1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, je weet ook dat elke Xbox 360 7 games verkoopt en elke 1 miljoen DS-ers tesamen ook 7 games kopen. |:- Laat ik het zo zeggen, buiten Nintendoi en Sony om is het nog ssteeds zo dat bijna alle developers voor meer dan 50% hun omzet halen uit Xbox 360.

Hehehe, mijn zoontje en dochter hebben allebei ook een DS en die klagen allebei steen en been dat ze geen R4 mogen kopen met allemaal games erop. Zij moeten sparen voor elke game die ze willen spelen. OP school zijn ze letterlijk de enige.

PS Ze hebben ook een PSP, PS3, Wii, PC, Mac, etc. etc. omdat hun vader een freak is uit de industrie, dus echt klagen mogen ze niet. Games genoeg thuis.

PPS En ja, wellicht niet op Move, maar op Uncharted 2, Heavy Rain en GoW3 ben ik natuurlijk wel stront jaloers.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2010
  2. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Xbox release list .. Star Wars:KOTOR ???

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hé inderdaad, raar. En wtf, James Bond racing. 8)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Max Payne 3, 15 Mei 2010. Right, lijst kan ik al niet helemaal meer serieus nemen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Idd, daarnaast wel bizar dat ze Prison Break en Iron Man 2 eruit lichten, er komen toch wel betere games uit hoop ik

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ziet niemand dan Yoga Natal helemaal onderaan de onderste pic staan? Daar zitten we toch allemaal op te wachten jongens? _O_ Wie maakt een topic? 8)

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wacht wel op de release van Kamasutra Natal :+

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Grote namen, grote inkomsten.

Die lijst van Game (de online retailer uit de UK) was al niet up-to-date toen die uitlekte. Wie weet van wanneer die lijst daadwerkelijk is en in hoe verre de datums van publishers komen en niet gewoon uit de duim zijn gezogen door medewerkers van Game.

Dat lijkt me de enigste game waar die vertraging van pas zou komen :+.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is Natal

[viddler]http://www.viddler.com/simple/7d49da9a/[/viddler]

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Lol.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  13. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    is dat echt natal of gewoon al grap :eek: want als het echt is zeg ik.. wauwww_O__O__O_

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    :emo:

15. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat Natal echt zal brengen en deze specifieke feature zelfs al vanaf launch. Natal gaat voor een aardverschuiving zorgen!!! Vanaf de volgende XBL update zitten de features van dit filmpje ingebakken in je dashboard qua Natal aansturing.

Vanaf volgende week zullen vrijwel alle of in ieder geval vele nieuwe Zune HD films ook ondertiteld worden aangeboden, jippie EN we hebben er een filmstudio bij, nog meer jippie.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Leuk als je een mug wilt platslaan, dan zit je opeens midden in een videochat.

Maar het ziet er verder wel aardig uit allemaal, toch moet ik het nog allemaal écht in werking zien i.p.v. enkel deze filmpjes.

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Wat ik belangrijk blijf vinden is dat je zelf moet kunnen bepalen wat je wel of niet met Natal wilt doen.

De belangrijkste toevoeging is voor mij de headtracking (wanneer je je hoofd iets naar links beweegt dan gaat de camera ook naar links).

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Is het iemand al opgevallen Dat Haze er tussen staat? Die launchgame voor de PS3 van Ubisoft, wie volgens mij nogal geflopt is. Ik dacht dat dat een exclusive was? :eek: Lijkt me best een tof spel namelijk.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sluit ik me bij aan, geloof er allemaal nog niet zo heel veel van. Nog steeds 0,0 echt filmpje gezien waarbij je bijv een auto bestuurd zonder lag.

En zolang het allemaal maar optioneel blijft en niet zwaar geforceerd zoals op de Wii want weinig hebben weinig zin om voor jan lul moeilijk te gaan doen met zwaaien en dingen uitbeelden terwijl het gewoon veel gemakkelijker via de controller kan.

Eerst zien dan geloven ;) al is voor mij headtracking al reden genoeg om dat ding aan te schaffen.

Zag het ja, was volgens mij niet zo'n succes dus niet echt intressant :+

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nou wauw hoor elke keer je film onderbroken omdat je even je arm uitrekt en per ongeluk op een acteur klikt :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina