. :+

12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Maar ben dan eens benieuwd naar wat een 250GB HDD apart dan zou kosten. Volgens mij kan je dan beter gewoon een Elite 120GB kopen :+.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    -250GB 2,5" HDD, €40,-
    -Xbox360 HDD behuizing erom, (stukkie plastic, nog geen €10,-)
    -Zaken als distributie, tussenkanalen, vervoerkosten e.d., €25,-
    -100% winst eroverheen voor MS en uiteindelijk kost het de consument dan €150,-

Lijkt me geen rare prijs eigenlijk :+

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Als het niet meer is die eind prijs:p

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de gemiddelde pcboer betaal je voor een 2,5" 250HDD >€ 60
    De plaatselijk pcboer wil de me vorige weel nog een poot uittrekken , hij vroeg voor een 2,5" 320GB maar liefst € 99

Bij de 60GB en 120GB betaal je bij Microsoft € 1 per 1GB.
    Ze moeten de prijzen voor de 60GB en 120GB minimaal 50% laten zakken en dan de 250GB verkopen voor € 124,99

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    1 euro per GB is inderdaad wel heel erg achterhaald, dat betaalde je zo'n 5 jaar geleden ook 8)

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

Blijkbaar levert de gierigheid van Sony enkel maar voordelen op voor de PS3 gamers :+ (als je je niet te hard ergert aan een jaar wachten).

Bron: Eurogamer

Kom maar op met een nieuwe SSX game :9.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben erg benieuwd hoe de graphics van Uncharted 2 er uit gaan zien op mijn schermpje! Ik verwacht eigenlijk dat er geen 360 game aan kan tippen.

19. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Oeh, een nieuwe SSX zou inderdaad gaaf zijn! :9 Het eerste deel heb ik helemaal grijs gespeeld op de PS2. Geweldige launch titel.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat eerste nieuwtje van Pegas is erg interessant. Vaak zie je dat games een jaar later verschijnen op de Playstation 3 met exclusieve content. Ik noem een Eternal Sonata bijvoorbeeld. Als het daadwerkelijk een port van de Xbox 360 is met DLC voor de Playstation 3 dan vind ik dat echt belachelijk.

Tuurlijk ik snap wel dat het easy en veel makkelijker is, de Xbox 360 is immers veel makkelijker om mee op te developen dan bij een Playstation 3 vanwege de complexiteit.
    Laten we hopen dat Microsoft dit ook realiseert en er wat aan gaat doen, want zo geef je wel veel cadeautjes weg aan Sony. Het blijft immers een concurrentie strijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina