1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De volgende games zijn 1080p Native (x360) (oude lijst zijn er inmiddels meer)

A (2)
    All Pro Football 2K8
    Armored Core 4
    B (4)
    Battlefield 2 (Platinum Hits)
    The Bigs
    Bioshock
    Bullet Witch
    C (:cool:
    Call of Duty 3
    Call of Juarez
    Command & Conquer 3
    D (2)
    Dead or Alive 4 (Platinum Hits)
    Dance Dance Revolution Universe
    F (2)
    Fantastic Four Rise of the Silver Surfer
    Fight Night Round 3
    G (1)
    Ghost Recon Advanced Warfighter
    H (:cool:
    Harry Potter
    Halo 3
    Hour of Victory
    I (1)
    Icon
    M (2)
    Meet The Robinsons
    Monster Madness Battle for Suburbia
    N (2)
    NCAA 08 Football
    NCAA 07 March Madness
    O (1)
    Overlord
    P (1)
    Pirates of the Carribean
    R (2)
    Ratatouilio
    Rayman Raving Rabbit
    S (5)
    Saints Row
    Shadowrun
    Spiderman 3
    Superman Returns
    Surf’s Up
    T (2)
    Tetris Evolution
    Two Worlds
    U (1)
    UEFA Championship Soccer
    V (1)
    Vampire Rain

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Met native bedoel ik op welke resolutie ze intern gerendered worden, niet wat er op de achterkant van het hoesje staat. Zo draait Halo 3 eigenlijk op 1138x640 en wordt het daarna geüpscaled naar 720p of 1080p. Zo zijn er zéér veel games die niet eens op 720p draaien.

Wat meer "VS" nieuws:
    Bron: CVG

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het wel altijd minder dat er zo weinig AA bij spellen zit. Bijvoorbeeld die kartelrandjes rondom auto's bij Forza 3 zijn altijd zo lelijk.

Maargoed, niks aan te doen. Dit word wel verbeterd met de nieuwe generatie.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Mee eens. Daarom riep ik 3 weken geleden in n ander topic, dat ik graag zou willen dat je keus zou moeten krijgen in de componenten van je xbox.

Je zou dus gewoon n xbox moeten kunnen samenstellen, net als wanneer je een pc bij Dell bestelt.
    Denk aan
    - keus tussen 3 soorten grafische kaarten low/medium/high-end.
    - hdd van 60/120/250
    - interne wifi G/N draft

De klacht van de traagheid van t menu, daar ben ik t wel mee eens.
    Gisteren ging ik ook dood in Battlefield doordat ik bezig was n friend te inviten. Dat gaat best snel, maar om ùit dat menu te komen duurt veels te lang!
    Ik hoorde de enemy al aankomen, maar kon niets doen :mad:

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Keuze van grafische kaarten of een andere onderdeel dat impact heeft op de performance is een zeer slecht idee. Als er zo'n verschillende configuraties ontstaan gaan developers niet meer kunnen optimizen en zitten we zeer snel aan het plafond of krijgen we games die enkel op de beste configuratie werken.

Natuurlijk zouden ze kunnen gaan optimizen van elk van die 3 grafische kaarten (dan moet dat het enigste zijn dan verschillend kan zijn), maar dat kost nog eens meer tijd en geld waardoor je deze oplossing al direct kunt afschrijven.

Dat een console maar uit één configuratie bestaat is net het voordeel van een console voor een programmeur. Men kan dan alles uit de hardware halen zonder zich zorgen te maken of het op een andere configuratie nog wel goed gaat werken.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    I'm with Pegas.
    Beter brengen ze nog even Natal uit voor de 360 en gaan ze dan weer verder met een opvolger van de Xbox360, waar ze natuurlijk al lang mee begonnen zijn. En als ze Natal (de hardware) nou forwards compatible houden dan kunnen ze die meteen meenemen naar de nieuwe Xbox. Het lijkt me dan ook niet verkeerd om ergens eind 2012 of in 2013 met een opvolger te komen, dan is de 360 al bijna 8 jaar oud. Als je dat vergelijkt met de videokaarten en processors voor PC's, waarbij je ongeveer elke twee jaar een verdubbeling in prestaties ziet... dan kunnen ze er wel wat moois van maken ;).

7. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    En natuurlijk een mooi prijskaartje , ms kennende :eek:

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Doe maar 2013. Moet eerst nog een nieuwe GTA. :+

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Doe maar deze week! ;)

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Uiteraard, dat snap ik ook. Heb namelijk ook een vrij dikke game-pc staan, en ik gebruik deze eigenlijk veel liever doordat ik games in 1080P kan spelen, en ook nog eens met betere graphics. Maar het online gedeelte is weer zoveel beter op de xbox, dat ik toch MW2 en BFBC2 voor de xbox heb gehaald..

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Zoiets heet een pc, ooit van gehoord? :+

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ja, maar net als Maarten vind ik het online gebeuren van xboxlive veel leuker en wil ik gewoon met de bekende controller gamen met de mensen die ik van Live ken.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    xbox live heeft toch ook een pc variant? Live anywhere oid?

en je controller kan gewoon op je pc

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Verschillende hardware configuraties is voor mij juist de reden geweest dat ik ben overgestapt van PC naar console gaming. 8) Games kunnen veel beter worden geoptimaliseerd voor een vaste hardware configuratie, dus het lijkt mij geen goede ontwikkeling om verschillende varianten te maken. Daarnaast zouden devs extra tijd en geld moeten besteden om hun games ook te optimaliseren voor de zwakkere systemen.

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook gedaan, maar ik betrapte me erop dat ik alle spellen wel snel had gezien en dat ik alleen de shooters overhield. Deze blijven minder fijn te bespelen met beide consoles dus ik heb ze toen beide verkocht en een game-pc gekocht die nu ook al server draait. Dit blijft voor shooters voor mij toch echt het beste apparaat!

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb nog nooit shooters met een muis + toetsenbord gespeeld, kan er dus helemaal niks mee. Daarnaast lazy couch ftw!

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Op school spelen we best vaak Modern Warfare 1 op de laptop tegen elkaar. (zo'n 6 man) En dan merk ik echt dat ik het op de Xbox 360 veel chiller vind speler aangezien ik dat ook zo gewend ben, ik kan echt met moeite al die zo snel keys aanraken. Op de 360 gaat het allemaal een stuk makkelijker en sneller.

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat shooters betreft moest ik in het begin wel even wennen, maar dat was zo gebeurd. De PC gebruik ik eigenlijk alleen nog maar als media center. Daarnaast vind ik het handje vol games waar ik interesse in heb niet echt de moeite waard om tussentijds nog te investeren in nieuwe hardware. Eens in de drie jaar stel ik nieuw systeem samen, en daar zing ik het wel weer even mee uit. De huidige ontwikkelingen m.b.t. DRM zijn voor mij ook een reden dat ik helemaal klaar ben met PC gaming.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina