Nou, kogel is door de kerk: ik heb de PS3 versie gekocht. Al een stukje gespeeld en ik ga er geen spijt van krijgen. Tjonge wat een vet spel weer. Hij krijgt niet zulke hoge cijfers, maar het commentaar erop boeit me niet. Te weinig innovatie vind ik voor een serie als FF enkel een zegen, geen vloek.
Wat betreft Natal doe ik geen specifieke uitspraken, enkel generieke. Het wordt fantastisch en Sony's Arc gaan we er mee wegblazen. Ik heb steeds meer de indruk dat Arc een noodsprong was van Sony vorig jaar tijdens de E3, een kat in het nauw, zullen we maar zeggen.
Ja, ik geloof dit zelf ja. In die zin gaat de markt op zijn kop dat voor de eerste keer Iphone een serieuze concurrent heeft, wat tot op heden niet het geval was. Wij hebben een nieuwe controller aangenomen (nee, niet zo een die je in je handen houdt, maar iemand die op de centjes let) en die komt net bij Apple Europa vandaan, na daar 5 jaar gewerkt te hebben. Die werd echt weg geblazen door de WP7S: "Voor het eerst dat ik een IPhone-killer heb gezien" is wat hij letterlijk zei.
En na de sof die de Ipad lijkt te worden, ben ik benieuwd naar hun nieuwe Iphone. Ik denk dat we met WP7S zo'n quantum leap nemen dat het me sterk lijkt dat ze dit kunnen inhalen. Time will tell uiteraard, maar zelfs al zal Apple ongetwijfeld marktleider blijven, het gat met ons zal een pak kleiner worden dan het nu is.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2010