1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik hoop het voor jullie :+

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Morgen begint de GDC 2010, waar een paar jaar geleden nog Gears 2, LittleBigPlanet en een paar andere toppers zijn aangekondigd. Kunnen we hier nog iets op verwachten aangezien MrX overal roept dat dit hét gamejaar wordt?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Das mooi. :9

5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik weet wel dat er enkele aankondigingsmomenten zijn buiten de E3, 2 keer een aankondiging voor de E3 (in April is er zeker een belangrijke annonce). Ik geloof inderdaad dat GDC er een van is, maar het fijne er van weet ik niet hoor.

Overigens denk ik dat je al het meeste weet wat 2010 voor 360 zoi'n mooi jaar maakt: Alan Wake, Crackdown 2, Fable 3, Halo Reach, Natal + een aantal toffe launchgames en dan nog wat 3rd party waar ik geen namen durf te noemen omdat ik niet weet of ze al zijn aangekondigd.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Geen nieuwe ''Exclusives''? Denk aan MS Game Studios, Rare, Epic Games.. :eek:

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik zit zelf nog te wachten op de SE voor de PS3 (besteld). Dus in de tussentijd maar de xbox versie gekocht. Kan ik mooi vergelijken ook. Die is overigens voor de verjaardag van mijn broertje (over 3 maanden), met die voorwaarde dat ik hem nu al kon gaan spelen :cool:
    Tja, dat is toch wederom het bewijs dat reviews een goede indicatie zijn maar uiteindelijk een mening. In de PU krijgt ie wel een 92. En zelf (als ik speel kan ik net zo goed ook een review in elkaar flansen) ben ik ook positiever als dat ik terug zie. Nu heb ik nog geen uren en uren erop zitten, maar ik kan niet echt zeggen dat ik het een saai begin vind. En tja, de keer dat FF een andere, free/real time kant op ging werd er gezeken dat dat weer niet goed was. Bij een JRPG kun je tegenwoordig verwachten dat er weinig innovatie in zit. Of dat het subtiele innovatie in zit. Daar kun je over klagen of accepteren dat dat bij het genre hoort. Voor beide is wat te zeggen.
    Wat ik alleen wel frappant vind is dat b.v. bij Gran Turismo 5 de hele gamejournalistiek al maanden daarop zit te geilen terwijl je met dat spel ook niet bepaald van innovatie kan spreken. Of je moet het over het schademodel hebben wat inmiddels al tig jaar in andere racers zit. En voordat ik nu commentaar krijg, ja het ziet er fantastisch uit en ja er zijn enorm veel wagens en het zal tof zijn. Maar vernieuwend is het gewoon niet meer. (wat zoals MrX ook al zegt lang niet altijd een minpunt hoeft te zijn)

Ja zeg, wel lekker maken eerst en dan verder niets erover kwijt willen, dat is net als een enorme lekkere meid tegen komen, vonken die over en weer spatten en wanneer ze haar mond open doet een stem ala Barry White hoorbaar is. Enorme verwachting, diepe teleurstelling dus ;)
    Maar goed, we zullen zien. Als het voor meer als 'party game-' achtige dingen gebruikt gaat worden dan zou het nog wel eens intressant voor mij kunnen zijn. Zeker in het geval van rts'en dan.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Idd!
    (FFS!!!!)

9. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hehehe dat draaien met dat zwaard is best cool :D

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het is nog maar de vraag of hij wel Arc gaat heten :+

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Officieel benoemd tot Playstation Move en de "nunchuck" hiervoor heet de Playstation Move Subcontroller. 8)

Presentatie zag er een beetje lame uit. Socom 4 werd geshowed, hij bewoog zn uhhh motion stick thingy bijna niet waardoor je net zo goed met de controller zelf kan spelen. :/
    Verder.. soms leek het ook niet allemaal accuraat, maar omdat het wel erg precies is verder qua bewegingen leek het alsof ze soms erg moesten focussen op wat ze wilde bereiken.
    Prijs wordt onder 100 dollar en dan krijg je een game, waarschijnlijke zo'n sport/casual shit pack + 1 uhhh motion stick thingy (weet niet hoe het te noemen :')) en de camera. Een aantal games werden geshowed waarvoor je per se 2 motion sticks nodig hebt... en de Playstation Move Subcontroller (8)) wordt dus ook nog los verkocht.

Ohja en over het gebash op Natal ivm delay... ik geloof dat er bij het boxspel wat Sony showde ook wel een vertraging in zat hoor. :eek:

Sony maakte ook wel érg vaak duidelijk dat het "precise, accurate and true 1: 1" motion control is om Natal nog maar even te bashen. :emo:
    En dan lees je dit op destructoid:
    Right now we're not doing anything that far from a what you'd do in a Wii game. Nick is playing a bowling game now. It's not 1:1 motion, but he says it's in pre-alpha. At least it looks nice.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  13. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind deze nieuwe PS controller meer een Wii 2.0 controller...

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dit is wat ik ervan denk:

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    er is idd gewoon geen verschil.....

ik haal hem wel trouwens. :+

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hehe, lekker droog. :cool:

17. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Interessant artikel, te lang om te quoten, maar dit is wat er over Move en Natal wordt gezegd:

Hier het hele stuk, waar nog wel wat meer in staat.
    http://wii.ign.com/articles/107/1077008p1.html

18. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de eerste keer sinds Halo 3 het meest verkocht.

Februari
    Hardware
    422.0K - Xbox 360
    397.9K - Wii
    360.1K - PlayStation 3
    101.9K - PlayStation 2

Software
    562.9K - BIOSHOCK 2 360
    555.6K - NEW SUPER MARIO BROS. WII
    314.3K - CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2 360
    275.4K - JUST DANCE WII
    272.5K - SPORTS RESORT W/WII MOTION PLUS WII
    252.8K - CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2 PS3
    246.5K - MASS EFFECT 2 360
    242.5K - DANTE'S INFERNO: DIVINE EDITION PS3
    224.7K - DANTE'S INFERNO 360
    219.3K - HEAVY RAIN PS3

19. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock doet het nog best aardig zo te zien...

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vond deze ook wel leuk voor de VS thread. :+
    [yt]w0puP8nrIU8[/yt]

Beetje Natal bashen. Kan er wel om lachen. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina