1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    3 mei komt de beta

wat waren nou de drie nieuwe aankondigingen?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Insidegamer

Een nieuwe SSX zou echt super zijn :D.

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De vervalsing van de screens van FFXIII heeft misschien toch een reden?

Bron: Nowgamer

Vooral de CGI lijkt er dus onder te geleden hebben, wat wel te verwachten viel. Nu is nog enkel de vraag hoe zichtbaar het verschil daadwerkelijk is.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lost Planet 2 is gewoon zwaar in lopen schrappen vanwege het dvd-formaat! :eek:

http://kotaku.com/5474476/capcom-wrestles-with-xbox-360-disc-restrictions

Ik begin langzamerhand het gevoel te krijgen dat dit meer en meer begint te spelen. ME2 moet persé op 2 discs, graphics van UCII en GoWIII zijn van ongekend niveau, FFXIII lijkt vooralsnog mooier op de ps3 en is iig ongecomprimeerd.... Misschien dat Alan Wake hier weer verandering in kan brengen.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Valt wel mee vind ik, UC2 is natuurlijk prachtig maar GoW3 (demo gespeeld) was grafisch nou niet zo heel bijzonder wat GoW wel was op de PS2. Een Mass Effect 2 is anders ook behoorlijk prachtig hoor.

En hoe meer CD's hoe beter, heb totaal geen last gehad van het veranderen van CD in ME2 dus als dat inhoud dat de game er alleen maar beter van wordt heb ik er geen probleem mee.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het probleem is alleen dat Microsoft behoorlijk tegen het uitbrengen van een game op meerdere discs is. Microsoft laat de andere partij er dik voor betalen en elke disc extra kost geld. Een Lost Planet zal dus ws niet op meerdere discs uitkomen

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Da's dom van MS dan, Capcom gaat niet meer betalen voor meerdere discs maar schrappen shit en plaatsen het daarna op Marketplace en verdienen zo nog meer.

8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Capcom, I love you, and I love Blu-ray, but I think this is bullshit. Your history this gen with DLC shows that you love that milking a little too much. If the only reason the content didn't make it to a disc was space (when you could have used another disc or just compress everything) then the DLC will be free. If not, you just wanted to cash in on this, once again

Quote gehaald van diezelfde site. Ik denk niet dat MS meer geld vraagt voor games op meerdere discs en ik weet dat CapCom zelf graag DLC uitbrangt zodat ze er meer aan kunnen verdienen. Niet MS schuld, maar CapCom keuze. Mooi BS verhaal van ze, maar ik trap er niet in.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is dus wel waar, sterker nog ze zijn nu met man en macht bezig om Rage op 2 discs te proppen om de kosten die MS rekent niet te hoop op te laten lopen

Even filmpje kijken, word geloof ik in minuut 1 gezegd, kan hem hier niet checken

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3169112

(hij heeft trouwens ook wel wat te melden over Sony, maar dat was niet het punt hier)

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niet zo'n klein beetje ook, heb net een stukje zitten kijken. 8) Volgens mij komt 't er een beetje op neer dat ze moeite hebben om hun game engine fatsoenlijk op de PS3 te laten draaien omdat de architectuur afwijkt van de PC/360. Uiteindelijk komen ze er wel, alleen kost het veel meer tijd. :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dat kun je verwachten van id software, dat zijn rasechte pc ontwikkelaars die toen ze hun engine bouwden de ps3 niet als hoogste prioriteit hebben gesteld. Als je dan een multiplatform game wil gaan maken moet je ook niet zeuren vind ik, je weet dat daar dan meer tijd in gaat zitten dan als je alleen pc/360 doet.

12. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond eindelijk zelf met Project Natal mogen spelen en . . .

nou ja, ik was al overtuigd, maar ben nu wel bevestigd in mijn verwachtingen. Natal rockt en gaat de gaming wereld op zijn kop zetten.

Intern verwacht men hiermee Nintendo in te kunnen halen en op #1 terecht te komen in deze generatie. Of dat lokaal in NL ook gaat lukken weet ik niet, Nintendo is bij ons wel heel sterk, maar wereldwijd ben ik nu wel geneigd toe te geven dat er absoluut kansen bestaan dat dit gaat gebeuren.

Echt joh, een zaal vol met mensen (pak hem beet 1000 man) die allemaal voor allerlei games in de rij staan om het te mogen proberen. En die oogjes als ze eenmaal aan de beurt zijn, het plezier/ het vermaak, echt enorm!

Ook ik zelf, toen ik aan de beurt was. En let wel alles is nog beta, of zelfs alfa, en werkt zeker nog niet optimaal, maar de fun factor is nu echt al hoger dan op de Wii. De Wii is zo beperkt door zijn Wiimote en door zijn graphics.

Ik mag absoluut geen details vrij geven, maar met Project Natal spelen is echt heel erg gaaf en ik weet zeker dat we massa's mensen gaan bereiken met deze technologie.

O ja, ik heb Kudo een hand mogen geven en even met hem gepraat over Natal en de games. Coole gast.

PS Halo Reach en Fable 3 gaan ook echt rocken en jongens, jongens wat hebben wij nog een stapel verrassingen op komst in 2010. Echt, dit wordt het jaar van Xbox 360.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt veelbelovend.. ben zelf erg benieuwd naar Project Natal. :)

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    klinkt nice, alleen maar nog meer nieuwsgieriger geworden.

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    €5 voor de releasedate en de prijs? :+

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Dus naast Fable 3 en Reach nog wat verassingen? :+
    Natal balt me geen reet, ik blijf een voorstander van lekker relaxt gamen met een controller in je hand op het bed. Gamen = ontspannen, en niet als een maloot met een camera spelen.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-final-fantasy-xiii-face-off

en dat van een site die alles op alles zet om de 360 versie van games er altijd beter uit te laten komen

dat wordt de ps3 versie :+

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sorry hoor, maar zoveel verschil zie ik niet? De Playstation 3 versie heeft een iets scherpere draw distance, graphics zijn vrijwel gelijk. Op enkele momenten misschien de 360 versie misschien een klein beetje kartelig.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2010
  19. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de Xbox360 zeker beter als de Playstation 3 kwa graphics.( heb bijvoorbeeld zelf Assasins Creed 1 & 2 getest op mijn 360 en ps3. Maar niet kwa services want MS probeert overal geld uit te halen... voor 9 / 10 dingen laten ze je betalen.

* dat is mijn mening *

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Niet alleen de drawdistance, maar ook op de personages waarop gefocused is zie je een kleine waas tegenover de PS3 versie. Maar tijdens gameplay zal je er waarschijnlijk niets van merken.

Grafische kwaliteit hangt per game af en de AC games zijn games die duidelijk de 360 als hoofdplatform hadden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina