1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Uit ervaring kan ik inderdaad vertellen dat dit waar is. :+

En daarnaast heeft het maximaal belasten natuurlijk niet altijd met graphics te maken. Dingen als physics en AI ( en LTrees), helemaal op grote schaal, vergen veel van een console.

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Test Drive Unlimited 2
    Kane & Lynch 2: Dog Days
    Sniper: Ghost Warrior

Voor de rest hebben jullie misschien wel gelijk dat de xbox 360 al goed benut wordt. Maar een nieuwe console zal toch ook weer niet zo veel mooiere graphics hebben als bijvoorbeeld van xbox original naar xbox 360?

En daarom willen denk ik maar weinig mensen een nieuwe console kopen voor voor geld als die uit zou komen.

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    -TDU 2 is nog in ontwikkeling en zal zeker nog mooier worden
    -K&L 2 is niet heel mooi, omdat de makers voor een apart stijltje hebben gekozen
    -Sniper: Ghost Warrior is best lelijk ja

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het hangt ook nog van de games af die uitkomen. Dit jaar is er nog genoeg, volgend jaar is er nog genoeg en ik denk dat er in 2012 ook nog wel een zooi zal uitkomen. Maar denk dat het daarna wel genoeg is geweest deze generatie, maar kan het fout hebben.

Ik stapte pas ongeveer een jaar na de release van de 360 op naar de next gen consoles. Puur omdat er in 2005/2006 nog genoeg games waren die ik wou spelen op de PS2. Pas rond zomer 2006 begon de PS2 voor mij dood te bloeden qua games en kocht ik in September een 360 met Saints Row.

Wss zal er denk ik eind 2012/begin 2013 wel een nieuwe console van Microsoft komen, maar mochten er nog genoeg toffe games uitkomen op de 360 dan hou ik het nog daarbij denk ik :+. Ik ben in ieder geval nog zeer tevreden met de 360, en wat mij betreft blijft ie nog een paar jaar bestaan met toffe games.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    MrX denkt zelfs dat het pas 2014/2015 gaat worden

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Vind ik een goed punt ja!
    Toen de originele xbox uitkwam was het gewoon lelijk, de PC kon al veel mooiere dingen laten zien. Dus het was logisch dat de 360 toen een stap voorwaarts kon zijn.
    Nu zie ik niet zo 1,2,3 hoe groot die stap naar een eventuele nieuwe xbox is.. De graphics van de 360 zijn gewoon even mooi als de PS3/PC. Dus hoeveel mooier zou het eruit gaan zien? Er moet sowieso nog betere techniek voor komen, voordat we gaan praten over een nieuwe xbox.

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat de huidige generatie nog 5 jaar mee moet. Dat betekent niet dat er niet een nieuwe generatie bij kan komen binnen die periode. :x

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Scoop! ;)

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :D Nice !

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup, nu even vertellen wanneer die wel komt.

Ik vind het lastig. Ik ben behoorlijk gek op graphics en veel games hebben tegenwoordig toch matige graphics:

- left 4 dead 2
    - crackdown 2
    - Sniper
    - saint's row 2
    - transformers wfc

en ook mooie spellen hebben genoeg schoonheidsfoutjes. Echter aan de andere kant moet er wel ECHT een behoorlijke sprong gemaakt worden wil het een nieuwe console kunnen verdedigen. En daarnaast zijn alleen nieuwe graphics natuurlijk niet genoeg. Doorgaans komen er dan ook nieuwe features bij.

Echter ik loop zelf niet warm voor 3D (gisteren een half uur naar zitten staren bij de mediamarkt, beetje een kijkdoos gevoel) en vraag me af wat er daarnaast nog meer mogelijk is op het moment....

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij kan er nog best veel, als je kijkt naar spellen als BFBC2 op de PC bijvoorbeeld dan ziet dat er toch een stukje beter uit dan op de consoles.

Daarnaast zou ik het ook wel heeel erg prettig vinden als er een console komt die krachtig genoeg is om alle spellen op 60pfs te draaien

de verbeterin hoeft wat mij betreft niet alleen in texture kwaliteit of effects te zitten maar mag ook voor een groot deel in de performance zitten.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ingame real-time raytracing. :cool:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja dat verwacht ik dan ook ja. Het klinkt raar, maar ik kan me niet goed voorstellen hoe betere graphics eruit zouden zien...
    Maar hogere FPS enz, daar ligt de toekomst. Racegames met 30 wagens :D.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Eindelijk iemand die een goed punt maakt. De volgende xbox mag dat van mij wel ondersteunen :+

15. Robben

Robben Guest

Misschien een hele domme verschil tussen de XBOX360 en PS3, met FIFA-games heb je alleen op de PS3 de FIFA Interactive World Cup, wat voor de ''goede FIFA gamers'' wel een goede reden is om over te stappen.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2010
  16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Idd, heb m'n 360 al uit het raam gegooid. Ik behoor natuurlijk tot de goede gamers =(

360 heeft veel meer support van MLG dan de PS3 ooit zal hebben. Simpel fifa toernooitje maakt niet zoveel uit.

17. Robben

Robben Guest

Dat is natuurlijk omdat jij geen FIFA speelt, als je kijkt naar elk FIFA toernooi dat georganiseerd word dan zijn er 999/1000 toernooien met de PS3 gespeeld.

E: MLG = Halo en dat soort spellen, en daar behoort FIFA niet bij, toch?
    E2: Heb het wat beter gemaakt:

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2010
  18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zou goed kunnen hoor, dat veel Fifa fans op de PS3 gaan spelen ipv de 360. Ik vind het wel een goede zaak, zolang ze maar niet op die crappy pc gaan spelen :+

Maar als we het hebben over competitieve gaming(toernooien, clanwars etc.) dan blijft de 360 een niveautje hoger dan de PS3.

Wat is de reden waarom Fifa meer support krijgt op de PS3 dan de 360 eigenlijk?

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79

MLG is gewoon een organisatie die tournaments organiseert, niet alleen voor shooters maar voor allerlei games. http://www.mlgpro.com/

20. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Heb het al vaker gezegd: als er nu een nieuwe xbox naast deze xbox zou komen met een veel betere grafische kaart (soort ultimum versie), koop ik die onmiddelijk.

De ontwikkelingen van grafische kaarten gaan heel hard en ik kan niet geloven dat de grafische chip van de xbox in het hogere segment zit.
    De anti aliasing moet toch echt een paar tandjes beter kunnen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina